Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Britta31 schreef:Had je niet gereageerd op een woning?Weet je al iets meer?
[***] schreef:Zebrastreep schreef:Misschien ben ik een zeikerd maar als ik om stipt half 12 een afspraak heb met de politie vindt ik het niet netjes dat ze ook maar 1 min te laat zijn.
Ik heb nog 0x meegemaakt dat ze op tijd warenaltijd minstens een half uur te laat. Inderdaad niet netjes.
M_D_H schreef:Je zou er raar van staan te kijken als jij de volgende keer 112 belt vanwege, ik noem maar wat, een overval en de centrale tegen je zegt: Sorry, u zal ff moeten wachten want de beschikbare agent heeft een afspraak en mag niet te laat komen...
vind dit inderdaad wel om zeiken vallen, zeker als ze uiteindelijk maar 2 minuten te laat waren...
M_D_H schreef:Je zou er raar van staan te kijken als jij de volgende keer 112 belt vanwege, ik noem maar wat, een overval en de centrale tegen je zegt: Sorry, u zal ff moeten wachten want de beschikbare agent heeft een afspraak en mag niet te laat komen...
vind dit inderdaad wel om zeiken vallen, zeker als ze uiteindelijk maar 2 minuten te laat waren...
Daks schreef:Iedereen heeft het recht om te klagen of wat diegene vind toch.
Ook al is het maar 1 minuut
[***] schreef:M_D_H schreef:Je zou er raar van staan te kijken als jij de volgende keer 112 belt vanwege, ik noem maar wat, een overval en de centrale tegen je zegt: Sorry, u zal ff moeten wachten want de beschikbare agent heeft een afspraak en mag niet te laat komen...
De mensen die op meldingen af gaan zijn niet dezelfde als die afspraken op het bureau afhandelen
M_D_H schreef:Dat weet ik, het was ook een voorbeeld.
Maar goed, ander voorbeeld dan, de volgende keer dat iemand op het bureau komt om aangifte van verkrachting te doen, zal de agent wel zeggen dat hij nu een afspraak heeft en niet te laat mag komen, kom later maar terug.
[***] schreef:M_D_H schreef:Dat weet ik, het was ook een voorbeeld.
Maar goed, ander voorbeeld dan, de volgende keer dat iemand op het bureau komt om aangifte van verkrachting te doen, zal de agent wel zeggen dat hij nu een afspraak heeft en niet te laat mag komen, kom later maar terug.
Tja, ik heb aangifte gedaan van verkrachting en moest inderdaad wachten tot er ruimte was voor een afspraak. Zo werkt het helaas. Daarvoor wordt niet een andere afspraak on hold gezet.
Als je een afspraak hebt is het niet meer dan normaal om of op tijd te komen of om wat te laten weten. Ook de politie kan dat.
M_D_H schreef:[***] schreef:
Tja, ik heb aangifte gedaan van verkrachting en moest inderdaad wachten tot er ruimte was voor een afspraak. Zo werkt het helaas. Daarvoor wordt niet een andere afspraak on hold gezet.
Als je een afspraak hebt is het niet meer dan normaal om of op tijd te komen of om wat te laten weten. Ook de politie kan dat.
Bij mij gebeurde dat wel, ben ik nog altijd erg blij om.