Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Altijd m'n lichaam. M'n rug piept alweer weken. En ook m'n knie doet stom. Nu heb ik het idee dat tijdens het lopen m'n knie ook tever naar buiten gaat (o been) dus toch maar weer naar fysio en/of podoloog....
En aan m'n interne discussie. Ik wil echt afvallen, vandaag dag 1. Is al qua eten erg lastig (m'n hoofd en buik willen nog dat de kroepoek zak ook nog open gaat ondanks genoeg avondeten. En die zak helpt niet want die roept ook). En nu een interne discussie over de pilates les straks. Want een hardnekkig stemmetje blijft liever op de bank liggen 'want gisteren 3 uur intensief paardgereden en al overal spierpijn dus wel even genoeg gedaan'. Grmbl. Ik wil de motivatie die andere mensen wel hebben.
_San87_ schreef:marleen_88 schreef:Ik heb gewoon zijdebloemen staan.
Dit. En de mijne mag geen bloemen meer kopen, ik vind dat zo zonde en onnodig belastend voor het milieu.
MyWishMax schreef:Met vinger tussen de staldeur gezeten. Netjes ontsmet en gekoeld maar toen ik net de pleister er vanaf haalde was hij heel raar dik en blauw. Bleef ook wer kloppen maar ik dacht dat dat normaal was. Toch tussen 2 stalen delen gezeten met flink3 snelheid. Even hap gebeld maar voelde me aansteller.
Moet ik meteen komenwant ze vindt het er slecht uit zien...