Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sure_lee schreef:Succes bij de dokter Alja, neem aan dat er geneog mogelijkheden zijn.
Janderegelaa is best een knape kerel hoor voor zijn leeftijd... dus is wel een date waard?
Ik zou er zelf echt niet aan moeten denken... een kind in mijn eentje
Hier echt aan het aftellen tot morgenmiddag. Elkaar spreken is heel fijn. Maar we willen elkaar gewoon zo graag zien en voelen en niet meer laten gaan....
Het is gewoon zo bizar dit gevoel...onbeschrijfelijk en ook niet uit te leggen aan mensen die niet hetzelfde voelen.
(we hebben elkaar ook slechts 1 keer gezien en het jongere broertje van vriendin is vaak niet echt datingmateriaal haha)
Nu via internet
.
.... Hij moet dit weekend werken (ik werk elk weekend) en ik ben van maandag tm donderdag een paar dagen weg. En mijn weekend zit al volgeboekt, niet grappig
. Yonker schreef:Mijn vader maakte keer de opmerking over iemand die aan het internetdaten was: maar ze ziet er toch goed uit???
Uhm pap is welke eeuw leef je
Spijtig dat ze allebei verweg wonen.
. Voelde gewoon heel fijn, nog geen direct vuurwerk, maar wel echt heel duidelijk een bepaalde verbondenheid ofzo
. Maar nog wel met een slag om de arm hoor, want ik ben er al vaker ingetuind en hij is behoorlijk impulsief en behoorlijk intens in zijn relaties/dates enzo, dus ik weet nog niet helemaal welke kant het op gaat.
. Wat zo'n beetje zon toch al niet doet he, binnen 2 weken ineens iedereen aan het serial daten
Denk dat mijn eisen gewoon te hoog zijn haha
. Aan de ene kant weet je wel of je dus leuk met iemand kunt praten, maar je moet het er ook wel op kunnen zeg maar... Enneh, wat betreft het jaloers zijn, zo nu en dan komt er wat voorbij, ik weet ook niet of dit ook echt wat is, maar ik blijf hopen