Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 09:54

Hè, wat jammer Pepper! -O-

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 09:56

He Pepperrr dikke knuffel, niet leuk.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 10:21

Jammer.

Zijn er nu wel 100 bokkers? Volgens mij dit jaar niet.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 10:47

Adventskalenders zijn leuk! Hoewel ik mijn pubers het meest blij maak met die van look o look van de action :’)

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 11:04

Love adventkalenders! Had vorig jaar die van Rituals, maar daar heb ik dit jaar nog teveel van liggen. Kan me er ook prima aan houden om 1 per dag te openen, maar als ik een aantal dagen weg ga, dan moet die kalender dus ook mee :D

Balen Pepperrr, hopelijk kan je volgend jaar weer meedoen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 11:04

Adventskalenders zijn inderdaad leuk :j
De decemberkalender van krasloten gaat hier trouwens ook altijd in 1 keer weggekrast worden (en dan 5 euro winnen dus weer een nieuwe kalender halen waar je vervolgens een gratis kalender mee wint die je dan ook weer gaat openkrassen enzovoorts :') Kerstvakantievermaak :)) )

Ik heb zelf nog weleens voor iemand zo'n adventskalender samengesteld, maar het is nog best lastig om allemaal kleine kadootjes te vinden en bedenken waar iemand ook nog iets aan heeft.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 11:10

Apple schreef:
Adventskalenders zijn inderdaad leuk :j
De decemberkalender van krasloten gaat hier trouwens ook altijd in 1 keer weggekrast worden (en dan 5 euro winnen dus weer een nieuwe kalender halen waar je vervolgens een gratis kalender mee wint die je dan ook weer gaat openkrassen enzovoorts :') Kerstvakantievermaak :)) )

Ik heb zelf nog weleens voor iemand zo'n adventskalender samengesteld, maar het is nog best lastig om allemaal kleine kadootjes te vinden en bedenken waar iemand ook nog iets aan heeft.

Ik heb dat vorig jaar voor mijn vriend gedaan toen hij nog in ons oude huis woonde en ik al in ons nieuwe huis (paar maanden overbrugging ivm de dieren en ons werk). Vond hij heel erg leuk en ik vond het heel leuk om te doen. Was wel pittig idd.

Uiteindelijk waren ook al deze kado's al binnen 5 dagen uitgepakt omdat ik weer eens niet kon wachten :+ Normaliter heb ik heel veel geduld, maar dat verdwijnt als sneeuw voor de zon wanneer het verrassingen betreft :=

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 11:17

Ojaaaaaa Adventskalenders <3 <3 <3
Dit jaar heb ik er 2, 1tje van Oil & Vinegar en ik krijg er 1tje met parfums die iemand samengesteld heeft. Echt heel erg benieuwd naar :D

Lavitabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 11:30

germie schreef:
Jammer.

Zijn er nu wel 100 bokkers? Volgens mij dit jaar niet.

Als ik naar de laatste lijst kijk gaan we die dit jaar niet redden. Maar misschien zijn er onverwachts nog aanmeldingen bij gekomen !

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 11:31

Pepper, wat kak!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 11:48

okeee bijgelezen!!

aah pepper wat kak dat je niet meer mee kan doen!

Die flessenlikker vind ik echt een GO! die hadden wij vroeger thuis ook.

Adventkalender is echt een top, heb die van de rituals dit jaar al binnen. Heb haast een heuse rituals winkel thuis.

Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
- Ik zou dolgraag weer meer sporten, vroeger vond ik sporten zo ontzettend leuk. Toen ben ik ziek geworden, lukte het niet meer. En nu lukt en soms wel, maar niet altijd.. Mijn lichaam werkt vaak nog niet mee.

En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?
Ik zou wat minder op mijn telefoon willen zitten, ook wat minder aandacht geven aan snoepen. Dan zou me een enkele kilo schelen haha.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 12:07

Wat jammer Pepper.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 12:08

Jammer Pepper!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 12:44

Wat naar Pepper, veel sterkte. Het zijn geen makkelijke tijden.

