Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Die blijft zo goedmaar het is wel heel treffend ja.
Mijn bovenlichaam kleurt best snel en fijn maar mijn benen blijven helaas altijd dus even fel als neon koplampen van een auto
Captain schreef:Oma's vinden zoiets enig.Ohhh ik moest gisteren ook weer even foto's maken van mijn neefjes, want mijn zus geeft elk jaar een foto van die muppets aan onze oma.Mijn vriend vond dat een erg narsistisch cadeau.
Varekaj schreef:Doopfeest overleefd. Was best bijzondere viering in de kerk met rondrennende kinderen... Heerlijk ook met de bijhorende accoustiek.
De avond zelf viel mee maar alweer zo'n typisch cadeau gehad: een canvas met foto van de wurm erop in A4. Daar is nadien met vriend ruzie over ontstaan, omdat zoiets gewoon niet past in ons interieur én het is op 6 maanden tijd de 3e foto die dus in huis een plek moet krijgen.
Daar is best wat wederzijdse frustratie uit gekomen en hij is zo voor een week naar NL gegaan vanmiddag (ik zat op wedstrijd). Het zal wel opgelost raken, daar niet van, maar mijn punt is wel aangekomen denk ik. Eindelijk.
Vandaag op de cross dan meermaals mensen gezien die kleine kindjes vrolijk over het parcours lieten rennen. Hoe vaak de omroeper niet moest gillen omdat er een paard aan kwam, echt niet normaal.
Varekaj schreef:Een canvas in een album plakken wordt moeilijk ja. En een fotocollage van ongeveer 30x40 in puzzel past daar ook niet zo goed in.
Fleurtje, het punt is dat we hadden afgesproken om gewoon als ze langskomen een foto ergens even omhoog te hangen of in een kadertje te zetten, en nadien halen we die weg. Krijgen we een nieuwe, dan wisselen we die. Er staat wel eentje standaard op onze barkast.
Alleen wil hij nu elke keer alles omhoog hangen omdat ze blijkbaar verwachten dat we alles ook echt aan de muur een plek geven en ik wil dat niet. Ook omdat ze best weleens spontaan langskomen en dan val je sowieso alsnog door de mand.
Varekaj schreef:Een canvas in een album plakken wordt moeilijk ja. En een fotocollage van ongeveer 30x40 in puzzel past daar ook niet zo goed in.
Fleurtje, het punt is dat we hadden afgesproken om gewoon als ze langskomen een foto ergens even omhoog te hangen of in een kadertje te zetten, en nadien halen we die weg. Krijgen we een nieuwe, dan wisselen we die. Er staat wel eentje standaard op onze barkast.
Alleen wil hij nu elke keer alles omhoog hangen omdat ze blijkbaar verwachten dat we alles ook echt aan de muur een plek geven en ik wil dat niet. Ook omdat ze best weleens spontaan langskomen en dan val je sowieso alsnog door de mand.