En juist vandaag ga ik oovakabtie en dus weg van België... zonde... Nou ja, dat laatste stomme onweersbuitje van 2 weken teug heeft dus wel voor duizenden euro's schade gezorgd op m'n werk. Maar als ik er wel vandaag zou zitten zou het fantastisch zijn om naar de wikken uit te kijken!
Nou ik weet niet of we niks krijgen hier in het noorden. Buienradar toont een paar flinke buien die vanaf de Noordzee naar het oosten trekken. Boven België zit een aardig fors complex momenteel (lijkt een MCS), daar zal Limburg straks wel wat van mee krijgen.
Hier in Sint-Niklaas ook al enige tijd flinke regen en af en toe wat vreemd gerommel in de verte. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat het onweer is.
Ik hoop dat het oplost voor Groningen óf pas vanavond laat komt. Want ik ga vanmiddag met mams de stad in, en vanavond concert. Scheelt dat we wel met de bus gaan, in plaats van met de fiets
LoveGlove
Geplaatst: 06-07-17 14:00
Die bui die in België zit, komt tot nu toe recht op me af
Rebel_Jits
Geplaatst: 06-07-17 14:22
Groot onweer incoming bij Sint-Truiden (Belgie). Hoor het nu al een half uur rommelen en de lucht wordt zo typisch grauw/donker. Nog maar enkele druppels nochtans, terwijl het rode gedeelte binnen 30 minuten boven ons hangt volgens buienrader
Ik zit nu in de bus richting huis vanuit Eindhoven (woon tegen Belgische grens onder Eindhoven) en de lucht word alleen maar donkerder en richting Eindhoven toe blauw met een paar wolkjes.
Het mag van mij wel onweren als het nog licht is dan vind ik het leuk en nog even een half uur droog moet zo fietsen naar huis toe.
sureido
Geplaatst: 06-07-17 15:08
LoveGlove schreef:
Die bui die in België zit, komt tot nu toe recht op me af