Wij hebben geen friteuse, om te vermijden dat we teveel frituursnacks snoepen.
Mijn vriend kent de truuk met het pannetje niet. Ik wel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Sherivey schreef:Ik werd vanochtend in tranen wakker uit een nare droom.
Ik ben, zolang ik me kan herinneren, nog nooit zo rot wakker geworden en vind het ook helemaal nergens op slaan.
Ik heb dit helaas meerdere keren per week.
Maar ik snap je dus, heel naar.
Varekaj schreef:Pizza, pasta, lasagne, been there done that.
Soms eet ik gewoon avondeten en stop ik een uur erna nog pizza in de oven. Als tussendoor snack. Ik eet weleens alle pizza op en koop erna nieuwe zodat het lijkt alsof er niemand aan is geweest. Idem met de bakken ijs, chips, koekjes...
Niwla schreef:Britta31 schreef:Stiekem kleding van mijn man weggedaan.Kleding van 5 mode’s terug.Kwam nog Hawaï hemden tegen
Heb ik laatst ook gedaan. Hij had nog 2 limited editions shirt van een merk dat een jubileum had. Dat jubileum was in 2002.
maralyn schreef:Ik biecht op dat ik mezelf grappig vind.
Ja, dat is heel sneu! Ik weet het.
Een vriend van mij, verkoopt zijn Seat. Seat Ibiza om precies te zijn.
En ik kon het niet laten om er onder te zetten.
"Iedereen die voor deze auto langskomt, heeft het recht om te zingen... Wooow were going to Ibiza"
Rex_Rolfo schreef:Niwla schreef:Hij had nog 2 limited editions shirt van een merk dat een jubileum had. Dat jubileum was in 2002.
Hé, dat is nog zo goed als nieuw
Sintara schreef:Rex_Rolfo schreef:Hé, dat is nog zo goed als nieuw
En anders kan je dat toch verslijten als kluskleren, paardrijkleren, kleren om mee in het bos te wandelen...
Maarja inleveren bij een kledingcontainer is ook redelijk acceptabel.
Ik ben zo'n irritant persoon die bijna alle kleren tweedehands koopt en tot de draad verslijt. Ik heb nog onderbroeken en pyjama big shirts van meer 15 jaar oudzolang er maar drie gaten in zitten en het elastiek goed is vind ik het zonde om weg te gooien hahaah
Sintara schreef:Na 20 jaar kan het nog best wel bruikbaar zijn hoor.
Zo zijn er bijvoorbeeld verbazend veel mensen die opgenomen worden in een ziekenhuis, daar uit kleren worden geknipt en niet iemand hebben die nieuwe kleren kan brengen.
Zo iemand trekt met liefde een verwassen oud t shirt aan in plaats van een papieren ziekenhuis ding.
En zo zijn er nog veel meer goede doelen voor oude kleding...
Britta31 schreef:Stiekem kleding van mijn man weggedaan.Kleding van 5 mode’s terug.Kwam nog Hawaï hemden tegen