Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niobe schreef:Magrathea schreef:Vind ik niet raar hoor. Een kind heeft er toch ook wel baat bij om blije ouders te hebben.
Precies ja!
Weinig mensen die daar echt over nadenken. "Kind wordt wel groot", ja tuurlijk, moet je niet zien hoe..
xApple schreef:En die kinderen worden daar écht niet gelukkiger van. Ook niet met een heeeeele leuke nanny (heb ‘t zelf in mijn studie tijd gedaan bij een gezin).
Ik lees net ook weer een verhaal..![]()
Lastig zwanger geworden met behandelingen enzo. Helse bevalling en nu een postnatale depressie. Heel erg voor diegene natuurlijk maar dan denk ik dus ook dat de natuur haar eigenlijk al behoedde voor moederschap. Er zal toch een reden voor zijn dat mensen niet zelfstandig zwanger kunnen raken..
xApple schreef:En die kinderen worden daar écht niet gelukkiger van. Ook niet met een heeeeele leuke nanny (heb ‘t zelf in mijn studie tijd gedaan bij een gezin).
Lastig zwanger geworden met behandelingen enzo. Helse bevalling en nu een postnatale depressie. Heel erg voor diegene natuurlijk maar dan denk ik dus ook dat de natuur haar eigenlijk al behoedde voor moederschap. Er zal toch een reden voor zijn dat mensen niet zelfstandig zwanger kunnen raken..
lieveli schreef:xApple schreef:En die kinderen worden daar écht niet gelukkiger van. Ook niet met een heeeeele leuke nanny (heb ‘t zelf in mijn studie tijd gedaan bij een gezin).
Naast dat ik het niet chique vind om een ander topic te bespreken, vind ik het ook niet tof dat je het zo neerzet dat die persoon het zelf kan lezen én ik vind het best te simpel gesteld. Ook mensen die in een wip natuurlijk zwanger zijn geraakt kunnen een pnd hebben. Daar heeft 'de natuur' geen bedoeling mee, dat is gewoon pech hebben. En volgens mij kreeg ze de diagnose pnd ook niet.
xApple schreef:Ik lees net ook weer een verhaal..![]()
xApple schreef:lieveli schreef:
Naast dat ik het niet chique vind om een ander topic te bespreken, vind ik het ook niet tof dat je het zo neerzet dat die persoon het zelf kan lezen én ik vind het best te simpel gesteld. Ook mensen die in een wip natuurlijk zwanger zijn geraakt kunnen een pnd hebben. Daar heeft 'de natuur' geen bedoeling mee, dat is gewoon pech hebben. En volgens mij kreeg ze de diagnose pnd ook niet.
Ik zeg ‘een verhaal’. Dit gaat niet over een topic. Ik ken best veel van dit soort verhalen.
En daarbij zet ik het niet neer als feit maar meer als gedachte erover. Het is bij dieren wel zo dat er dan vaak gewoon iets mis is. Waarom forceren? Gewoon een mogelijke discussie, niet persoonlijk naar iemand