Daarom: gewoon lekker op Marktplaats zetten die sokjes Er is vast iemand enorm in de wolken van zo'n vondst
Mavelle
Geplaatst: 14-09-17 17:05
Broderie sokjes en all stars.. Superschattig!
Jes
Geplaatst: 14-09-17 17:06
lizy29 schreef:
Ik stel me er dan gelijk van die ouderwetse omslagsokjes bij voor. Je weet wel met zo'n kanten randje. (Bestaat dat nog eigenlijk)
Ja Ik heb twee paar voor A, staat zo leuk met een slim spijkerbroekje en haar stoere blauwe ShoesMe schoentjes ( https://goo.gl/images/LX5khV ) Was nog best zoeken, geloof dat ik ze uiteindelijk bij Obaibi vandaan had.
M_i_R
Geplaatst: 14-09-17 17:15
lizy29 schreef:
Ik stel me er dan gelijk van die ouderwetse omslagsokjes bij voor. Je weet wel met zo'n kanten randje. (Bestaat dat nog eigenlijk)
U gaat door voor de wasmachine! Precies zulke inderdaad. En dan het stiksel op een soort rozetje van satijn. De gruwel.....
Oh my.... Mijn ouders trokken mij vroeger altijd zulke sokjes aan. Ik moet er nu echt niet aan denken voor dochterlief
Jes
Geplaatst: 14-09-17 17:49
De sokjes die ik voor A heb zijn trouwens niet van dat satijn kant, maar gehaakt:
MizzMontana
Geplaatst: 14-09-17 17:54
Lijkt me niets voor mij die sokjes.... zou het eens moeten zien in combi met Allstars. Maar je weet het nooit, ik heb bij ons zoontje in het begin ook wel eens dingen uitgezocht die ik heel leuk vond op de hanger maar echt nergens naar stonden. Of andersom, spul dat je niet snel zou kiezen en dat je bij een ander kindje ziet dat het echt een leuke combi is. Dus het zal straks bij een meisje ook wel weer een leuke puzzel zijn.
Ah wat een leuk jongetje! Geen commentaar gehad op het bloemenbroekje?? Had mijn zoontje weleens roze aan, kreeg altijd gelijk commentaar. Ik vind het trouwens helemaal kunnen dat broekje. Leuke smaak heb je!
Cruz is vandaag 5 maanden! En hij is inderdaad groot
M'n vriend vond de bloemetjes minder maar die heeft pech Ik zou ook rustig roze pakken voor hem Djoopie.
Waar de schoentjes van zijn weet ik eigenlijk niet, die heb ik van een vriendinnetje gekregen. Volgens mij heeft zij ze op zo'n landmarktje gekocht bij een wol/leerkraampje.
Die schoentjes had ik afgelopen winter ook voor Esmee, waren ideaal! Hebben we toen op de kerstmarkt hier gekocht
Vandaag nog even spijkerbroekje gehaald bij de Hema en regenlaarsjes. Kan ze morgen in de plassen stampen
050206051012
Geplaatst: 14-09-17 21:27
Vind zulke sokjes echt werelds!! Geweldig!
Leuke setjes, Pantykous! Onze oudste is 7, dus bepaalt het merendeel zelf. Nu kan ik roze heel leuk vinden bij jongens, maar als een klasgenootje vraagt 'waarom heb je roze aan?' en vervolgens zegt 'mijn zus houdt ook van roze', dan kun je als moeder op je kop gaan staan