Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luxje schreef:Rocamor schreef:Ik weet weer waarom ik het zo heerlijk vind om in een vrijstaand huis te wonen. Kom net aan in een hotel en word gelijk verrast met live volwassenengymnastiek: geen beeld wel geluid. Zucht. Vast iemand die de taal niet zo machtig is. Veel meer dan oh, oh, Ohhhhh Ohhhh komt er niet uit....
Hou jij wel hele verhalen dan?
its_daantjee schreef:ik moest echt even verder lezen toen ik snapte wat je bedoelde met volwassenengymnastiek. ik dacht dat tv programma op omroep max op zondag ochtend waar oudere mensen lekker staan te dansen. jij bedoelde daarintegen iets anders, werd me wel duidelijk na het verderlezen
Rocamor schreef:Ik zou zeggen, vraag het je zwager. Maar of daar dan meer info uitkomt dan ui bovenstaande..
musiqolog schreef:lieveli schreef:Ik declameer altijd gedichten tijdens het 'sporten'. Geeft het geheel een interessant intellectueel tintje.
Ik verwacht ook niet minder van een neerlandica.
secricible schreef:pindakaas bevat veel olie en suiker inderdaad, waardoor er vrijwel geen vocht in pindakaas zit. En schimmels hebben vocht nodig om te kunnen groeien.
Dat gezegd hebbende, schimmels kunnen wel heel goed overleven in pindakaas. En juist doordat er zo weinig vocht in zit, is het moeilijk om deze schimmels te doden. Het komt daarom voor dat mensen ziek worden door bijvoorbeeld salmonella in de pindakaas. Maar het maakt dan dus niet uit of je de pot vorige week gekocht hebt, of al 2 jaar in de kast hebt staan.
Mizora schreef:Daarop inhakend. Weet iemand waarom bij sommige waardetransporten het stuur links zit en sommige rechts? Wisselt binnen hetzelfde bedrijf ook is me opgevallen.