Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fotolijstje schreef:Ik ga dus naar Thailand toe in mijn eentje, maar ik heb het mijn ouders nog niet verteld en ik heb ook geen idee hoe ik dat zó moet laten vallen in een gesprek
denisesilver schreef:fjordjes schreef:Wil graag nog wat aquariums klaar gaan maken voor m'n nieuwe kweek groepen maar het is zo warm boven dat ik daardoor er weinig zin in heb.
Hier vanmorgen een waterwissel gedaan om de temperatuur wat te laten zakken, maar die staat nu ook weer op 30 graden![]()
Mo_86 schreef:Hutcherson, wat een ellende! Kun je niet achter die notaris aan gaan? Deze informatie en de daarmee samenhangende gepasseerde akte is zo cruciaal dat achterhouden en zo kort voor de overdracht gepasseerd mij een beroepsfout lijkt en klachtwaardig. Wellicht kun je een klacht indienen, al is het maar dat deze notaris een tik op de vingers krijgt. Verder begrijp ik dat je in België woont? Ik ben niet thuis in Belgisch recht maar het lijkt me op zijn minst onredelijk en onbillijk wat jullie is overkomen. Zijn er niet via andere wegen nog mogelijkheden juridisch? In ieder geval heel veel sterkte met deze onwaarschijnlijk vervelende situatie. Hopelijk gaan ze deze plannen niet daadwerkelijk realiseren.
Black Kelpie jij ook heel veel sterkte!
En iedereen die het verder nodig heeft uiteraard!
Mijn ergernis is op dit moment mijn pms, poedersuiker hormonen.
JudithGigi schreef:Ik krijg opeens uit het niks een uitgebreide instructie over hoe ik voor de kat van mijn schoonzus moet zorgen.
Ze gaan dus morgen op vakantie![]()
Ik heb ooit ergens tussen neus en lippen toegezegd dat ik in de zomer voor het beestje kon zorgen, maar dit is wel heel kortdag
8Eveline schreef:MarlindeRooz schreef:Er staat een grote kraan op onze oprit en ook ervoor, kan geen auto meer op. Dus moet de mijne op de parkeerplaats zetten met meer kans op schade.
Gelukkig was ik voor die tijd al met de auto weg. Maar even toestemming vragen voor je een fiets kraan op iemands terrein zet is wel netjes.
Edit: foto
[ [url=m/3W066e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben echt super hangry dus ben in staat ze nu te verzoeken hem weg te zetten.
(Ga ik niet doen hoor)
Waarom staan ze daar nou weer, heb ik weer wat gemist?
Was er ook rond die tijdgelukkig andere weg genomen naar de egelantier.
hagelslag schreef:Beide honden die denken dat ze ook met deze temperaturen schoothondjes moeten zijn. En anders sws tegen mij aan moeten liggen....
Halloooooo t is warm
Themba schreef:MarlindeRooz schreef:Hahahaha ik zie net dat ik met m’n vermoeide hoofd de verkeerde foto heb geplaatst.
Moest deze zijn:
[ [url=m/esG95G.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hel no bijna jammer dat je auto niet op de oprit stond
Al zou ik niet weg moeten zou gewoon gaan. Zulke dingen moeten gemeld worden.
Winged schreef:fotolijstje schreef:Ik ga dus naar Thailand toe in mijn eentje, maar ik heb het mijn ouders nog niet verteld en ik heb ook geen idee hoe ik dat zó moet laten vallen in een gesprek
Jij: Ik heb trouwens mijn vakantie geboekt
Zij: oh! wat leuk! Waar ga je heen?
Jij: Thailand!
tadaaa
ik een paar jaar terug in de app 'ik heb mijn vakantie geboekt en ik ga over 2 weken naar mexico voor een week of 3'.