Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Naskapower schreef:Mijn moeder heeft mij uit angst voor corona sinds het begin van de pandemie op afstand gehouden. Ze was hoog risico patiënt en wilde koste wat kost geen corona krijgen.
Dat is haar gelukt, ze is 12 november overleden, maar niet aan corona. Bijna 61 geworden. De laatste 2 weken ben ik daar wel veel geweest, haar laatste week mantelzorg gedaan.
Ik begrijp echt wel het risico van Corona maar denk ook goed na over van wie je misschien wel geen afstand wil nemen.
Ik heb in ieder geval behoorlijk spijt van alle afspraken met mij die mijn moeder het laatste jaar uit angst afgezegd heeft, was ik maar wel gegaan want die tijd krijg ik nooit meer terug.
Huertecilla schreef:Boris J. heeft net een noodactie boosterprikken aangekondigd voor de ´ouderen´. Wil een miljoen per dag laten zetten tot einde jaar met hulp van het leger.
Wát een puinhoop allemaal.
Blij voor wat vreugde in NL over Max Verstappen.
pien_2010 schreef:Naskapower wat een verdrietig verhaal. Ik begrijp je schuldgevoel ook al is dat onnodig want als ze aan covid was overleden had je jezelf rotter gevoeld.
Needje schreef:Als ie zich Belg voelde had ie die vlag wel op z’n rug gehad
Sizzle schreef:Ik vraag het meestal gewoon. Als iemand bewust niet gevaccineerd is en ook aangeeft verder voor zichzelf niet extra voorzichtig te zijn dan laat ik het ook echt los dat ik op wat voor manier dan ook verantwoordelijk ben voor al dan niet besmetting.
Als iemand juist wel voorzichtig is dan pas ik me ook absoluut aan.
Ik behoor zelf tot de groep: als het mij treft (ondanks vaccin en maskerplicht) dan is dat zo, dikke pech.
Hipar schreef:Ik heb zitten zoeken, maar kan geen ander bericht vinden dat antwoord geeft.... zijn er rijverenigingen die de binnenbak open houden zonder dat er een qr code getoond moet worden?
Hipar schreef:Ik heb zitten zoeken, maar kan geen ander bericht vinden dat antwoord geeft.... zijn er rijverenigingen die de binnenbak open houden zonder dat er een qr code getoond moet worden? Ik zag dat dan bijvoorbeeld alleen de kantine en wc niet toegankelijk zijn?
Citaat:Pfizer, Moderna en Johnson & Johnson hoopten met hun baanbrekende vaccins Covid-19 de wereld uit te helpen, maar anderhalf jaar later zitten we nog steeds met het virus opgescheept. Al zou dat binnenkort weleens kunnen veranderen. Want duizenden Britten krijgen deze week een pakketje met antivirale pillen die volgens experten een echte ‘gamechanger’ zouden kunnen zijn. “Het is merkwaardig dat daar nu pas op wordt ingezet”, zegt immunoloog Joeri Aerts (VUB).
Pandora2 schreef:De britten krijgen ook nog een pakketje met antivirale pillen lees ik in het Nieuwsblad
Citaat:Pfizer, Moderna en Johnson & Johnson hoopten met hun baanbrekende vaccins Covid-19 de wereld uit te helpen, maar anderhalf jaar later zitten we nog steeds met het virus opgescheept. Al zou dat binnenkort weleens kunnen veranderen. Want duizenden Britten krijgen deze week een pakketje met antivirale pillen die volgens experten een echte ‘gamechanger’ zouden kunnen zijn. “Het is merkwaardig dat daar nu pas op wordt ingezet”, zegt immunoloog Joeri Aerts (VUB).