Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:20

Zo we hebben weer een lage bieder....

2 nieuwe rijbroeken (winkelprijs € 57.95) voor € 10.- p/st
Nieuwe cap 10.- incl. verzenden
Western set (winkelwaarde € 449.90) € 100.-
En dan een mailtje erbij dat alles dan mooi in 1x verzonden kan worden

Ja dat wil ik ook wel voor dat geld.....

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 09:29

Debbie schreef:
Ik heb gister ook weer een flinke lijst advertenties geplaatst. Vooral veel kleding. Vraag er altijd maar hele kleine prijsjes voor maar er wordt gewoon standaard de helft geboden :')

Dan vraag ik maar 2,50 voor een hartstikke leuk shirt, krijg ik een bod van 1 euro. Splinternieuw jasje, vp 5 euro, bod - 2.50. Ik moet echt maar eens leren overal het dubbele voor te vragen denk ik :+

Hoe kan ik jou zoeken op mp? :D

Vind het leuk om bij een adverteerder veel kleding te kopen voor lage prijsjes. Dan maken ze er ook een leuk prijsje bij omdat ik dan meerdere kledingstukken bestel :D

Merlesophie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 10:36

Meelezer ontwaakt uit meeleesstand*
Ik heb net gemaild naar een verkoper op mp.
Ik ben benieuwd of ik reactie krijg als ik hier alles lees
Hahah

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 15:58

Shirley schreef:
Laat maar weten waar je interesse in hebt, ga ik wel kijken ... altijd leuk om met een doel te snuffelen :j

Voorlopig houd ik het maar bij de lepeltjes, maar ik ga aan deze winkel denken zodra ik echt uit huis ga, vind dat Delftsblauw toch wel heeeel gaaf. O:)

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:13

Wat een mooie lepeltjes! Gaaf zo'n set.
Ik heb een jeansbroek gekocht via mp. Geld was twee dagen na transactie niet binnen. De verkoper mailde; het gaat dus niet door. Terwijl het geld echt al van mijn rekening af is. Heb gemaild dat ik.aannam dat het om verzenden ging, dat ze de broek niet aan een ander gaat verkopen. Ben er als de dood voor!
Maar ik heb al anderhalve dag geen reactie op mijn mails gehad. Het was toch 40 euro...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:16

Staat de advertentie niet nog online, of een andere van haar, met een nummer erbij, dat je even kunt bellen?
Anders aangeven bij Marktplaats voor oplichting en dat ook naar haar mailen, zo kan ik ook makkelijk 40 euro verdienen... Rotgriet. :=

Mijn moeder vertelde trouwens net dat mijn tante die we eigenlijk nooit zien zilveren lepeltjes verzamelt, misschien toch eens tijd om haar een bezoekje te brengen. :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:30

Muppett schreef:
Wat een mooie lepeltjes! Gaaf zo'n set.
Ik heb een jeansbroek gekocht via mp. Geld was twee dagen na transactie niet binnen. De verkoper mailde; het gaat dus niet door. Terwijl het geld echt al van mijn rekening af is. Heb gemaild dat ik.aannam dat het om verzenden ging, dat ze de broek niet aan een ander gaat verkopen. Ben er als de dood voor!
Maar ik heb al anderhalve dag geen reactie op mijn mails gehad. Het was toch 40 euro...

Kan je geen printscreen sturen?

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:34

Heb ik gedaan... Vind dit zo slordig! Hopelijk word ik niet opgelicht. Heb nu weer om een reactie gevraagd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:51

Muppett schreef:
Heb ik gedaan... Vind dit zo slordig! Hopelijk word ik niet opgelicht. Heb nu weer om een reactie gevraagd...

Ok.. Ik hoop het ook niet voor je, rekeningnummer is ook niet op internet bekend? En staat er idd geen telefoonnummer bij?

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 16:54

Hee. die lepeltjes hebben wij ook!

