Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowboy55 schreef:De vraag is ook: wat voor vertalers? Hoe nauwkeurig moet t zijn? Kende vroegah iemand die voor Duitse rechtbanken Duits naar Nederlands vertaalde voor verdachten uit NL. Dan moet t dus heeeeeeel precies zijn. Voor TV? Misschien iets minder spannend?
Suzanne F. schreef:Nou laatst had ik op Videoland echt een hele slechte vertaler. Hit by a car werd vertaald als geslagen door een auto. Leek wel op een slechte vertaalmachine.
_Karlijn schreef:Waarom zaten wij als meisjes standaard met twee benen aan een kant achterop de fiets en jongens wijdbeens? Lijkt me zeker voor hun toch ook veel prettiger om zijdelings te gaan zitten, naast dat het gewoon voor geen meter zit, wijdbeens??![]()
Fearn schreef:Ik ga morgen naar de tandarts, maar ben toch alvast benieuwd..
Weet iemand wat dit kan zijn? Het voelt alsof al mijn kiezen pijn doen, de hele onderste én bovenste rij.. Bij als ik iets zoets eet maar ook gewoon zomaar, als ik door mijn mond inadem ofzo.
Ik heb geen ontstoken tandvlees want mijn tandvlees doet niet zeer, het is niet rood en bloedt niet..
En het lijkt me toch ook onwaarschijnlijk dat er in iedere kies een gaatje zit..
Vind het zo stom want iedere dag poets ik 2x met een dure tandpasta, ik doe 2x per dag met mondspoelmiddel én met tandenstokers. En dan toch nog last..
(Mss wel goed om te vermelden: Ik heb al langere tijd een kies die wel gevuld is maar toch nog pijn doet, kan het zijn dat die wortel eronder nu zo erg ontstoken is dat alle kiezen er zeer van gaan doen? Is m'n eigen schuld hoor, heb het te lang erbij gelaten..)
Bowo schreef:Knarsetanden of klemmen zoals amber-anne zegt lijkt me het meest logisch. Misschien ook doorkomende verstandskiezen? Alleen dan zou het meer focussen op 1 deel van je mond