Dingen die je je afvraagt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

briitje

Re: Dingen die je je afvraagt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 23:41

Ik vraaf me af waarom mensen diod gaan op de meeste erge manieren. Wie verzint dit ? Iets wat ik nooit zal begrijpen

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-15 23:42

Selina schreef:
Steeph schreef:
Hoe het kan dat ik àltijd dat ik A of zelf onder AA heb als ik zelf opmeet, terwijl eem D mij toch goed zit (zelfs iets te krap)? :')

Bij mij ook ja, klopt iets niet :+

Ik ben niet de enige! :D

xChanelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 10:53

Ik vraag me af hoe het kan dat ik gewoontes op een andere plek niet/minder doe (zowel goede als slechte) en zodra ik thuis ben, hier weer gewoon mee doorga.

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:27

briitje schreef:
Ik vraaf me af waarom mensen diod gaan op de meeste erge manieren. Wie verzint dit ? Iets wat ik nooit zal begrijpen

Niemand verzint dit dit gebeurt gewoon..
Behalve de onthoofdingen dat verzint de IS
en de gasdouche's in de 2e WO dat verzon Hitler of een van zijn vriendjes

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:28

Een van zijn vriendjes..

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:34

Sammie schreef:
Een van zijn vriendjes..

Sorry weet niet hoe ik het anders moet verwoorden.. Bondgenoten?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:35

Ik denk dat Sammie bedoelde dat een van zijn vriendjes het verzonnen heeft ;)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:51

Klopt :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:55

Waarom de tijd niet wat sneller gaat? Ik wil op vakantie eind van de maand...

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 11:56

Sammie schreef:
Klopt :D

Laatmaar ik heb niks gezegt :+

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:13

HorseyDude schreef:
Waarom de tijd niet wat sneller gaat? Ik wil op vakantie eind van de maand...

Geen zorgen, die tijd gat vanzelf veel sneller, zodra je op vakantie bent.....

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:17

Selina schreef:
Steeph schreef:
Hoe het kan dat ik àltijd dat ik A of zelf onder AA heb als ik zelf opmeet, terwijl eem D mij toch goed zit (zelfs iets te krap)? :')

Waarschijnlijk klopt je meetmethode dan niet. En het hangt ook af van welke tabel je gebruikt.
Tijdje terug een heel topic over geweest en er zijn heeeeel veel bokkers die daardoor nu een andere maat dragen die veel beter zit. In NL zijn we gewend aan een veel te grote omtrek en te kleine cup. Als ik me laat opmeten bij een hunkemoller oid, komen ze aanzetten met een 90D of zelfs 95. Terwijl ik dus echt wel een 80F nodig heb.
Zelf opmeten: ondermaat goed strak trekken en uitgeademd meten. Ben je erg slank, dan is dat ongeveer je maat, rond naar beneden af (ipv naar boven wat dus veel doen!). Ben je wat voller en heb je dus meer vetjes, trek er dan nog maar 5-10 cm vanaf. De steun moet namelijk voornamelijk uit de omvang komen. Zit dit los, dan dus geen steun. Je moet er net 2 vingers tussen kunnen krijgen, zeker niet meer!
De cupmaat meet je juist weer losjes en moet je niet strak trekken. Het zou mij niet verbazen als je met zo meten WEL op de juiste maat uitkomt.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:22

Heeft iedereen een uniek mobiele nummer?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:23

Zwerte schreef:
Steeph schreef:

Waarschijnlijk klopt je meetmethode dan niet. En het hangt ook af van welke tabel je gebruikt.
Tijdje terug een heel topic over geweest en er zijn heeeeel veel bokkers die daardoor nu een andere maat dragen die veel beter zit. In NL zijn we gewend aan een veel te grote omtrek en te kleine cup. Als ik me laat opmeten bij een hunkemoller oid, komen ze aanzetten met een 90D of zelfs 95. Terwijl ik dus echt wel een 80F nodig heb.
Zelf opmeten: ondermaat goed strak trekken en uitgeademd meten. Ben je erg slank, dan is dat ongeveer je maat, rond naar beneden af (ipv naar boven wat dus veel doen!). Ben je wat voller en heb je dus meer vetjes, trek er dan nog maar 5-10 cm vanaf. De steun moet namelijk voornamelijk uit de omvang komen. Zit dit los, dan dus geen steun. Je moet er net 2 vingers tussen kunnen krijgen, zeker niet meer!
De cupmaat meet je juist weer losjes en moet je niet strak trekken. Het zou mij niet verbazen als je met zo meten WEL op de juiste maat uitkomt.

Precies A :') kom nu wel op de goede ondermaat uit (die ik nu aan heb)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:23

Bambi1995 schreef:

ja hoe weet je telefoon anders met welke telefoon hij je moet verbinden :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:25

Steeph schreef:
Bambi1995 schreef:

Kun je dan echt zoveel verschillende nummers maken van 10 cijfers?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:28

8^10 (8 paatsen waar 10 verschillende cijfers kunnen, 06 niet mee genomen)... dusseehh *pakt rekenmachine* 1.073.741.824 combinaties.

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:30

haha oke

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:41

Fenia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 12:55

Steeph schreef:
Bambi1995 schreef:

Nav deze vraag ging ik mijn eigen mobiele nummer googlen, volgens een site die beweert informatie te geven over een bep. Mobiele nummer is mijn nummer van een man in Pijnacker-Nootdorp met een samsung galaxy s5, maar ik ben toch echt een vrouw in friesland met een lg g3s... Vraag me nu wel heel erg af of deze meneer ook 'mijn' nummer heeft of dat ze gewoon wat ramdoms neer hebben gezet. :+

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 13:13

Zwerte schreef:
Selina schreef:

Wat veel vrouwen ook verkeerd doen is dat je bh rond je ribben zegmaar nét iets te strak mag zitten. Hij lubbert namelijk altijd een beetje uit na een paar keer wassen/dragen, dus als je hem iets te groot koopt zit hij na een maand of twee voor geen meter meer. Zonde van je geld. :)

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 13:15

Ga het eens proberen Zwerte :P

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 13:18

afschuwelijk, strakke bh's, ik krijg het al plaatsvervangend benauwd als ik dit allemaal lees. Die marteldingen MOETEN door een kerel uitgevonden zijn. Ik verdraag dat strakke gebeuren niet hoor :n
ik ga voor de ahhhhhbra :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 15:29

Ik weet niet wat voor cup jij hebt maar met een flinke E hangen ze dan op je knieën. :+
Ik vind het heerlijk strakke BH's, het liefst heb ik zo'n lekkere sport BH aan! <3

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-15 15:36

Wat ik me afvraag: soms ga ik direct na iemand naar het toilet en dan kan ik ruiken of diegene koffie gedronken heeft of niet.
Mijn omgeving herkent dit niet (zijn vrijwel allemaal koffiedrinkers) en ik ben best wel benieuwd of er andere mensen zijn die dit wel herkennen.