Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:57

Lijf helemaal zat zijn.

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:58

Aan dat er afgesproken was dat er vanmiddag iemand langs zou komen, maar net onverwachts al aan de poort stond. Wij waren helemaal achter op het land en in vieze oude kleren natuurlijk.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 09:59

Dat er nu weer een brief aan lijkt te komen waarbij iemand die ik niet ken, een verzoek heeft ingediend om mijn post door te sturen naar een onbekend adres. Krijg hier helemaal de zenuwen van.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 10:24

ingedebruijn schreef:
Dat er nu weer een brief aan lijkt te komen waarbij iemand die ik niet ken, een verzoek heeft ingediend om mijn post door te sturen naar een onbekend adres. Krijg hier helemaal de zenuwen van.

Jakkes zeg, dat zou ik ook echt niet tof vinden!

Hier de halve nacht wakker gelegen van de pijn, ik kijk dit nog 1 dag aan en dan vind ik het genoeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 10:30

Ik maak bij mediamarkt een bezorgafspraak voor woensdag. Krijg net bericht van Dynalogic dat ze donderdag komen. Fijn, ik pleur mijn planning wel weer om |o

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 10:33

Dynalogic is ook écht een ramp. :')

Niet om je ergernis te minimizen maar bij hun mag je blij zijn dat ze überhaupt komen *D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 10:37

Waarom ben ik toch verdrietig en teleurgesteld terwijl ik eigenlijk al wist dat dit de uitkomst zou zijn? -O-

En hoe oneerlijk is het ook allemaal geregeld als je tig mensen hebt die zeggen dat iets niet kan, maar er alleen geluisterd wordt naar de 2 mensen die dat allemaal van tafel vegen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 10:48

xPabloBokt schreef:

Niet om je ergernis te minimizen maar bij hun mag je blij zijn dat ze überhaupt komen *D

Yep.

Al een keer tot half 8 ‘s avonds op ze zitten wachten op kantoor. Bleek dat ze niet meer kwamen omdat “het bedrijf dicht zat”, de receptioniste werkte ook laat en de deur stond wagenwijd open. Maar oké :')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 10:51

MarliesV schreef:
Kan dit ff in een ander topic? Maak er 1 aan zou ik zeggen als het je hoog zit.

Waar ik mij aan erger vandaag: de discussie in dit topic :Y)

steekt hand op, ik ook.

Er lopen 4 Anika en coach topics, lijkt me wel genoeg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:07

xPabloBokt schreef:

Oh jee dan ga ik duimen :(
Ik heb contact opgenomen en ze hebben het aangepast naar morgen, ben benieuwd of ze ook echt komen

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 11:12

Bah, weer mijn bitje wat ik 's nachts in heb stuk. Vorige deed ik 5 maanden over, deze heb ik in 2 stuk. Vanmiddag dus weer naar de tandarts om te kijken hoe en wat. Gelukkig heb ik mijn vorige bewaard, want die is op dit moment beter dan mijn nieuwste, ook al zijn ze beide stuk.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:27

Telpeva schreef:
ingedebruijn schreef:

Jakkes zeg, dat zou ik ook echt niet tof vinden!

Hier de halve nacht wakker gelegen van de pijn, ik kijk dit nog 1 dag aan en dan vind ik het genoeg

Nou zoals verwacht.. Gehackt. Ik kreeg een pincode van mijn cc toegestuurd. Dan is het voor mij 1 plus 1. Bank gebeld en er is inderdaad een toestel toegevoegd aan mijn internetbankieren dat ik niet ken. Alles is dus geblokkeerd en opnieuw aangevraagd |(

Gelukkig geen geld kwijt. Alleen is de betreffende brief dus nooit aan gekomen. Vraag is nu of deze morgen nog komt of dat ze 'm onderschept hebben nu ze weten dat ik het door heb. Adres stond nog goed maar ze kunnen nu ook proberen om in mijn postnl app te komen en daar het adres te wijzigen.

