Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:01

Huh, een komkommer? Waarom?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:08

Ja precies dat dacht ik dus ook toen ze het aanbood. Misschien onbeleefd en hem de komkommer ook niet aangenomen.
Vond het raar dat ze met een komkommer aankwam en om mij moeder vroeg?

_00_0

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:15

roxiie schreef:
Pelryo schreef:
Wat zouden jullie doen?

ik heb via mp een singel gekocht en nu bij aankomst blijkt hij korter te zijn dan vermeld en dus niet bruikbaar.
Ik weet niet wat redelijk is om te 'eisen'? baal er behoorlijk van. Verkoper reageert (nog) niet op mijn bericht.

Hangt van de communicatie af, hoe is de singel bijv opgemeten? De hele singel of van gesp tot gesp, etc..

De communicatie was heel goed en vlot. De singel is 10 cm korter via de gesp gemeten. Meet je de hele singel kom je nog niet op de beloofde singelmaat uit. Dat heb ik gelijk nagemeten. Ik dacht dat singels sowieso enkel van gesp tot gesp gemeten werden.

Bedankt voor je antwoord iig.

@chantal lien die komkommer is vast heel vriendelijk bedoeld maar komt apart over. En je kan het als een compliment nemen dat je er jong uit ziet. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 19:22

Urona447 schreef:
Wow Gast3289! Wat absurd zeg, wat heb je terug gestuurd ?

heb d'r verteld dat als ze de prijs te laag vond, ze dat ook best mocht zeggen maar dat ik 15 euro voor een vuilniszak' wat tape en een ritje op de fiets bij wijze van spreken toch wat overdreven vond en d'r veel succes gewenst met de verkoop. nog wel de tip gegeven dat ze dan misschien beter kan aangeven dat die voetenzak opgehaald moet worden :')

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:12

Haha ik moest eerst al lachen om de 15 euro servicekosten maar toen kwam het verhaal van de komkommer nog _O- begrijp ik nou goed dat ze jou buiten liet staan en de deur dicht deed Chantal?? 8)7

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:18

@Pelryo, dat is dus wat ik bedoelde, mss was jij uitgegaan van gesp tot gesp en de verkoper van de hele singel. Dat is dus niet het geval.
Aangezien de communicatie verder oke was, zou ik eerst niet meteen in de "aanval" gaan. Misschien had ze meerdere singels te koop en heeft ze de verkeerde oogestuurd? Wel zuur hoor..

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:19

De komkommer := dat wordt een klassieker!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:29

annetm schreef:
Haha ik moest eerst al lachen om de 15 euro servicekosten maar toen kwam het verhaal van de komkommer nog _O- begrijp ik nou goed dat ze jou buiten liet staan en de deur dicht deed Chantal?? 8)7

haha nee tuurlijk liet ze me niet buiten staan _O- Toen ik open had gedaan liet mevrouw zich zelf binnen, ze stapte het huis binnen en deed de deur achter haar dicht.

Lowara schreef:
De komkommer := dat wordt een klassieker!

Toen ik er net aan terug dacht moest ik er wel om lachen, wie neem er nou een komkommer mee als je wat haalt via marktplaats haha :')

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:45

ik kan er ook niks aan doe nmaar het feit dat je zegt dat je een "apparaat" te koop aan bied en die vrouw met een komkommer aan komt zetten geeft me ook enigszins rare associaties :') :') _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:47

Dott schreef:
ik kan er ook niks aan doe nmaar het feit dat je zegt dat je een "apparaat" te koop aan bied en die vrouw met een komkommer aan komt zetten geeft me ook enigszins rare associaties :') :') _O-

gwlukkig, ik dacjt al dat ik de enige was :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 20:52

Wij verkochten laatst een aantal modelauto's van mijn man, maar omdat hij erg druk is, regel ik de advertenties.
Één van de auto's stond er voor 25 euro op, komt er een bod van 25 euro. Prima. Ik mail degene dat hij de eerste is en stuur mijn gegevens door.
Vervolgens komt er op dezelfde auto een tweede bod binnen. Ik geef aan dat deze meneer net te laat is, want er is al een een gegadigde voor. Komt er een vaag mailtje terug dat hij een zeer diepe connectie voelt met de auto en niet gelooft in toeval. Het lot heeft beslist dat de auto bij hem in huis hoort, dus hij biedt 27.50 (maar dan zijn de verzendkosten wel voor onze rekening :') :') :') )
Ik heb nog niets terug gestuurd, stond echt met mijn mond vol tanden :')

