carineken schreef:Maar mensjes vandaag uitslag gehad...
Ik ben goedgekeurd om alleen mama te mogen worden
Wat een geweldig nieuws
proficiat !! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

helemaal niet mijn smaak, maar daarom juist leuk om te zien!

)
! hoe gaat het nu de eerste dagen?
ik heb nog genoeg leuke dingen die mijn zoontje (van 1 dec 2019) niet meer past, dus ik wil jou wel als lootje
maar niet met mint of aardbei
ik gebruik vaak youtube music.
heerlijk! Die van de Douglas ziet er idd heel mooi uit! ik hou ook van Lush, maar mag er niet bestellen van mezelf
en zit hier niet in de buurt. dus kocht dat alleen tijdens dagje/weekendje weg ofzo.
dus geen armbandjes/lange kettinkjes/oorbellen ofzo haha! ringen kunnen wel, dan graag zilver!
Marjo schreef:Ja bijvoorbeeld![]()
Dit vind ik ook erg mooi![]()
[ [url=m/e1cqGl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ook al ringetjes van zinzi waar je andere hangers aan kunt hangen.
Dan nog de keuken erin, badkamer afmaken, nieuwe vloer.. en we zijn een heel eind
Kan niet wachten! 

zo schattig... het is echt een leuk dier!
wij willen het geslacht pas ontdekken bij de geboorte! Maar ik ben toch al niet echt het rozerozemeisjestype... laatst stuurde mijn mama een acdcshirtje voor newborns door 'als het nou een jongen werd...' Want vrouwen dragen geen bandshirts??
knopjes dus... geen bengelende onderdelen voor mij.Nala schreef:Ik draag altijd dezelfde oorbellen/ringen/armbanden/kettingen, allemaal met haren en/of as erin verwerkt van huidige en vorige huisdieren.
carineken schreef:Maar mensjes vandaag uitslag gehad...
Ik ben goedgekeurd om alleen mama te mogen worden
Ik gruwel ook echt van bijvoorbeeld anijsthee, heb dan meteen enorm kippenvel.. brrrr!