Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 12:51

Gaat je laptop voor reparatie voor het toetsenbord, krijgen we nu te horen dat het moederbord en touchpad vervangen moeten worden. Fijn. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 12:53

Independence schreef:
Therapie vanochtend was heftig, nu lig ik weer in bed en wil ik de rest van de week slapen.
Depressief zijn sucks -O-

:(:)

Ik hoop echt voor je dat je uit je depressie komt en weer licht aan het einde van de tunnel hebt! Ik weet hoe het voelt en hoe rot het is om depressief te zijn en niks meer leuk te vinden! Hopelijk vindt je de steun die je nodig bent.

En niet boos of verdrietig op jezelf zijn dat je weer in bed ligt! Soms kan een ding doen op een dag al genoeg zijn in dit geval je therapie. Ook daar moet je van herstellen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 13:39

Nayomie au duur grapje dat.

Depressies lijken me een nachtmerrie. Ken helaas een aantal mensen die hier last van hebben en het is zo naar en zo slopend. :(:)

Hier -:(- Heel lelijk woord. Geen ergernis maar gewoon boos.

Waarom zou je als transportbedrijf je aan afspraken houden. Bellen voor je er bent. Nee je kwakt gewoon een bigbag neer op een onmogelijke rotplek buiten mijn zicht waar hij iedereen in de weg staat op de stoep. _-:( Geen pakbon, geen telefoontje nee gewoon neerkwakken die handel. Bedrijf is best boos op de transporteur ook en gaan nu kijken hoe de zak op de juiste plek komt.

Ik zit al vanaf 7 uur vanmorgen te wachten op een telefoontje zodat ik mijn bus kan wegzetten even en de zak gewoon meteen op de plek gezet kan worden. Honden konden ook niet uit daardoor. Zie ik na 12 uur de zak helemaal uit zicht staan zo ongeveer voor de tuin van de buurman. 8)7

ik heb geen energie om 1100 kilo weg te kruien en de zak zo lang laten staan is ook niet echt een ok idee. En even een blik mensen opentrekken die "even" heel veel kruiwagens zwaar spul verplaatxen is er ook niet bij.

Buurman heeft me op hart gedrukt dat er niet geklaagd gaat worden vanwege de zak op de stoep. -O- maar toch

Alweer een bedrijf verkloot het en met wat pech draai ik erweer voor op zoals zo ongeveer mijn hele leven zo ongeveer de laatste maanden aan elkaar hangt. Ik ben alleen maar bezig om fouten van bedrijven en instanties op te lossen weg te werken, te regelen of er domweg fysiek of financieel voor op te draaken. -:(- _-:(

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 14:38

Marije_1997 schreef:
Princess_ schreef:
Ik haat regen. Mijn lijf doet zeer, geef mij maar weer 30 graden :Y)

25 ook goed? Vind beetje regen niet erg, maar snachts regen en overdag lekker zo'n is beter.

Ja 25 is ook helemaal goed hihi, en dan 't liefst het hele jaar :')

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:02

Kies afgebroken door een tosti ;( midden in m'n vakantie. Morgen gelijk naar de tandarts want ben bang dat m'n vulling los gaat zitten anders.
Waarom nu.

Merileth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:15

Ik ga denk ik mijn verjaardag maar gewoon niet meer vieren ofzo. Ieder jaar weer gezeik met het vinden van een datum. Kom ik twee weken van tevoren, is het te laat. Kom ik twee maanden van tevoren (zit zomervakantie tussen, dus iedereen is weg, in de vakantie kan het niet), dan krijg ik weer het is te vroeg. En als puntje bij paaltje komt, ben ik degene die zich steeds weer kan aanpassen zodat met name mijn zusje kan. Mijn ouders zijn meestal iets makkelijker. Wat is er gebeurd met 'Dan en dan vier ik daar mijn verjaardag, laat maar horen of je kan?' Dikke ruzie met mijn zusje die vindt dat ik niet kan accepteren dat mensen niet kunnen (heb serieus jaren gehad dat ik blij mocht zijn als er ergens in de week voor of na mijn verjaardag 1 dag was als ze kon). Ze vindt dat ik zeur, me nooit aanpas (terwijl ik me altijd in tig bochten wring om te kunnen, al komt het eigenlijk niet echt uit), en het gedoe altijd van mij komt. Volgens mijn moeder heeft mijn zusje behoefte aan een betere band met mij, maar het laatste jaar als ik probeerde af te spreken, kon ze steeds niet, prima, laat maar dan lekker joh. Nu weer het gedoe rond mijn verjaardag. Ik krijg nou niet echt het gevoel dat ik ergens op haar 'belangrijke dingen lijstje' sta. Heb ook niet echt de behoefte om haar er erg hoog op te zetten dan.