Ik vind trouwens een bod op een paardrijbroek van 60 euro nieuw niet raar... tenzij je langs mag komen en hem passen en hem afwijzen als hij niet goed is. Kleding kopen via MP is toch altijd wel een gok.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 18:11

@dees, is allemaal niet bekend. Nr staat er niet bij, maar adhv de straat en stad wel het vaste nr kunnen traceren via telefoongids. Dat bel ik als ze na dreigement van internetaangifte nog niet op de proppen komt met een reactie.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 19:21

Het valt me de laatste tijd op dat ik op MP vaak biedingen krijg, en als ik dan zeg dat het goed is, en of ze willen verzenden of ophalen, dan hoor je niets meer. Normaal kreeg ik wel antwoord, maar dat schijnt niet meer normaal te zijn tegenwoordig. Ik verkoop liever via bokt, maar op MP bereik je toch meer mensen (en op bokt bieden er steeds 12 jarige meisjes). Pas nog een bod via MP op een dekje. Ik netjes gevraagd of ze het wilde komen halen of verzenden. Toen schreef ze dat ze dan liever naar de Divoza reed. Prima natuurlijk, maar zou ze beseffen dat ze ook met verzendkosten daar dan het dubbele betaalt? Bied dan niet als je liever naar de Divoza rijdt. Zucht.. Soms word ik er een beetje moedeloos van.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 19:34

Ik vind dat je wel dreigend doet Muppett.. :=

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 19:43

monica, ik heb het de laatste tijd ook veel meer dan normaal! Ik ga er toch eens een mailtje naar MP aan wagen, vraag me echt af of er een hoop mailtjes misschien helemaal niet aankomen?!?

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 20:19

Wanneer heb je het overgemaAkt muppett?

Zeker nu me de 'feestdagen' duurt ht zeker langer dan normaal.

Beetje geduld (afhankelijk van waarneer je t over hebt gemaakt) kan geen kwaad.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-13 22:04

ik heb waarschijnlijk mijn koetsje verkocht , nu nog hopen dat de mensen gewoon
op komen dagen !

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 08:55

Kentaro schreef:
monica, ik heb het de laatste tijd ook veel meer dan normaal! Ik ga er toch eens een mailtje naar MP aan wagen, vraag me echt af of er een hoop mailtjes misschien helemaal niet aankomen?!?

Ja, denk je? Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar er gaat ook wel heel veel goed. Volgens mij ligt het meer aan de mentaliteit
.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 09:11

Ik heb een hekel aan mensen die geen moeite doen om je iets te verkopen :=
Kennis van mij heeft haar auto te koop staan. Ik zag op haar FB de link naar marktplaats en die bekeken en haar zo via die advertentie gemaild met een aantal vragen. Krijg ik een mailtje terug 'Kijk op marktplaats, daar staat veel informatie op. Op jouw vragen weet ik geen antwoord'.
Doe er dan eventjes moeite voor! Ik had gewoon simpele vragen die je zo kan controleren in je auto (zoals; is de achterbank in delen neerklapbaar?). Dat soort dingen stond niet in de advertentie.
Ik verlies dan altijd al gelijk mijn interesse :=

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 09:31

Inmiddels al een week geleden dat ik gereaageerd heb op een advertentie, nog steeds niets terug... |o

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 09:49

Dat gebeurt andersom helaas ook .... reageer je op iemand die iets zoekt, doe je moeite voor foto's en vervolgens hoor je gewoon helemaal niets meer -O-

Kleine moeite om even te zeggen dat je het niks vindt, toch ?

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 09:58

Jep. Heb ik nu al bij 4 mensen voor m'n lens gehad ..

Zucht

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 10:13

Het is eigenlijk de grootste reden dat ik amper zelf adverteer: elke keer mailtjes en vragen van mensen die het blijkbaar voor de lol doen :?

Dat denk ( of hoop ;) ) je dan te omzeilen door gericht te reageren op iemand die bewust iets zoekt .. nou, niet dus :D

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 10:28

Nou, wij hebben ook weer wat ads erop gezet.
En we wachten geduldig af...

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:47

Dat blijft ook gewoon ongelofelijk, hoe mensen soms echt niks er voor willen doen om iets te verkopen :=

Zie je een advertentie staan met bvb. als titel: tafel met 4 stoelen. En als beschrijving: vanaf volgende week af te halen voor 100 euro.

Geen omschrijving van wat voor tafel het is, geen foto, geen maten...totaal helemaal niks! :P

Ik vraag me dan altijd af of er überhaupt iemand de moeite neemt om zo'n figuur te contacteren :')

Rijssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-13 11:50

@pmarena; misschien beginnelingen? Ooit gehoord op een verjaardag dat ze goud kunnen verdienen op MP en dan denken dat iedereen vanzelf geld bij ze komt brengen:-)