Om te kotsen die lui. Lijkt met een sisser af te lopen maar de stress die je ervan hebt..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 12:48

Owww jasses wat naar ingedebruijn -O- sterkte ermee!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 13:33

Is er iemand die ik even een PB zou mogen sturen om te sparren over een volgende stap in werk?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 13:45

Benthhh schreef:
Is er iemand die ik even een PB zou mogen sturen om te sparren over een volgende stap in werk?

Ik ben HR student, mijn inbox staat open voor je!

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 13:55

xPabloBokt schreef:
Ik ben HR student, mijn inbox staat open voor je!

Lief! Ik heb je een PB gestuurd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 14:30

Mijn constante rugpijn/vast zitten en mijn moeder die maar niet de fysio wilt bellen daarvoor, al zal ik het zelf willen weet ik niet hoe het gaat zitten met geld en verzekering

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-21 14:43

Suzywuzy schreef:
Mijn constante rugpijn/vast zitten en mijn moeder die maar niet de fysio wilt bellen daarvoor, al zal ik het zelf willen weet ik niet hoe het gaat zitten met geld en verzekering

Je kunt de huisarts bellen, afspraak maken dan kan hij naar je rugpijn kijken en eventueel een doorverwijzing geven. Uit de basisverzekering is meestal een x aantal behandelingen fysio vergoed, maar je heb altijd nog je eigen risico van €385. Dus als je die nog niet op gebruikt hebt moet je de behandelingen zelf betalen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 15:04

Collega's die gewoon niet opnemen als ik hun bel. Jongens het is week 3 dat ik voor jullie :'). Ik heb een overvolle caseload net zoals jullie maar dan kan je je nieuwe collega toch wel even 3 minuten te woord staan die een simpele vraag heeft? Nouja nu maar hopen dat ik niet afgezeken wordt door de juridische afdeling.

Oh en dat ik op dit moment aan het ontbijten ben. Was vanmorgen om 8u al uit bed, hier ging iets niet goed.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 15:18

xPabloBokt schreef:
Suzywuzy schreef:

Je kunt de huisarts bellen, afspraak maken dan kan hij naar je rugpijn kijken en eventueel een doorverwijzing geven. Uit de basisverzekering is meestal een x aantal behandelingen fysio vergoed, maar je heb altijd nog je eigen risico van €385. Dus als je die nog niet op gebruikt hebt moet je de behandelingen zelf betalen.

Ze is 15, dus er is geen sprake van eigen risico.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 15:19

xPabloBokt schreef:
Suzywuzy schreef:

Dat klopt niet, het wordt alleen bij bepaalde aandoeningen vergoed en alleen vast zittende spieren vallen daar niet onder. Bij een chronische aandoening moet je de eerste 20 behandelingen zelf betalen en dan pas wordt het vergoed uit de zorgverzekering.

Suzy, weet je misschien welke zorgverzekering je hebt?

Edit: ik zie nu dat je minderjarig bent, dan worden wel de eerste 9 behandelingen vergoed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 15:26

Verzekering is zorgzaam :) maar heb al een aantal behandelingen gehad 4? jaar terug, doordat ik viel was mijn onderrug wervel gekneusd, pijn ging niet meer weg maar nu zit het tussen mijn schouderbladen boven en soms nog onder als ik te veel heb gedaan, ook met liggen voel je een hele pijnlijke zware druk als ware langzaam door mijn rug gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:04

Suzywuzy schreef:
Verzekering is zorgzaam :) maar heb al een aantal behandelingen gehad 4? jaar terug, doordat ik viel was mijn onderrug wervel gekneusd, pijn ging niet meer weg maar nu zit het tussen mijn schouderbladen boven en soms nog onder als ik te veel heb gedaan, ook met liggen voel je een hele pijnlijke zware druk als ware langzaam door mijn rug gaan

Ik zou gewoon een afspraak maken. Die 9 behandelingen zijn per jaar :)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:06

Wat geeft je moeder op als reden dat het niet mag?

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-21 16:11

Dure spijkerbroek van nog geen jaar oud, gescheurd op de naad van één van de achterzakken. Ik was nooit met wasverzachter of wat dan ook, dus ik denk dat hij gewoon echt niet goed in elkaar zat. Baal als een stekker, want hij zat wel heel fijn. Misschien dat ik er nog wat leuks van kan borduren, we gaan het zien...