[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hilli

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 10:51

Was het een nudistentrekking dan? :') (of beter hoe kom je tijdens zo'n activiteit aan kleur op je kont?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 11:06

Ok. Detail: bij billen bedoel ik bovenbenen. Geen blote kont.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 11:32

Varekaj schreef:
Die blijft zo goed _O- maar het is wel heel treffend ja.

Mijn bovenlichaam kleurt best snel en fijn maar mijn benen blijven helaas altijd dus even fel als neon koplampen van een auto :=

Bij mij ook.
Mijn benen zijn net melkflessen. En mijn bovenlijf lijkt net of ik Aziatisch ben ofzo kwa kleur. Gister in een hempie gelopen en al bruine armen en gezicht. Maar ga ik met mijn benen in de zon zitten worden ze hooguit rood maar een tintje nou dat hoef ik niet te verwachten haha.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 11:39

Varekaj schreef:
Ok. Detail: bij billen bedoel ik bovenbenen. Geen blote kont.

Ahhh, dat scheelt een hoop. Dankjewel voor de verduidelijking :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 11:47

Zou wel heel bijzondere hike geweest zijn dan ja.

Zonet de cadeau's ingepakt. Ik maak normaal graag werk van een mooie verpakking maar voor een baby en schoonfamilie is gewoon papiertje met een touwtje erom ruim voldoende. (Ze verscheuren de boel al nog voor ze het goed en wel in handen hebben namelijk).

Voor de ouders hebben we een drank- en snackmand gemaakt. Alleen bleek mijn doorzichtige folie op te zijn :o Oeps. Niet inpakken was geen optie ivm nogal zwaar en wat wiebelig. En op dat moment kwam mijn vriend aanzetten met een grote, doorzichtige plastic zak. Strik erom, het teveel bovenaan eraf geknipt en de zijkanten simpelweg opgevouwen en vastgeplakt. Zijn argument: dit hele gedoe is al duur genoeg :')
Dit is dus waarom ik gek ben op die kerel: niet zeuren en blij wezen met wat je krijgt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 11:50

Ik pak niet eens in.. onder het mom "lekker duurzaam". Papier wordt er toch weer vanaf getrokken :')

Reflecterende benen.. check.. ik ben maar begonnen met ze vol tatoeëren, dan lijkt het minder erg _O-

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 11:54

Hier hebben de meesten van ons in ieder geval geen last van;

Afbeelding

Fijne Pasen @all :D

Varekaj, sterkte vandaag...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 11:57

Ik lig al de hele ochtend lekker buiten in de zon met de honden naar de konijnen te kijken en een beetje te dommelen/te lezen <3.

Geen gedoe, geen geschreeuw, niks moeten. Heerlijk.

Over drie weekjes gaan we weer varen, kijk er zo naar uit <3. Wederom geen gedoe, geen geschreeuw, wij met de hondjes. Zin in.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 12:31

Ik was gisteren naar de film en naast ons zaten een boel poedersuiker van een jaar of 10. Ze aten zoveel suiker en maakte zoveel lawaai. Meerdere mensen vroegen na ruim een uur wel eens of ze stil konden zijn maar ze bleven zo poedersuiker. De film was van 2100 tot 0030 ongeveer. Uiteindelijk zag ik dat er gewoon een ouder bij zat 8)7 ze waren zo vreselijk tokkie. Ze lieten ook al hun afval achter
Als ik achter ze zat had ik de stoel echt een paar keer een flinke trap gegeven. Snap niet dat die ouder ze geen (non)verbale veeg gaf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-22 12:49

Femke da's een goeie die ga ik onthouden! Gelukkig hebben wij geen tuin, geen eieren zoeken hier. Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om ons huis overhoop te laten halen voor zoiets.

Ook helaas geen tuin -O- wij hebben pas na de middag zon op ons terras. Geen optie op zonnen in alle rust voor vandaag, en morgen ben ik hele dag weg voor eventing.

Danique, is er geen zaalwachters of pauze bij zulke lange film? Hier wel, kan je dat melden en ze gaan er heel serieus mee om ook. Maar koters van die leeftijd nog zo laat in de bios? Wat voor film was het dan?

Idinn: ik pak wel graag in maar ben ook weleens graag creatief met materialen. Hangt er beetje vanaf wat het is, voor wie en wie de moeite weet te waarderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 19:16

Doopfeest overleefd. Was best bijzondere viering in de kerk met rondrennende kinderen... Heerlijk ook met de bijhorende accoustiek.
De avond zelf viel mee maar alweer zo'n typisch cadeau gehad: een canvas met foto van de wurm erop in A4. Daar is nadien met vriend ruzie over ontstaan, omdat zoiets gewoon niet past in ons interieur én het is op 6 maanden tijd de 3e foto die dus in huis een plek moet krijgen.

Daar is best wat wederzijdse frustratie uit gekomen en hij is zo voor een week naar NL gegaan vanmiddag (ik zat op wedstrijd). Het zal wel opgelost raken, daar niet van, maar mijn punt is wel aangekomen denk ik. Eindelijk.

