Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lieser schreef:De reclame van Hunkemöller is stom. De actrice komt thuis en trekt meteen haar bh onder haar trui uit. Die bh zit niet lekker, denk ik dan. Dus die ga ik niet halen
Esmee_RS schreef:ZZP'ers die in meervoud praten. Zo pretentieus.
Melzazu schreef:Esmee_RS schreef:ZZP'ers die in meervoud praten. Zo pretentieus.
Ja maar wat ik dus stom vind is dat ik een eenmanszaak heb en er alleen de afkorting zzp’er bestaat terwijl ik dus toch echt wel personeel in dienst heb.
Ben je dan zmp’er vraag ik me wel eens af? Zelfstandige met personeel.
Nou ja dat vind ik dus best stom maar meervoud terwijl er geen meerkoppig team is vind ik ook echt heel stom ja.
Melzazu is het helemaal met iedereen eens
Edit: en ja ik weet dat het verwijst naar de rechtsvorm maar de afkorting klopt dan gewoon echt niet.
Shenavallie schreef:different1 schreef:Stom: bij een snackbar vragen of ze ook vegetarische snacks hebben, en de verkoopster enthousiast begint met "kipkorn, frikadel, kroket etc"...
Maar die vegetarische dingen worden ook gewoon in het vet gebakken waar eerst een echte vleesvariant in heeft liggen dobberen.
Shenavallie schreef:different1 schreef:Stom: bij een snackbar vragen of ze ook vegetarische snacks hebben, en de verkoopster enthousiast begint met "kipkorn, frikadel, kroket etc"...
Maar die vegetarische dingen worden ook gewoon in het vet gebakken waar eerst een echte vleesvariant in heeft liggen dobberen.