Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Dat er nu weer een brief aan lijkt te komen waarbij iemand die ik niet ken, een verzoek heeft ingediend om mijn post door te sturen naar een onbekend adres. Krijg hier helemaal de zenuwen van.
xPabloBokt schreef:Dynalogic is ook écht een ramp.
Niet om je ergernis te minimizen maar bij hun mag je blij zijn dat ze überhaupt komen
Telpeva schreef:ingedebruijn schreef:Dat er nu weer een brief aan lijkt te komen waarbij iemand die ik niet ken, een verzoek heeft ingediend om mijn post door te sturen naar een onbekend adres. Krijg hier helemaal de zenuwen van.
Jakkes zeg, dat zou ik ook echt niet tof vinden!
Hier de halve nacht wakker gelegen van de pijn, ik kijk dit nog 1 dag aan en dan vind ik het genoeg
Suzywuzy schreef:Mijn constante rugpijn/vast zitten en mijn moeder die maar niet de fysio wilt bellen daarvoor, al zal ik het zelf willen weet ik niet hoe het gaat zitten met geld en verzekering
xPabloBokt schreef:Suzywuzy schreef:Mijn constante rugpijn/vast zitten en mijn moeder die maar niet de fysio wilt bellen daarvoor, al zal ik het zelf willen weet ik niet hoe het gaat zitten met geld en verzekering
Je kunt de huisarts bellen, afspraak maken dan kan hij naar je rugpijn kijken en eventueel een doorverwijzing geven. Uit de basisverzekering is meestal een x aantal behandelingen fysio vergoed, maar je heb altijd nog je eigen risico van €385. Dus als je die nog niet op gebruikt hebt moet je de behandelingen zelf betalen.
xPabloBokt schreef:Suzywuzy schreef:Mijn constante rugpijn/vast zitten en mijn moeder die maar niet de fysio wilt bellen daarvoor, al zal ik het zelf willen weet ik niet hoe het gaat zitten met geld en verzekering
Je kunt de huisarts bellen, afspraak maken dan kan hij naar je rugpijn kijken en eventueel een doorverwijzing geven. Uit de basisverzekering is meestal een x aantal behandelingen fysio vergoed, maar je heb altijd nog je eigen risico van €385. Dus als je die nog niet op gebruikt hebt moet je de behandelingen zelf betalen.
Suzywuzy schreef:Verzekering is zorgzaammaar heb al een aantal behandelingen gehad 4? jaar terug, doordat ik viel was mijn onderrug wervel gekneusd, pijn ging niet meer weg maar nu zit het tussen mijn schouderbladen boven en soms nog onder als ik te veel heb gedaan, ook met liggen voel je een hele pijnlijke zware druk als ware langzaam door mijn rug gaan