Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Fitzroy schreef:Tijd voor de geur van wietplanten
SusanH schreef:Ja ik vind het eigenlijk ook niet kunnen. Maar omdat de rest in de app al heeft gereageerd o leuk we komen zo en zo laat voel ik me echt een partypooper.
Shadow0 schreef:Verder vind ik het helemaal niet logisch dat er afgeschaald wordt... we hebben toch een hele zomer gehad om te bedenken dat mensen in de herfst verkouden worden?
friezenfan2 schreef:Vanmiddag gaat mijn familie samen midgetgolfen en daarna pannenkoeken eten.
Ik zou van iedereen afstand moeten houden en moet binnenkort terug naar het ziekenhuis. Het lijkt mij slimmer dat ik niet ga. Maar daar was mijn broertje het niet mee eens. Ik ga vanmiddag lekker thuis blijven en verzin wel iets leuks om alleen te doen. Al ben ik wel benieuwd naar de reactie van het restaurant als mijn neefjes en nichtje mijn ouders gaan knuffelen.
opisop_shop schreef:Als iemand alleen verkouden is ( zover ze weet) zou zelfs ik best op raambezoek of buiten met iets van 4 meter afstand wel te doen vinden voor een flitsbezoekje.