Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 11:22

Hè, kan niet meer editen. Nieuw bericht dan maar!

T-shirt/blouse achtig iets, van Pimkie:

Afbeelding

Jurkjes, van de New Yorker (wie zoekt, die vindt, zelf in dit soort winkels := ):

Afbeelding
Afbeelding

Oranje top, heb dezelfde in het turqoise:

Afbeelding

Crop top (yay confidence *\o/* ) of vinden jullie het niet kunnen?

Afbeelding

Trouwens al eeuwen geen body foto's meer gemaakt maar veel aan het trainen, holy crap, spieren aan armen/benen zijn flink aan het worden :=

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:11

Die eerste outfit vind ik echt super leuk!
Leuke aankopen, die oranje top vindt ik ook wel tof. En wat heb jij een mooi figuurtje!

Cocodox

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 12:52

Ik kom even binnenvallen....
Maar, ik heb onlangs dus een singlet gekocht met spaghettibandjes, zoiets als deze:
http://www.hm.com/nl/product/29541?article=29541-A

Mijn shirtje is strak en doorschijnend, ook geel.
Is het een optie om een plak bh te dragen hieronder?
Een strapless bh zie je en ik heb alleen een witte strapless.
Die zie je dus sowieso enorm goed haha.
Wat dragen jullie onder dit soort topjes?

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 13:47

Dankjewel Dirndl, ik zal eens bij de Bijenkorf kijken zodra ik daar weer ben.
P.S. vind het effen zwarte jurkje erg leuk, de andere outfits ook hoor, maar ik ben zelf meer een jurkjes mens! :D
En ik vind dat je die crop top goed kunt hebben hoor.

Droomster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 14:40

Suzz14 schreef:
Maar, ik heb onlangs dus een singlet gekocht met spaghettibandjes, zoiets als deze:

Ik zou er een mooie bijpassende bh (bustier?!) onder dragen of een bijpassende bandeau top.

Met bandeau top bedoel ik zoiets als dit. Tegenwoordig hebben ze ze in allerlei winkels in allerlei kleuren en maten en printjes :D
http://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/speci ... 612-1.html

Bustier bedoel ik zo'n soort bh:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2014/3BL_0221_003R.jpg]&set=key[rotate],value[-1.55]&set=key[width],value[2199]&set=key[height],value[2571]&set=key[x],value[1601]&set=key[y],value[403]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/full]

Deze kleuren zijn alleen te hard onder een gele top. Maar ze zijn er ook met lichte pastel bloemetjes enzo :D (je moet alleen even de hele link kopiëren, krijg hem niet goed voor op het forum).

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:35

Deze schatjes zijn onderweg naar mijn huis. *\o/*
Normaal ben ik niet zo van te New Balance, beetje teveel 'kopen voor het merk', maar deze kleurencombinatie vond ik gewoon zó tof. (plus je kunt nooit genoeg schoenen hebben...)
Afbeelding

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:05

Suzz14 schreef:

Gewoon een normale bh. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:18

Hele leuke schoenen Saar!! Waar heb je ze besteld? :)

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:21

Suzz14 schreef:

Ik zou er ook een bandeau onder doen. :j

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:25

Zqw39

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:09

Hele toffe schoenen hierboven!

Ik kom graag even binnenvallen. Ik heb van de week de volgende blazer besteld. http://nelly.com/be/kleding-voor-haar/k ... 34812-2374
Ik vond het printje echt helemaal te gek en hij was ook nog eens afgeprijsd! :) Nu is het probleem dat ik totaal inspiratieloos ben hoe ik deze blazer zou kunnen combineren.
Het enige dat ik kan bedenken is in combinatie met een opgerolde spijkerbroek, lichte allstars en een pastelkleurig shirtje. Iemand die misschien nog originele ideeën heeft? :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:19

Ben normaal niet zo voor New Balance maar deze vindt ik toch wel heel erg tof!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 18:32

Zqw39 schreef:
Hele toffe schoenen hierboven!

Ik kom graag even binnenvallen. Ik heb van de week de volgende blazer besteld. http://nelly.com/be/kleding-voor-haar/k ... 34812-2374
Ik vond het printje echt helemaal te gek en hij was ook nog eens afgeprijsd! :) Nu is het probleem dat ik totaal inspiratieloos ben hoe ik deze blazer zou kunnen combineren.
Het enige dat ik kan bedenken is in combinatie met een opgerolde spijkerbroek, lichte allstars en een pastelkleurig shirtje. Iemand die misschien nog originele ideeën heeft? :)

Wauwiiii! Super toffe blazer :D alle kleuren die in de blazer zitten kun je er onder dragen! Geel, blauw, roze, rood, groen. Kan allemaal :j ik zou persoonlijk wel voor pastel kleurtjes gaan.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 22:55

Hoi allemaal,

Ik kom misschien een beetje onbeleefd binnenvallen met meteen een kreet voor hulp... Misschien kunnen jullie helpen? Het zit zo. Vandaag was ik in de C&A in Groningen waar ik een super leuk mintgroen / pastel kleurig jurkje vond. Helaas was de jurk er niet in mijn maat. Ik had een XS nodig en de mintgroene kleur was er alleen nog in S en M. De jurk was er ook in een knalroze kleur, maar dat vind ik zelf niets.