Ik zit ook al op het randje van een burn-out, juist omdat ik me volledig geef in wat dan ook, en een beeeeeetje problemen heb met mezelf voorop plaatsen. Nu doe ik dat dus wel een keer, en gelijk ben ik de oorzaak van de problemen volgens haar.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:17

Merileth schreef:
Ik ga denk ik mijn verjaardag maar gewoon niet meer vieren ofzo. Ieder jaar weer gezeik met het vinden van een datum. Kom ik twee weken van tevoren, is het te laat. Kom ik twee maanden van tevoren (zit zomervakantie tussen, dus iedereen is weg, in de vakantie kan het niet), dan krijg ik weer het is te vroeg. En als puntje bij paaltje komt, ben ik degene die zich steeds weer kan aanpassen zodat met name mijn zusje kan. Mijn ouders zijn meestal iets makkelijker. Wat is er gebeurd met 'Dan en dan vier ik daar mijn verjaardag, laat maar horen of je kan?' Dikke ruzie met mijn zusje die vindt dat ik niet kan accepteren dat mensen niet kunnen (heb serieus jaren gehad dat ik blij mocht zijn als er ergens in de week voor of na mijn verjaardag 1 dag was als ze kon). Ze vindt dat ik zeur, me nooit aanpas (terwijl ik me altijd in tig bochten wring om te kunnen, al komt het eigenlijk niet echt uit), en het gedoe altijd van mij komt. Volgens mijn moeder heeft mijn zusje behoefte aan een betere band met mij, maar het laatste jaar als ik probeerde af te spreken, kon ze steeds niet, prima, laat maar dan lekker joh. Nu weer het gedoe rond mijn verjaardag. Ik krijg nou niet echt het gevoel dat ik ergens op haar 'belangrijke dingen lijstje' sta. Heb ook niet echt de behoefte om haar er erg hoog op te zetten dan.

Ik zit ook al op het randje van een burn-out, juist omdat ik me volledig geef in wat dan ook, en een beeeeeetje problemen heb met mezelf voorop plaatsen. Nu doe ik dat dus wel een keer, en gelijk ben ik de oorzaak van de problemen volgens haar.

Ik vier mijn verjaardag dus ook niet meer
Of nuja, als mensen lang willen komen prima.
Komen ze niet, dan ook prima.
Ik geef ze een datum. En een datum in overleg en klaar is kees

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:19

Collega's die 1 dag van te voren appen of je morgen voor ze wilt werken....

Deze collega wist dit al weken want het was een vakantie naar het buitenland. Prima dat je op je test moet wachten maar dit had je al veel eerder kunnen regelen.

Heb nee gezegd anders zou ik 10 dagen achter elkaar werken wordt mij dan een beetje te gek wil ook even een dagje vrij.

MoniekJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:27

Dat iemand mijn hond een pitbull noemde en er van overtuigd was dat het echt zo was. (Ik zei paar keer dat het toch echt een Franse Bulldog is).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:30

Dat ik nog moet wachten tot morgen avond eugh ik wil m'n subwoofer

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 15:30

Mijn vreselijke spierpijn #)

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:45

Dat ik al 2 dagen Yathzee wil spelen... kan ik die set toch nergens meer vinden... 2 huizen overhoop gehaald, alle verhuisdozen nagekeken en nog kan ik het niet vinden...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:46

Dat ik een nagel plukker ben en er niet mee kan stoppen

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 16:47

LaPluche schreef:
Ben ik echt de enige die dit weer heerlijk vind?