Ik lees iets over adventkalenders. Ik ben iemand die vakje voor vakje open maakt dus echt op 1 december beginnen en dan aftellen tot kerst. Alles in 1x vind ik niet leuk dus lieve Secret Santa, voor mij hoef je geen advent kalender in te pakken aangezien de pakjes later worden verzonden.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 14:57

Wat naar Pepper. Hopelijk tot volgend jaar.

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 15:45

M_D_H schreef:
Secret Santa Week Vraag

Citaat:
Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?

Ik zag dat ik nog niet had gereageerd op deze.

Ik heb eigenlijk niet echt iets wat ik interessant vind.. Ik heb wel nog 3 diamond paintings liggen die ik nog steeds moet afmaken maar waar ik niet aan toe kom.. en ik zou wat vaker een boek willen lezen.

Verder kom ik wel ontzettend vaak toe aan piekeren helaas.. ik zou willen dat ik daar een uitknopje voor had haha!
Eerder was dit social media maar daar ben ik al een stukje vanaf.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:03

Oeh, weten jullie nog dat onmogelijke patroon van dat haak - dinosaurusje?
Inmiddels heb ik met youtube filmpjes mijn eigen draai eraan gegeven, en na 1000 pogingen is het hoofd nu klaar. Ik ben best een beetje trots. Maar of dit een nieuwe hobby wordt betwijfel ik, want het is nogal gepiel :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-22 16:06

Ik geloof met alle liefde dat knuffeltjes inderdaad een gepiel is. Als je een grote knuffel wil maken kun je ook op zoek naar dikker garen en een bijpassende naald. wordt het gepiel minder van maar je werk wel een stuk groter O:)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:44

Pepperrr schreef:
Helaas moet ik mij ook afmelden... Door veranderingen aan mn financiën ga ik het echt niet meer redden om mee te doen... Hoop heel erg om volgend jaar weer mee te doen, maar voor nu is het helaas even niet anders -O-

Ah, wat jammer!
Niet in de laatste plaats omdat je nu in die situatie zit.
Dikke knuffel :(:)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 16:52

Jaaa advent kalenders! Ik vind vooral met kaarsjes of chocolade leuk. Heb ook weer aan van Rituals voor mijn moeder gekocht, en wat zij niet wilt verdeelt ze onder de kinderen :j

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 17:02

Horseback archery. Jammer genoeg wordt het quasi niet gedaan in België. Ook wil ik al heel lang graag bitloos op het strand met mijn paard, maar ik geraak maar niet tot daar helaas..

Meer buiten komen en vooral bewegen. Daar komt binnenkort hopelijk wat meer verandering in want ik ben geselecteerd voor een studie rond natuurverbinding.

Er zijn vast nog wel meer dingen, maar ik kan er niet meteen op komen.

Internetten :=

Wat ontzettend jammer Pepper. Ik was graag je SS geweest of omgekeerd! :knuffel:

Ik wil echt al jaren op rij een advent kalender met thee of chocolaatjes (of op Bol is er zo'n schattige met bosdiertjes waar je elke dag een stukje van bouwt en dat is dan decoratie). Maar elke keer kom ik er niet toe om eentje te kopen. :o

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 18:52

Ik kreeg vroeger van sinterklaas op 1 december altijd een adventskalender met chocolaatjes en mijn vriend er ooit 1 gegeven met speciaalbier maar verder geen ervaring met adventskalenders. Misschien moet ik er toch eens 1 proberen, ik hou wel van cadeautjes en elke dag 1 klinkt niet slecht _O-

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 19:01

Adventskalenders zijn <3

Jodym

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 19:49

Oh jaa adventkalender en scheur kalenders zijn leuk!

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-22 20:08

Ik wist niet dat dit mogelijk was met je kruitvat punten!
Leuk ga ik onthouden <3

Neonlight schreef:
Hier ook ieder jaar de december krasloten, en ik kras netjes iedere dag 1 vakje open. :j Ik koop ze meestal bij het Kruidvat met punten van de spaarkaart. En ook de Rituals adventkalender al liggen. En voor mijn man de Lego City adventkalender.