Vandaag op de cross dan meermaals mensen gezien die kleine kindjes vrolijk over het parcours lieten rennen. Hoe vaak de omroeper niet moest gillen omdat er een paard aan kwam, echt niet normaal.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 19:21

Ohhh ik moest gisteren ook weer even foto's maken van mijn neefjes, want mijn zus geeft elk jaar een foto van die muppets aan onze oma. :') Mijn vriend vond dat een erg narsistisch cadeau. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 19:24

Captain schreef:
Ohhh ik moest gisteren ook weer even foto's maken van mijn neefjes, want mijn zus geeft elk jaar een foto van die muppets aan onze oma. :') Mijn vriend vond dat een erg narsistisch cadeau. _O-
Oma's vinden zoiets enig. _O- Toen mijn nicht jong was, stuurden mijn oom en tante ieder jaar een kerstkaart met een foto van haar erop in kerstsfeer en een jeugdvriendin van mijn oma vond dat helemaal fantastisch. Niet dat we haar ooit in het echt gezien hebben, maar ze vond het fantastisch. :')

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 19:24

Varekaj schreef:
Doopfeest overleefd. Was best bijzondere viering in de kerk met rondrennende kinderen... Heerlijk ook met de bijhorende accoustiek.
De avond zelf viel mee maar alweer zo'n typisch cadeau gehad: een canvas met foto van de wurm erop in A4. Daar is nadien met vriend ruzie over ontstaan, omdat zoiets gewoon niet past in ons interieur én het is op 6 maanden tijd de 3e foto die dus in huis een plek moet krijgen.

Daar is best wat wederzijdse frustratie uit gekomen en hij is zo voor een week naar NL gegaan vanmiddag (ik zat op wedstrijd). Het zal wel opgelost raken, daar niet van, maar mijn punt is wel aangekomen denk ik. Eindelijk.

Vandaag op de cross dan meermaals mensen gezien die kleine kindjes vrolijk over het parcours lieten rennen. Hoe vaak de omroeper niet moest gillen omdat er een paard aan kwam, echt niet normaal.

Kweenie, maar volgens mij moeten jullie toch nog eens een stevig gesprek gaan voeren over elkaars verwachtingen.
Ik zie regelmatig iets terugkomen over je vriend waarin hij geen gehoor lijkt te geven aan jou gevoelens en wensen, maar wel die van hem ingewilligd wil zien worden.

Zou hij misschien toch graag vader willen worden nu hij zo veel kindjes om zich heen heeft en zelfs een petekindje heeft?

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 19:40

Kan hij niet gewoon foto's in een foto album bijplakken en dat ding onder het bed bewaren ofzo...

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 19:46

Mijn vriend mag alle stomme en lelijke dingen op z’n kantoor bewaren. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:13

Wat moet je in vredesnaam met foto's van andermans worm in huis? Lekker op een kamertje dan waar alleen je vriend komt..

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:16

Ik snap ook echt niet waarom je een canvas foto van iemand anders kind in huis zou ophangen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:36

Een canvas in een album plakken wordt moeilijk ja. En een fotocollage van ongeveer 30x40 in puzzel past daar ook niet zo goed in.

Fleurtje, het punt is dat we hadden afgesproken om gewoon als ze langskomen een foto ergens even omhoog te hangen of in een kadertje te zetten, en nadien halen we die weg. Krijgen we een nieuwe, dan wisselen we die. Er staat wel eentje standaard op onze barkast.
Alleen wil hij nu elke keer alles omhoog hangen omdat ze blijkbaar verwachten dat we alles ook echt aan de muur een plek geven en ik wil dat niet. Ook omdat ze best weleens spontaan langskomen en dan val je sowieso alsnog door de mand.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:41

Varekaj schreef:
Een canvas in een album plakken wordt moeilijk ja. En een fotocollage van ongeveer 30x40 in puzzel past daar ook niet zo goed in.

Fleurtje, het punt is dat we hadden afgesproken om gewoon als ze langskomen een foto ergens even omhoog te hangen of in een kadertje te zetten, en nadien halen we die weg. Krijgen we een nieuwe, dan wisselen we die. Er staat wel eentje standaard op onze barkast.
Alleen wil hij nu elke keer alles omhoog hangen omdat ze blijkbaar verwachten dat we alles ook echt aan de muur een plek geven en ik wil dat niet. Ook omdat ze best weleens spontaan langskomen en dan val je sowieso alsnog door de mand.

Gewoon alle foto's van kruisgespuis op de wc hangen.
Als je de hint nog duidelijker wil, dan maak je nog wat aanpassingen op de foto's met zwarte stift.

Ik heb een baggerhekel aan mensen die mijn huis voor mij in willen richten.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 20:56

Maar waarom zou je foto's neerzetten voor als mensen op visite komen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:04

Om gezeik te vermijden. Het is alsof je oudtante je een spuuglelijke trui geeft maar wel verwacht dat je die op elk diner aantrekt. En als je dat niet doet krijg je de hele meute op je dak.

Ik snap ook niet waarom mensen foto's van zichzelf ongevraagd cadeau geven, maar goed. Mijn mama en zijn ma waren ook allebei zielsgelukkig met een foto van ons uit Nepal :roll:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:06

Varekaj schreef:

Eén foto neerzetten/ophangen lijkt me vrij normaal als t om je petekind gaat. Maar toch zeker niet je hele huis vol, wat is er mis met die mensen dat ze verwachten dat je alles dat ze je geven aan foto's en canvassen ophangt :').

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:07

Ik zou ze foto's van mijn paard geven en verwachten dat ze die ook op gaan hangen. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-22 21:09

Wat een gezeik om een foto. Je bepaalt toch zeker zelf wat je in je huis neerzet? :?