Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CastaMickey schreef:Ik kreeg laatst een waarschuwing van vinted omdat ze me een commercieel account vonden, ik had iets van 30 artikelen max erop staan. En ik zie regelmatig mensen voorbij komen met meer dan 50 of soms wel 100 artikelen.. Dus ik durf niet zo veel meer erop te zetten helaas
CastaMickey schreef:Ik kreeg laatst een waarschuwing van vinted omdat ze me een commercieel account vonden, ik had iets van 30 artikelen max erop staan. En ik zie regelmatig mensen voorbij komen met meer dan 50 of soms wel 100 artikelen.. Dus ik durf niet zo veel meer erop te zetten helaas
Alja schreef:CastaMickey schreef:Ik kreeg laatst een waarschuwing van vinted omdat ze me een commercieel account vonden, ik had iets van 30 artikelen max erop staan. En ik zie regelmatig mensen voorbij komen met meer dan 50 of soms wel 100 artikelen.. Dus ik durf niet zo veel meer erop te zetten helaas
Ik zit op 1300 ofzo
CastaMickey schreef:Jeumig! Haal jij je maandsalaris uit Vinted of hoe danHeb je veel nieuwe dingen of niet? Bij mij is dat idd wel zo, maar ik heb even een weekje of 2 niks geupload en nu een paar dingen met ook 2ehands totaal andere artikelen, hopelijk werkt dit beter en kicken ze me niet van vinted af.