Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 15:43

luxx schreef:
Vjestagirl schreef:
Kunnen we weer terug naar de tinder dates? Dit gezeur hebben we allemaal al eens besproken

Sorry maar als ik even de laatste drie berichten van jou terug kijk gaat dat ook niet over Tinder dates

[ [url=m/moxB8F.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beetje flauw om dan wanneer het niet helemaal in je straatje is daarover te gaan zeuren. Je kunt op bokt niet meer off topic gaan omdat de regels daarover zijn aangepast, en al helemaal niet in de huiskamer. Laat mensen gewoon lekker kletsen, negeer wat je niet interesseert en er gaat heus vanzelf wel weer iemand over zijn of haar Tinder dates kletsen

:roll:

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 15:46

Iedereen is anders, dat klopt. Maar persoonlijk kan ik niks met mensen die lange radiostilte kunnen houden. Ijzer smeden als het heet is, of als even melden als je het druk hebt. Kleine moeite vind ik zelf.

M'n tinderscharrel van begin dit jaar is ook weer in m'n dm geslide. Hij heeft een open relatie maar ik wil niks met iemand die in een relatie zit en heb dat ook duidelijk gezegd. Dus geen idee of ie nou naïef denkt dat ik om te praten ben of wat anders :')

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 15:51

Ik heb weer een nieuwe match op Breeze :D kan niet meepraten over Tinder omdat ik daar jaren geleden al op gebanned ben :') weet nog steeds niet waarom.
Maar de app bevalt me wel! Ik hou eigenlijk helemaal niet van een drankje doen op de eerste date, maar bij dit concept weet je nog zo weinig van elkaar dat ik het eigenlijk wel leuk vind. Dan ligt alles nog open om te bespreken en kun je meteen zien of die eerste klik er is.
Dus aanrader voor anderen :j

Ook leuk dat je lid kunt worden van verschillende matching groepen en dan ook ziet of anderen daar ook lid van zijn. Nu een match met iemand die echt van 6 dezelfde groepen lid is, maar ook op de basale dingen hetzelfde is (zoals bv roken, alcohol, wel of geen kinderwens, zoekt iets serieus of niet). Plus op de vraag wat iedereen eens in zijn leven gedaan moet hebben is zijn antwoord ‘een Harry Potter marathon kijken’ en laat ik nou een tatoeage van Harry Potter hebben :D dus ben erg benieuwd

assie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 16:02

Oh Tanya, leuk! En anders kun je het sowieso altijd nog over harry Potter hebben.

Capopjekop, pff zo bijzonder he, dat ze zich dan ineens weer melden.
Zou hij denken dat je hard to get speelt ofzo?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 16:10

capopjekop schreef:
Iedereen is anders, dat klopt. Maar persoonlijk kan ik niks met mensen die lange radiostilte kunnen houden. Ijzer smeden als het heet is, of als even melden als je het druk hebt. Kleine moeite vind ik zelf.

M'n tinderscharrel van begin dit jaar is ook weer in m'n dm geslide. Hij heeft een open relatie maar ik wil niks met iemand die in een relatie zit en heb dat ook duidelijk gezegd. Dus geen idee of ie nou naïef denkt dat ik om te praten ben of wat anders :')

Ik denk dat heel veel mannen gewoon veel vrouwen in hun lijst weer eens even appen. Kijken of er iets veranderd is.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 16:25

Yonker schreef:
Jeeeetjeeeee mensen calm your tits :')

Mijn date van woensdag had ik toch nog gehoord vrijdag... maar voelde beetje ongemakkelijk op de app ofzo. Ik gevraagd of die er een vervolg in zag en daar was die wel positief over... maar vervolgens weinig. Dus laat het maar gaan denk ik :D
Ik heb geen tits -O-

Vrijwilligsters hier aanwezig?

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 16:40

Urbanus schreef:
capopjekop schreef:

Ik denk dat heel veel mannen gewoon veel vrouwen in hun lijst weer eens even appen. Kijken of er iets veranderd is.

Veel mannen? Zelf appte ik juist ineens oude dates. Best leuk om te horen hoe het nu is.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 16:56

Ook als je in een relatie zit? Ik heb zelf geen behoefte om oude scharrels te spreken als ik een fijne partner heb.

Ik zou het anders vinden als je een ex tegenkomt op een feestje. Dan ben ik bij de meeste ook wel nieuwsgierig hoe het ze vergaat en klets je even bij. Maar dat vind ik wat anders dan actief het gesprek op starten via de telefoon.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 17:17

In relatie niet uiteraard. Maar dat zit ik niet. 1 zit dat nu wel dus die heb ik veel
plezier gewenst. Toch leuk om te horen. Ander zit in een knipperlicht relatie dus die ook succes gewenst. Daar ga ik niet tussen zitten.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 19:36

Ailill schreef:
Yonker schreef:
Jeeeetjeeeee mensen calm your tits :')

Mijn date van woensdag had ik toch nog gehoord vrijdag... maar voelde beetje ongemakkelijk op de app ofzo. Ik gevraagd of die er een vervolg in zag en daar was die wel positief over... maar vervolgens weinig. Dus laat het maar gaan denk ik :D
Ik heb geen tits -O-

Vrijwilligsters hier aanwezig?

