Pandora2 schreef:Wat is er mis met in het weekend werken of 's avonds ? Die uren krijg je dan toch vrij in de week ?
Als je zo vaak op vakantie gaat, ben je toch ook het weekend en de avonden van huis weg ? Dat levert dan blijkbaar geen problemen op...
Lijkt me trouwens sterk dat je zou flauwvallen van af en toe een mondkapje te dragen vanwege lage bloeddruk als je wel kan gaan klimmen en hier dus duidelijk geen problemen ondervind

Als autist is het erg fijn gewoon "harde" werktijden te hebben. 9-5 is bij mij echt 9-5 en niet 08:30-17:30 zoals bijvoorbeeld mijn moeder, die standaard iedere dag minimaal 1 uur aan het overwerken is...
Ik heb een tijdje in het weekend gewerkt en ik vind het verschrikkelijk. Kan dan ook mn ouders niet meer zien, want die werken door de week. Af en toe een keer een weekend is te doen, maar niet vaker dan eens per 2 maanden.
Al zou ik iets verder van huis werken en met de auto moeten, dit is dan echt max 20 minuten rijden. Ik red het mentaal niet eerst een dag te moeten werken en dan nog de concentratie hebben om naar huis te rijden. Verder zou ik dan een km vergoeding moeten krijgen, want ik kan de benzine niet betalen als ik iedere dag met de auto zou moeten.
Verder dus 0 klanten contact want dat kan ik niet en met collega's eigenlijk ook niet te veel contact hebben.
Ik werk heel traag, gaat niet sneller of ik schiet in de stress en ga fouten maken. Mag géén werkdruk bij komen kijken, dat trek ik dus niet.
Max 20 uur per week.
Het was al niet makkelijk om een passende plek te vinden waar ik langdurig op mn plekje ga zitten (en niet bijvoorbeeld 2 maanden alles geven en vervolgens het niet meer aankunnen) en nu met corona is het helemaal lastig.
Maar dit topic gaat over vakantie en niet over waarom iemand niet werkt.Edit: ik heb al meerdere keren half flauw gevallen aan het klimtouw gehangen als klimmer. Het gebeurt juist als ik aan het einde van de route ben, en ik compleet verzuurd ben. Dus ik heb er óók last van met klimmen!
Als ik me niet goed voel, ga ik echt niet zekeren trouwens. Mn moeder weet dat en we kijken gewoon wat wel en niet gaat.