Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mo_86

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:21

Hutcherson, wat een ellende! Kun je niet achter die notaris aan gaan? Deze informatie en de daarmee samenhangende gepasseerde akte is zo cruciaal dat achterhouden en zo kort voor de overdracht gepasseerd mij een beroepsfout lijkt en klachtwaardig. Wellicht kun je een klacht indienen, al is het maar dat deze notaris een tik op de vingers krijgt. Verder begrijp ik dat je in België woont? Ik ben niet thuis in Belgisch recht maar het lijkt me op zijn minst onredelijk en onbillijk wat jullie is overkomen. Zijn er niet via andere wegen nog mogelijkheden juridisch? In ieder geval heel veel sterkte met deze onwaarschijnlijk vervelende situatie. Hopelijk gaan ze deze plannen niet daadwerkelijk realiseren.

Black Kelpie jij ook heel veel sterkte!

En iedereen die het verder nodig heeft uiteraard!

Mijn ergernis is op dit moment mijn pms, poedersuiker hormonen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:24

Festivallen met een stom lijf be like. 1/4 :')
Afbeelding

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:25

fotolijstje schreef:
Ik ga dus naar Thailand toe in mijn eentje, maar ik heb het mijn ouders nog niet verteld en ik heb ook geen idee hoe ik dat zó moet laten vallen in een gesprek :')

Jij: Ik heb trouwens mijn vakantie geboekt
Zij: oh! wat leuk! Waar ga je heen?
Jij: Thailand!

tadaaa

ik een paar jaar terug in de app 'ik heb mijn vakantie geboekt en ik ga over 2 weken naar mexico voor een week of 3'. :+

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:31

denisesilver schreef:
fjordjes schreef:
Wil graag nog wat aquariums klaar gaan maken voor m'n nieuwe kweek groepen maar het is zo warm boven dat ik daardoor er weinig zin in heb.

Hier vanmorgen een waterwissel gedaan om de temperatuur wat te laten zakken, maar die staat nu ook weer op 30 graden |(

O balen zeg, dat is een erg hoge temperatuur voor garnalen. Heb je oxydators? Ik doe verder altijd de kleppen/deksels openzetten, verlichting uit, ventilator erop

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:32

Mo_86 schreef:
Hutcherson, wat een ellende! Kun je niet achter die notaris aan gaan? Deze informatie en de daarmee samenhangende gepasseerde akte is zo cruciaal dat achterhouden en zo kort voor de overdracht gepasseerd mij een beroepsfout lijkt en klachtwaardig. Wellicht kun je een klacht indienen, al is het maar dat deze notaris een tik op de vingers krijgt. Verder begrijp ik dat je in België woont? Ik ben niet thuis in Belgisch recht maar het lijkt me op zijn minst onredelijk en onbillijk wat jullie is overkomen. Zijn er niet via andere wegen nog mogelijkheden juridisch? In ieder geval heel veel sterkte met deze onwaarschijnlijk vervelende situatie. Hopelijk gaan ze deze plannen niet daadwerkelijk realiseren.

Black Kelpie jij ook heel veel sterkte!

En iedereen die het verder nodig heeft uiteraard!

Mijn ergernis is op dit moment mijn pms, poedersuiker hormonen.

Dit is inderdaad al volledig onderzocht door de advocaat. Aangezien er al een onderhandse overeenkomst lag (die bekend was bij ons en dateerde uit 2022) en die inhoud ongeveer gelijk was aan wat in de notariele akte is beschreven, vond de advocaat dat het geen berispelijke beroepsfout is geweest. Feit dat niemand ons die notariele akte heeft laten zien of uberhaupt heeft aangegeven dat die bestond is zeker absoluut niet de gang van zaken, maar juridisch geen reden om de notaris in gebreke te stellen aldus de adcovaat. En eigenlijk alle dingen die te schandalig voor woorden lijken mogen juridisch gewoon. Echter heeft onze advocaat niet door gehad dat het om een grondinnemingsplan ging met een vrijbrief voor de in te vullen grond a 2700m2 op ons perceel. Wij hadden uiteraard nooit een beeld van wat de plannen waren en hoeveel impact dit potentieel zou kunnen hebben voor ons. Ergens heel scheef, maar dat is mijn ervaring met gerechtigheid. Vaak mogen echt bizarre dingen juridisch prima. En simpele dingen dat je denkt: waarom is dit een probleem? Daar hang je dan voor bij de rechter.

Update tandarts hier: geen gaten, lieve mondhygiëniste, wel erg grondige schoonmaak sessie en polijsting. Nu nog controle van de tandarts.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:41

fotolijstje schreef:
Ik ga dus naar Thailand toe in mijn eentje, maar ik heb het mijn ouders nog niet verteld en ik heb ook geen idee hoe ik dat zó moet laten vallen in een gesprek :')

Mam, pap, hebben jullie al vakantie plannen? Ik wel namelijk.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:48

Naast het stuurhuis moet ik ook de veren van m’n auto vervangen, kan er ook wel bij :')

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 16:33

Ik krijg opeens uit het niks een uitgebreide instructie over hoe ik voor de kat van mijn schoonzus moet zorgen.
Ze gaan dus morgen op vakantie :\

Ik heb ooit ergens tussen neus en lippen toegezegd dat ik in de zomer voor het beestje kon zorgen, maar dit is wel heel kortdag