Nop ik ook!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:08

Dat ik weer eens iets niet begrepen heb waardoor dingen in de soep lopen en ik mij nu zo dom voel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 17:38

Dat ik gek word van "Lynda.com" nog 1 keer dat woord en ik ga smijten met m'n schermen op m'n werk. Nee ik ga niet naar die site, nee ik kan niet leren van een scherm. Ik wil dat gewoon niet. Punt uit. Geen discussie.

Dat krijg je met een collega die docent is geweest. Schijt irritant. Bedoelt het vast goed maar hij kan behoorlijk bot uit de hoek komen. En ook behoorlijk dwingend.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:01

Amandavd schreef:
Dat ik weer eens iets niet begrepen heb waardoor dingen in de soep lopen en ik mij nu zo dom voel.

Ik begrijp dagelijks dingen soms niet.
Gewoon omdat ik soms ander(oké niet) denk :Y)

Maar oké, ik werk met mannen, en die praten soms net anders. En ik als domme doos snap er niks van en zij allemaal wel.
Dus inmiddels, of ik vraag na en ga mij dom voelen. Of ik laat het maar _O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:05

Steeph schreef:
Geen treinen op de hogesnelheidslijn tussen Breda en Rotterdam door harde wind. Ach, blaadjes, sneeuw, wind... Allemaal dingen die in Nederland bijna nooit voor komen :')

Je hebt van die dagen dat alles gesmeerd loopt, en dagen dat helemaal niks gaat zoals gepland. Vandaag is zo'n tweede. Ik zit nu in een trein die stil staat omdat er personen op het spoor lopen :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:33

hagelslag schreef:
Amandavd schreef:

Ik begrijp dagelijks dingen soms niet.
Gewoon omdat ik soms ander(oké niet) denk :Y)

Maar oké, ik werk met mannen, en die praten soms net anders. En ik als domme doos snap er niks van en zij allemaal wel.
Dus inmiddels, of ik vraag na en ga mij dom voelen. Of ik laat het maar _O-

Ik probeer dat los te laten maar ik voel mij verschrikkelijk als mensen het idee hebben dat ik dom ben. Echt heel stom maar ik kan dat dan niet loslaten.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 18:57

Een wesp die spontaan in mijn mouw zat. Kon ineens snel dat vest uit zien te krijgen want dat kreng bleef me maar steken. In totaal 4x en ben er allergisch voor, werd eerst dik en prikken dat t Deed... maar dan scheen normaal te zijn na even gebeld te hebben. Inmiddels voelt her aan alsof ik in elkaar geslagen ben van mijn bovenarm tot vlak onder mijn elleboog. Ellendeling. Zat ook nog in de auto natuurlijk dus was ff paniek om m er uit te zetten...

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 19:58

Ineens weer rugpijn. Gisteren onhandig getild...
En nu met schoot het er hard in

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 20:31

Dat mijn kat een antibioticakuur van 5 dagen heeft, we nu op dag 2 zitten en hij me al niet meer vertrouwd -O-

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 21:50

Zebrastreep schreef:
Independence schreef:
Therapie vanochtend was heftig, nu lig ik weer in bed en wil ik de rest van de week slapen.
Depressief zijn sucks -O-

:(:)

Ik hoop echt voor je dat je uit je depressie komt en weer licht aan het einde van de tunnel hebt! Ik weet hoe het voelt en hoe rot het is om depressief te zijn en niks meer leuk te vinden! Hopelijk vindt je de steun die je nodig bent.

En niet boos of verdrietig op jezelf zijn dat je weer in bed ligt! Soms kan een ding doen op een dag al genoeg zijn in dit geval je therapie. Ook daar moet je van herstellen.

Lief, dankje!
Ik probeer ook te accepteren dat vandaag gewoon een rotdag is, zeker omdat ik gister een bovengemiddelde dag had.
Gelukkig heb ik een lief poezebeest en een lief paard

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-20 23:44

Mensen die het woord bek gebruiken ipv mond. Zo vreselijk ordinair vind ik.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-20 00:10

Ik vraag aan mijn dochter of ze de kopjes op wil ruimen.Ruimt ze alleen haar kopjes op.Niet die van mij.Want die heeft ze niet gebruikt.