Je mag die van mij wel even vasthouden. Ik heb genoeg.

hwn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-22 21:11

Ik begin die Tinder zo saai te vinden, en het probleem is dat ik echt geen gevoel krijg bij een foto, en als ik dan es denk: "niet mis", dan is het er eentje van een jaar of 23 (ik ben 48 :) ). Misschien moet ik toch bij mijn levenslange eerste idee blijven dat single zijn het best is voor mij, zei ik al toen ik 11 was, en nu zeg ik het meestal nog, maar af en toe heb ik nood aan wat warmte. Zou voor mij simpeler zijn als we konden doen zoals de venten: gewoon eentje uit de etalage pikken als we er zin in hebben :)

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 12:09

Dat kunnen vrouwen ook hoor :=

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-22 12:30

En als het om alleen warmte gaat mss toch eens met zo'n jongen van 23 afspreken :Y)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 13:52

Asking for a friend: Als je 24u van te voren nog niks hebt vernomen over tijd, locatie, etc en behalve de dag dus vast staat. Houden jullie de agenda alsnog vrij of gaan jullie andere dingen plannen?

Toevallig met een aantal mannelijke vrienden recent een discussie over gehad, dus ben wel benieuwd naar jullie visie hierop :Y)

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 13:55

Als er nog steeds gecommuniceerd wordt wel. Als het stil wordt niet.

Ik heb van mijn "date" niks meer gehoord dus blijkbaar vond ik het gezelliger dan hem

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 13:56

Dan vraag ik wat de bedoeling is en of het nog doorgaat.. Als er inmiddels niet meer geappt wordt spreek ik wat anders af.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 13:59

Dan vraag je wat het plan is of doe je zelf een voorstel. Als de interesse van jouw kant er tenminste nog is. Moeilijker hoeft het niet te zijn.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 14:31

Courses schreef:
Asking for a friend: Als je 24u van te voren nog niks hebt vernomen over tijd, locatie, etc en behalve de dag dus vast staat. Houden jullie de agenda alsnog vrij of gaan jullie andere dingen plannen?

Toevallig met een aantal mannelijke vrienden recent een discussie over gehad, dus ben wel benieuwd naar jullie visie hierop :Y)

Hmmm. Hangt er vanaf hoe boeiend ik hem vond om mee af te spreken.

Als je al even niks meer hebt gehoord kan je zelf een berichtje doen, als je hem echt graag wilt zien.

Maar je kan er ook voor kiezen om het te laten. Het hangt er een beetje vanaf hoe mijn pet staat.

En ook vind ik het wel meewegen wie het voorstel voor een date deed. Als jij het was, jij appen. Als hij het was, hij appen...

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 14:56

Ik vraag het duidelijk. De ander kan net zo afwachtend zijn. En dan geen antwoord app ik dat ik die conclusie trek. Dan hoef ik mezelf niet schuldig te voelen.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 14:59

Courses schreef:

Als je een ongeveer indicatie hebt of t smiddags of savonds is ben ik bereid een gedeelte vrij te houden. En anders plan ik gewoon in.
Of ik stuur nog 1 appje. Ivn tijd/locatie.
Krijg ik dan geen antwoord... Dan is houd ik geen tijd vrij

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 15:17

Ik heb het toevallig vandaag.

Ik zou een "naar de sportschool date" hebben die 1.5 week geleden al gepland was. We hadden een dag afgesproken. Hij zou de rest regelen. Ik heb niks meer gehoord. Ik heb wek een berichtje gedaan vanmorgen zo van "hey, ik heb in mijn agenda staan dat wij elkaar vandaag bijnde Basic Fit zien. Hoe laat spreken we af?"

Als ik daar niks meer op ga horen, dan niet.

Ik heb mijn super leuke date van van de week gisteren weer gezien. Sponane bedoeling, was niet gepland.

Het was weer super gezellig. En we zijn al weer aan het inplannen voor een volgende date O:)

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 15:46

Mijn ervaring is dat als je te ver vooruit een date afspreekt het enthousiasme ofzo tegen die tijd gezakt is. Al dan niet van beide kanten.

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 15:49

Zonnetje81 schreef:
Mijn ervaring is dat als je te ver vooruit een date afspreekt het enthousiasme ofzo tegen die tijd gezakt is. Al dan niet van beide kanten.

Ja same.
Ik app dan wel, ook beetje afhankelijk van of ik er nog zin in heb. Zo nee, dan app ik dat ik het wil cancellen. Zo ja, dan vraag ik wel naar het hoe, waar etc. (Of doe een voorstel als ik degene was die het vroeg)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 16:12

Ik ben ook niet van ver vooruit plannen. De kans dat het werkelijk tot een date komt is best wel klein. Maargoed. Soms gaat het zo. Blijft taak om dan te communiceren. Als dat niet gebeurt dan houdt het op.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-22 17:18

Courses schreef:

Ik ga dan niet mijn agenda vrijhouden nee. Vaak dan wel een check 'Hoi, hoe laat zie ik je morgen?' En als er dan geen duidelijk antwoord komt is het exit. Mijn tijd is ook kostbaar (voor bank en netflix)