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 16:35

JudithGigi schreef:
Ik krijg opeens uit het niks een uitgebreide instructie over hoe ik voor de kat van mijn schoonzus moet zorgen.
Ze gaan dus morgen op vakantie :

Ik heb ooit ergens tussen neus en lippen toegezegd dat ik in de zomer voor het beestje kon zorgen, maar dit is wel heel kortdag

Oehhh dikke no go voor mij , zo werkt t niet

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 16:45

Oeps := Nee, dat is idd niet handig. Om de kat zou ik niet zeggen van 'nee ik doe niet', maar wel even goed duidelijk maken dat de communicatie volgende keer echt beter moet :=

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-24 16:45

Wtf Judith, dat is wel een hele vreemde gang van zaken.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 16:58

Ach ik ben het gewend :') de vorige keer kreeg ik ook de middag van tevoren de vraag. Het is dat ik de kat een beetje sneu vind en het familie is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 17:26

8Eveline schreef:
MarlindeRooz schreef:
Er staat een grote kraan op onze oprit en ook ervoor, kan geen auto meer op. Dus moet de mijne op de parkeerplaats zetten met meer kans op schade.

Gelukkig was ik voor die tijd al met de auto weg. Maar even toestemming vragen voor je een fiets kraan op iemands terrein zet is wel netjes. :n

Edit: foto
[ [url=m/3W066e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben echt super hangry dus ben in staat ze nu te verzoeken hem weg te zetten. _O-

(Ga ik niet doen hoor)

Waarom staan ze daar nou weer, heb ik weer wat gemist?
Was er ook rond die tijd :') gelukkig andere weg genomen naar de egelantier.

Haha hoezo fiets je door mijn doodlopende straat? :P woon je zo dichtbij?

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 17:32

Vanmorgen (9u) tot 13u gewerkt met deze hitte, veel gedronken en nu als nog knallende koppijn.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 17:35

Hahahaha ik zie net dat ik met m’n vermoeide hoofd de verkeerde foto heb geplaatst. _O-

Moest deze zijn:
Afbeelding

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 17:53

Beide honden die denken dat ze ook met deze temperaturen schoothondjes moeten zijn. En anders sws tegen mij aan moeten liggen....
Halloooooo t is warm -O-

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 17:59

hagelslag schreef:
Beide honden die denken dat ze ook met deze temperaturen schoothondjes moeten zijn. En anders sws tegen mij aan moeten liggen....
Halloooooo t is warm -O-

_O- Ik heb hier 2 katten die het liefste met slapen met hun poten tegen m'n voeten aan liggen.
Gelukkig nog voeten, maar er is 1 ook geweest die graag op schoot komt liggen. _O-

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:01

MarlindeRooz schreef:
Hahahaha ik zie net dat ik met m’n vermoeide hoofd de verkeerde foto heb geplaatst. _O-

Moest deze zijn:
[ [url=m/esG95G.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hel no bijna jammer dat je auto niet op de oprit stond
Al zou ik niet weg moeten zou gewoon gaan. Zulke dingen moeten gemeld worden.

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:06

MarlindeRooz schreef:

Moest deze zijn:

Haha verklaard veel nee was wel in de buurt dan maar niet in je voortuin.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:08

Themba schreef:
MarlindeRooz schreef:

Moest deze zijn:

Hel no bijna jammer dat je auto niet op de oprit stond
Al zou ik niet weg moeten zou gewoon gaan. Zulke dingen moeten gemeld worden.

Ja vind ik heel aso hoor. :=

Idd jammer dat ik al weg was.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:11

Dat ze op Studio Brussel (waar de muziek doorgaans goed is) de laatste tijd zoveel van die Nederlandse poedersuiker draaien, zoals Joost en Goldband.

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:14

Winged schreef:
fotolijstje schreef:

Jij: Ik heb trouwens mijn vakantie geboekt
Zij: oh! wat leuk! Waar ga je heen?
Jij: Thailand!

tadaaa

ik een paar jaar terug in de app 'ik heb mijn vakantie geboekt en ik ga over 2 weken naar mexico voor een week of 3'. :+

Zij: Oh echt.....? Met wie?
Jij: alleen.
Zij: -O- :brr:

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 18:55

Een vrouw die zelf bij een dierenarts werkt, die om 4 uur vanmiddag een lekker rondje liep met haar tweeling en haar beide honden.

Sorry, je werkt bij een dierenarts (als ik het goed heb is ze zelf dierenarts maar pin mij er niet op vast).
En dan ben je zo egoïstisch om te gaan wandelen met de honden? Het was verdorie 31 graden.
Laat de honden toch thuis.....

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 19:18

Dat mijn baas vraagt aan iedereen om een stukje van het werk van een zieke collega te doen (we krijgen er extra vakantie uren voor) en we maar met 5 van de 25 het doen...
En Dan smiddags Klagen Dat er nog een stuk lag ja ik had al een half uur over gewerkt en was 1 van de laatste en moest op tijd door dus nee sorry

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 19:43

Blijvende steek in m'n zij sinds gisteren als ik maar iets doe. Vet irritant. En nu hoop ik dat t iets hormonaals is en geen ander3 ellende want vind het nu wel gek dat t zo lang aanwezig blijft en zoveelmheftiger wordt als ik maar iets doe :=