IHN

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 00:54

Anoniem schreef:
Dott schreef:

gwlukkig, ik dacjt al dat ik de enige was :')

haha, ik wilde het ook net typen _/-\o_ _/-\o_

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 11:09

Dirty minds hier :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 11:54

Wordt hier zo moe van.
Doen ze een bod. Nou ja een mailtje met alleen het bedrag.
Een tegenbod terug gestuurd en vervolgens 2 weken niks gehoord.
Gisteren een berichtje met 'jammer'
Terug gestuurd dat ik akkoord ga met zijn bod omdat het nu echt in de weg ligt.
Nou wil hij er nog over nadenken want het is best duur voor de staat van het zadel.
Is een A merk zadel van 2011 maar omdat het cognac is zijn de plekken bij de beugelriemen verkleurd.
Dan blijft het alsnog een zadel dat perfect in orde is...

Oryani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 12:02

Nu ben ik zelf een raar mens. Bod uitgebracht, verkoper ging akkoord, betaling uitgevoerd maar... Ik ben vergeten melden dat mijn bod inclusief verzenden was. Voelde me een beetje stom toen de verkoper meldde dat ik te weinig had overgemaakt 8)7

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:22

Alja schreef:
Dirty minds hier :+

Ach, a dirty mind is a joy forever zeggen ze toch :D :D

Ik had een pannenset, een bestekset, een stoompannetje en een miniwok op een rekje met brander eronder te koop staan. Ik heb wel 30 (!) berichten gehad... en uiteindelijk is iemand het wokje op komen halen. De rest staat hier dus nog steeds. Allemaal berichten als "Is de pannenset er nog? Ik heb interesse"... stuur je terug dat de set er nog is, krijg je geen antwoord meer. Heel vermoeiend. En ik wil de spullen kwijt, maar wil ze niet gratis weggeven. Ik vind mijn prijzen al laag genoeg: 15 euro voor een (4) pannenset met deksels, 7 euro voor een bestekset, 5 euro voor het stoompannetje. Ik denk dat ik het in een doos pak en in de kelder opberg. Gooi ik het van de zomer weer als "complete starterset" ofzo online :')

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:31

Ik ken het. Veel spul liggen wat voor 1-5 euro weg kan. Niemand die het hebben wil. Durft te wedden als ik het op een weggeef hoek zet ik er vandaag nog vanaf ben

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:35

Ja precies. Maar daar heb ik geen zin in, het vreet geen brood dus dan gaat het de kelder in tot een volgende poging.

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:01

Donna89 schreef:
Ik ken het. Veel spul liggen wat voor 1-5 euro weg kan. Niemand die het hebben wil. Durft te wedden als ik het op een weggeef hoek zet ik er vandaag nog vanaf ben

Heel herkenbaar ze willen er nog geen euro voor betalen, maar o wee als het gratis is dan staan ze te duwen in de rij

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:12

Ja. Bij mij ligt het alleen wel in de weg ondertussen

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:17

Ik ben blij met een grote, droge kelder :D Het is zeker geen rommelmarkt-tijd nu? Dat vind ik leuk om te doen. Alles wat niet online verkocht is, neem ik graag mee om een dag op een rommelmarkt te verkopen :)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:25

GamblersCup schreef:
Ik ben blij met een grote, droge kelder :D Het is zeker geen rommelmarkt-tijd nu? Dat vind ik leuk om te doen. Alles wat niet online verkocht is, neem ik graag mee om een dag op een rommelmarkt te verkopen :)

ik zit ook altijd 1 keer in het jaar op de rommelmarkt, je komt er mooi vanaf en het is nog vermakelijk ook :)

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 16:30

Ja ik vind het ook erg leuk om te doen! Misschien dit jaar maar eens in Nederland, voor een grotere rommelmarkt waar je veel kunt verkopen moet ik hier een flink stuk rijden.

Ik had mijn complete heksenverzameling online willen zetten, maar door mijn trip naar Australie helemaal vergeten... beetje jammer, want dat verkoopt natuurlijk het best zo tegen Halloween.

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 17:04

Bedacht me net dat ik nog WW2 boeken op zolder heb liggen.
Straks eens even kijken en ook maar op mp er mee

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 18:57

Yup, niet alleen op Bokt maar ook op marktplaats is de schoolvakantie merkbaar :')

Afbeelding