Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 10:20

De afvoer van het balkon van familie tokkie is zo lek als maar kan. Al het water stort op mijn balkon, ze is die van hun aan het schoonmaken.
Raad eens wie gisteren haar balkon heeft schoongemaakt en nu opnieuw kan beginnen...

Nu moet ik het melden bij de woningbouw zodat het gerepareerd wordt, maar dan krijg ik mevrouw tokkie weer op mijn nek. Ik twijfel om het maar helemaal niet te melden en dan maar de hele zomer binnen te zitten...

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 10:20

Dat mn kerel geen potjes afsluit als hij iets geopend heeft.
Nu dus één grote klont met knoflookpoeder.

Hij mag nieuwe kopen. Ik blijf niet in de weer.

GUSTIxBILL

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 10:26

Even om 8.00 scan nemen
2,5h verder en meerdere onderzoeken

Mag de ellende bij ons thuis eens GVDM 1x ophouden…
Weet oprecht niet meer hoe ik dit allemaal moet ronddraaien

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 10:43

Oh god en nu zijn de krijskinderen er ook en de kruising chihuahua x rat houdt z'n kop niet meer tot morgenavond.

Ik wil verhuizen.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:01

Had je niet gereageerd op een woning?Weet je al iets meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:10

Britta31 schreef:
Had je niet gereageerd op een woning?Weet je al iets meer?

Het bleek antikraak te zijn. Na 4 verhuizingen in 4 jaar wil ik erg graag een vaste plek nu, de stress van tijdelijke huur is veel te veel.

Een vriendin gaat eind dit jaar verhuizen en stelt mij voor als nieuwe huurder. Ik ga heel hard duimen dat dat lukt want die woning is best wel perfect, niet te ver van een grote stad af dus met ov kun je dan alle kanten op.
Goede wijk, weinig overlast, groot appartement voor een nette prijs, bushalte voor de deur en een groot deel van mijn vrienden binnen een straal van 20 km.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:20

Een maand verder en nog steeds voorhoofdsholteontsteking. Voelt alsof m'n oog eruit puilt, zo'n druk zit erachter. Straks maar bellen maar heb het gevoel dat ze toch niks gaan doen voor me. Ook al ruim 2 weken pijnstillers aan het vreten, vind ik ook niet normaal.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:31

Misschien ben ik een zeikerd maar als ik om stipt half 12 een afspraak heb met de politie vindt ik het niet netjes dat ze ook maar 1 min te laat zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:37

Zebrastreep schreef:
Misschien ben ik een zeikerd maar als ik om stipt half 12 een afspraak heb met de politie vindt ik het niet netjes dat ze ook maar 1 min te laat zijn.

Ik heb nog 0x meegemaakt dat ze op tijd waren :+ altijd minstens een half uur te laat. Inderdaad niet netjes.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:49

De KNHS _-:(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:50

Dingen kunnen uitlopen en als je met mensen werkt is het soms lastig plannen. Ik ga er vanuit dat ze niet te laat komen om te pesten.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:54

Misschien spoed geval tussen gekomen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 11:55

[***] schreef:
Zebrastreep schreef:

Ik heb nog 0x meegemaakt dat ze op tijd waren :+ altijd minstens een half uur te laat. Inderdaad niet netjes.

Nu maar 2 min maar ik ben dan ook ongeduldig

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:16

Je zou er raar van staan te kijken als jij de volgende keer 112 belt vanwege, ik noem maar wat, een overval en de centrale tegen je zegt: Sorry, u zal ff moeten wachten want de beschikbare agent heeft een afspraak en mag niet te laat komen... :roll:

vind dit inderdaad wel om zeiken vallen, zeker als ze uiteindelijk maar 2 minuten te laat waren... :o

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:22

M_D_H schreef:
Je zou er raar van staan te kijken als jij de volgende keer 112 belt vanwege, ik noem maar wat, een overval en de centrale tegen je zegt: Sorry, u zal ff moeten wachten want de beschikbare agent heeft een afspraak en mag niet te laat komen... :roll:

vind dit inderdaad wel om zeiken vallen, zeker als ze uiteindelijk maar 2 minuten te laat waren... :o

Ze laten mij al 2 weken wachten... dus dan mag ik best even klagen vindt ik :j

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:25

Iedereen heeft het recht om te klagen of wat diegene vind toch.