Ik ben toen nog naar een groter C&A filiaal geweest aan de Herestraat, maar daar was de jurk helemaal niet te vinden. Dus toen mijn heil maar op internet gezocht, maar tot nu toe geen resultaat. Ik vond de jurk echt leuk. Het was een mintgroen zomerjurkje met een halfopen rug en een strik. Ik geloof van het merk Yessica maar ik kan hem dus werkelijk nergens vinden... Iemand van jullie misschien een idee waar ik het over heb en waar ik het nog zou kunnen proberen?

Alvast mijn eeuwige dank

Excuus als dit niet gewenst is in dit topic :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:24

Flux schreef:
Excuus als dit niet gewenst is in dit topic :)

Iedereen mag vragen stellen hoor!! :D je bent van harte welkom in het topic. Bij ons in de stad is helaas geen C&A meer. Heb je al geprobeerd op het merk te googlen? Misschien dat er meer verkooppunten zijn.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 23:33

Bedankt xRoosss! :)
Ik heb inderdaad gegoogled op het merk. Verschillende sites zoals werkkamp en eBay die het merk verkopen doorzocht maar dus geen resultaat. Ik twijfel nu zelfs of het wel yessica was aangezien ik dacht dat het toch relatief makkelijk moest zijn de jurk te vinden als ik het merk weet :')

Erg jammer. Vond hem echt schattig. Misschien toch maar terug naar de winkel om wat medewerkers te stalken :')

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 00:44

Ik zou terug gaan! Vaak kunnen ze wel in het systeem kijken of andere filialen jou maat nog hebben :)

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 07:49

Flux schreef:
Bedankt xRoosss! :)
Ik heb inderdaad gegoogled op het merk. Verschillende sites zoals werkkamp en eBay die het merk verkopen doorzocht maar dus geen resultaat. Ik twijfel nu zelfs of het wel yessica was aangezien ik dacht dat het toch relatief makkelijk moest zijn de jurk te vinden als ik het merk weet :')

Erg jammer. Vond hem echt schattig. Misschien toch maar terug naar de winkel om wat medewerkers te stalken :')

Je zou, voordat je naar de winkel gaat als je niet veel tijd hebt, even Rianneuhh een pb'tje kunnen sturen.
Zij werkt bij de C&A en ziet alles wat binnen komt, misschien herkent ze hem voor je :j
(zeg er eventueel maar bij dat je via mij komt).

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 08:39

Een van jullie zal ongetwijfeld ervaring hebben met boohoo.com?
Ik ben benieuwd of hun kleding daadwerkelijk valt zoals op hun sizeguide staat aangegeven?
En ben ook benieuwd naar de kwaliteit van de kleding, omdat het allemaal vrij goedkoop is, zou het zonde vinden als het na 1x wassen 3 maten gekrompen is o.i.d. :')
Ik twijfel namelijk of ik deze playsuit zal bestellen! (in kleur ivory)

http://www.boohoo.com/europe/playsuits/ ... t/azz27932

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 09:29

Ik heb er afgelopen jaar een galajurkje gekocht, duurt wel 2 weken ofzo voordat het er is, maar hij viel normaal. Was niet mega goede kwaliteit maar wel prima. Heb hem alleen op de hand gewassen omdat hij veel pailletten heeft, dus over krimpen kan ik niks zeggen ;)

liiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 10:24

Ik lees even mee. Jullie hebben veel sites die ik nog niet ontdekt had! :)

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:06

adecuada schreef:
Een van jullie zal ongetwijfeld ervaring hebben met boohoo.com?
Ik ben benieuwd of hun kleding daadwerkelijk valt zoals op hun sizeguide staat aangegeven?
En ben ook benieuwd naar de kwaliteit van de kleding, omdat het allemaal vrij goedkoop is, zou het zonde vinden als het na 1x wassen 3 maten gekrompen is o.i.d. :')
Ik twijfel namelijk of ik deze playsuit zal bestellen! (in kleur ivory)

http://www.boohoo.com/europe/playsuits/ ... t/azz27932

Ik bestel er redelijk veel! De kwaliteit van kleding rond de €15,- is niet geweldig, maar voor jurkjes die ik niet enorm vaak draag vind ik dat prima. Ik was mijn jurkjes altijd met de hand, dus over kwaliteitsverlies na wassen kan ik niks zeggen. De jurkjes die ik heb van €30,- zijn wel allemaal van hele goede kwaliteit, dus ik denk dat dat bij die van jou wel goed zit!

Qua maat kijk ik altijd naar wat voor maat het model draagt (staat vaak onder het kopje details&care). Als die maat 10 draagt ipv. 8 dan valt het kledingstuk kleiner dan normaal. Als het model gewoon maat 8 draagt, dan koop ik ook maat 8, want dan valt het vaak wel normaal.

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 11:32

Dat is een handige tip AliesMeijer, bedankt! :D

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 13:57

DaisyDarling schreef:
Je zou, voordat je naar de winkel gaat als je niet veel tijd hebt, even Rianneuhh een pb'tje kunnen sturen.
Zij werkt bij de C&A en ziet alles wat binnen komt, misschien herkent ze hem voor je :j
(zeg er eventueel maar bij dat je via mij komt).

Bedankt zeg! Dat ga ik zeker even doen dan! :D

ponypret123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-14 14:02

Ik ga waarschijnlijk vanavond een jurkje bij de V&D bestellen die ik een tijd geleden heb gepast,hopelijk pas ik m wel....toen zat ie al erg strak.....