Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Flying_Angel schreef:Hier een domme opmerking van mij als medewerker richting klant!![]()
Ik had het eens toen ik nog bij de McDonald's werkte. Kwam jongetje met anafylactische allergie voor pinda's. Hij had een kaartje bij zich en ik moest eerst mijn handen wassen voordat ik een ijsje voor hem kon maken. Dus ik handen gewassen. Ijsje maken en toen gevraagd wil je er ook nootjes op?
Flying_Angel schreef:Hier een domme opmerking van mij als medewerker richting klant!![]()
Ik had het eens toen ik nog bij de McDonald's werkte. Kwam jongetje met anafylactische allergie voor pinda's. Hij had een kaartje bij zich en ik moest eerst mijn handen wassen voordat ik een ijsje voor hem kon maken. Dus ik handen gewassen. Ijsje maken en toen gevraagd wil je er ook nootjes op?
Samiyah schreef:@zap eigenlijk is het net zo erg om door een 20jarige om id gevraagd te worden als ik er zo over nadenk. Ik heb toch duidelijk gezegd dat ik nooit een l.ullige opmerking naar een cassiere zal maken, ben zelf ook jaren cassiere geweest dus ik snap niet waarom je gelijk zo aanvallend reageert met dat 'al' 24?
Ik vind het gewoon vervelend, het is gewoon niet fijn altijd voor jonger aangezien te worden.
Anthea schreef:Meh, vind dat best een onbeschofte reactie van jou.