Ook al is het maar 1 minuut

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:33

Het vervelende is vaak, dat wanneer jijzelf 1 minuut te laat bent, ze dan die ene keer toevallig wel op tijd waren en je een nieuwe afspraak moet maken..... En vaak ook nog eens een boos iemand voor je neus hebt waarom je te laat bent :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:38

M_D_H schreef:

De mensen die op meldingen af gaan zijn niet dezelfde als die afspraken op het bureau afhandelen :)

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:41

Alle 'boerenprotesten' of 'acties' die nu uit de hand lijken te lopen -O-

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:41

Daks schreef:
Iedereen heeft het recht om te klagen of wat diegene vind toch.

Ook al is het maar 1 minuut

Uiteraard heeft iedereen dat recht, maar iedereen heeft ook het recht om daarop te reageren.

En om al meteen na 1 minuut te klagen vind ik wel echt overdreven.
Of je nou al 2 weken aan het wachten bent of niet.

[***] schreef:
M_D_H schreef:

De mensen die op meldingen af gaan zijn niet dezelfde als die afspraken op het bureau afhandelen :)

Dat weet ik, het was ook een voorbeeld.
Maar goed, ander voorbeeld dan, de volgende keer dat iemand op het bureau komt om aangifte van verkrachting te doen, zal de agent wel zeggen dat hij nu een afspraak heeft en niet te laat mag komen, kom later maar terug.

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:44

Ik had hetzelfde, vorig weekend ontzettend veel overlast van de buren.
Er was een gevecht gaande, kreeg gewoon te horen dat er niet genoeg agenten waren op dat moment.
En ik woon niet in een gehucht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 12:49

M_D_H schreef:
Maar goed, ander voorbeeld dan, de volgende keer dat iemand op het bureau komt om aangifte van verkrachting te doen, zal de agent wel zeggen dat hij nu een afspraak heeft en niet te laat mag komen, kom later maar terug.

Tja, ik heb aangifte gedaan van verkrachting en moest inderdaad wachten tot er ruimte was voor een afspraak. Zo werkt het helaas. Daarvoor wordt niet een andere afspraak on hold gezet.

Als je een afspraak hebt is het niet meer dan normaal om of op tijd te komen of om wat te laten weten. Ook de politie kan dat.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 13:14

Bermbranden die als boerenprotesten gegooid worden.

Dat ik het koud heb met ruim 23 graden in huis.

Ze hebben bij de politie zware te korten met veel personeel ziek door corona of andere dingen. Maar opleiden van nieuw personeel kost ook veel tijd tel daarbij veel vergrijzing en je heb bingo.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 13:14

[***] schreef:
M_D_H schreef:

Tja, ik heb aangifte gedaan van verkrachting en moest inderdaad wachten tot er ruimte was voor een afspraak. Zo werkt het helaas. Daarvoor wordt niet een andere afspraak on hold gezet.

Als je een afspraak hebt is het niet meer dan normaal om of op tijd te komen of om wat te laten weten. Ook de politie kan dat.

Bij mij gebeurde dat wel, ben ik nog altijd erg blij om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-22 13:21

M_D_H schreef:
[***] schreef:

Bij mij gebeurde dat wel, ben ik nog altijd erg blij om.

Aangifte van zedendelicten kan al een aantal jaar niet op dezelfde dag als de melding. Het moet op afspraak.
Ik kreeg ook nog 2 weken verplichte wachttijd, maar toen ze een dag later iemand hadden aangehouden moest ik ineens met spoed aangifte doen. Het is op vrijdag gebeurd en op woensdag was mijn aangifte.