Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Apple schreef:Adventskalenders zijn inderdaad leuk![]()
De decemberkalender van krasloten gaat hier trouwens ook altijd in 1 keer weggekrast worden (en dan 5 euro winnen dus weer een nieuwe kalender halen waar je vervolgens een gratis kalender mee wint die je dan ook weer gaat openkrassen enzovoortsKerstvakantievermaak
)
Ik heb zelf nog weleens voor iemand zo'n adventskalender samengesteld, maar het is nog best lastig om allemaal kleine kadootjes te vinden en bedenken waar iemand ook nog iets aan heeft.
M_D_H schreef:Secret Santa Week VraagCitaat:Wat is iets dat je altijd al interessant vond en zou willen proberen, maar nooit aan toe komt?
En waar kom je juist wel aan toe, maar zou je eigenlijk wat minder aandacht aan mogen geven?
Pepperrr schreef:Helaas moet ik mij ook afmelden... Door veranderingen aan mn financiën ga ik het echt niet meer redden om mee te doen... Hoop heel erg om volgend jaar weer mee te doen, maar voor nu is het helaas even niet anders
Neonlight schreef:Hier ook ieder jaar de december krasloten, en ik kras netjes iedere dag 1 vakje open.Ik koop ze meestal bij het Kruidvat met punten van de spaarkaart. En ook de Rituals adventkalender al liggen. En voor mijn man de Lego City adventkalender.