Het is 2019 je kan wel voor je eigen betalen toch.
Al zou ik geld genoeg hebben waarom zou je dan voor iedereen moeten betalen? ben je dan niet meer op zijn geld uit als op de persoon?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shaggy09 schreef:Correct me if I'm wrong maar ook in niet hetero stellen heb je vaak een iemand die de (meest) mannelijke rol aanneemt.
khirshanta schreef:Jullie kletsen er gezellig op los over dates, de ware, en wie wat hoort te betalen![]()
Wellicht vinden jullie Wiskey1 @ [LZP] Ik date, jij datet, wij daten? een interessant topic om over het daten en aanverwante (al dan niet) financiële aangelegenheden verder te kletsen?
khirshanta schreef:Jullie kletsen er gezellig op los over dates, de ware, en wie wat hoort te betalen![]()
Wellicht vinden jullie Wiskey1 @ [LZP] Ik date, jij datet, wij daten? een interessant topic om over het daten en aanverwante (al dan niet) financiële aangelegenheden verder te kletsen?
anjali schreef:khirshanta schreef:Jullie kletsen er gezellig op los over dates, de ware, en wie wat hoort te betalen![]()
Ik heb daar even gekeken, maar dat is echt iets heel anders.Gaat helemaal niet over wie wat zou moeten betalen en wie er dus gierig is of niet.
Marjoow schreef:Ibbel schreef:Nee, op de eilanden geldt de regel, de eerste die fysiek contact met het aangespoelde spul heeft, is eigenaar.
Oude traditie/gebruik. Als tegenprestatie voor het redden van schipbreukelingen, zoiets.
Behalve bij gesloten containers toch?
Marjoow schreef:Ibbel schreef:Nee, op de eilanden geldt de regel, de eerste die fysiek contact met het aangespoelde spul heeft, is eigenaar.
Oude traditie/gebruik. Als tegenprestatie voor het redden van schipbreukelingen, zoiets.
Behalve bij gesloten containers toch?