Maar ik weet wel dat bij mij Hey! Alles goed? bij mij beter valt dan van die mislukte openingszinnen die ik helemaal niet grappig vind.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leen schreef:Haha, wel grappige reacties van jou!
Ik ben al terug van date. Het was echt gezellig. We hebben het meeste over superheldenkrachten gepraatmaar verder echt over vanalles.
Weet alleen nog niet of het voor nog een keer te doen is. Ik weet niet of er echt wel een klik was, kunnen we nog op date 2,3,4... zien. Maar ondanks was het wel een heel fijne avond.
Ik had ook vorige week met een andere afgesproken. Dat werd snel te gezellig. Dus daar weet ik nog even niet mee wat te doen... Vind hem wel leuk, maar niet leuk genoeg om oma mee te worden... Daarbij is hij een stuk kleiner dan mij, wat ik eerst dacht dat echt geen probleem was. Maar ik voel me zo een beetje een mamatje die haar zoon een kus geeft
Berdien schreef:Ooooohhhh. Mijn date was leukHéél leuk
Echt non stop gekletst (waren bij hem thuis) en toen ik weg ging zoende hij me. Yeah, een man die initiatief wil nemen
(trauma na issueman, echt). En nou ja, meer dan zoenen hebben we niet gedaan, maar dat hebben we wel láng gedaan
Gaan snel weer afspreken
AnnetteFlame schreef:Aaah zulke berichten zijn altijd leuk!!! T plezier spat er gewoon vanaf
Mijn tinderman is afgelopen weekend blijven slapen, was ook superleuk. Tis inmiddels toch wel echt 'aan'
Robijntjah schreef:Vanwege verschillende redenen maar er zit wel iets met serieuze potentie tussen ja.
De rest van de redenen hou ik even voor me ivm meelezers