tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cer

Berichten: 30217
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 08:26

Ach Sophie, sterk besluit :j
De man met de hamer moeten ze doodschieten.. die komt hier ook nog af en toe langs.
Jouw gevoel herken ik wel, ik blijf voor altijd alleen...

De goedbedoelde raad "het komt wel goed, je komt weer iemand tegen" klinkt lief maar je koopt er niks voor.. :) Ergens weet je dat dat zo is, maar het is soms ook iets van valse hoop .. want hoe weet iemand nou 'dat het wel goedkomt'.. weten die iets wat ik niet weet? Hebben die een glazen bol? :')

@Lieszje: niet tegen jou hoor, maar ik moest daaraan denken toen ik je post las..

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:13

Snap je Cer.
Probeer altijd maar positief te zijn en ook tegen anderen :o

Ben na een relatiebreuk ook ruim 3,5 jaar alleen geweest.
De eerste twee jaar vond ik het verschrikkelijk en wilde ik niets liever dan iemand tegenkomen.
Maar uiteindelijk ben ik echt mijn eigen ding gaan doen, en dat beviel prima :)
Op een begegeven moment had ik niemand meer nodig en vond ik het prima in mijn eentje..
En juist toen kwam ik mijn ex destijds tegen..
Toen dat uitging ben ik ook echt weer dingen gaan ondernemen.
Was nog wel verdrietig eerst natuurlijk, maar dat gevoel gaat ook langzaam weer weg.

Winged

Berichten: 33091
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:17

Meelezer hier.

Ik 'vier' met een paar weken mijn 5 jarig single jubileum. Oke, er zijn heus mannen geweest, maar momenteel helemaal niemand. Ook even totaal geen zin in nadat de laatste als een olifant op mijn hart heeft staan dansen. Ach, het komt wel weer :)

Cer

Berichten: 30217
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 09:38

Nou ja ik ben tot mn 32st single geweest, toen op mn 38ste weer, en nu ben ik 45 en nu weer.. naarmate je ouder wordt ga je er wel anders naar kijken denk..
Toen ik 30 was dacht ik 'oh dat komt wel goed', nu heb ik daar een hard hoofd in. Als je al iemand tegenkomt hebben die vaak ook een hele rugzak of familie of exen of kinderen, of alles bij elkaar...

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 13:39

Cer schreef:
Nou ja ik ben tot mn 32st single geweest, toen op mn 38ste weer, en nu ben ik 45 en nu weer.. naarmate je ouder wordt ga je er wel anders naar kijken denk..
Toen ik 30 was dacht ik 'oh dat komt wel goed', nu heb ik daar een hard hoofd in. Als je al iemand tegenkomt hebben die vaak ook een hele rugzak of familie of exen of kinderen, of alles bij elkaar...


Dit dus helemaal! Al sores genoeg van mezelf, weinig zin in de sores van een ander!
Maar een onbevangen/ onbevlekte man vinden op onze leeftijd is een utopie..

Winged

Berichten: 33091
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 14:13

22-24 een relatie, eind dit jaar tik ik de 30 aan. Ach, totaal onbevangen gaat hem ook nu ook al niet meer worden :+

(maar als het even kinderloos kan zijn, graag!)

pol1
Berichten: 3832
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 14:31

Zou kinderen erbij juist heel gezellig vinden! Alleen hebben die vaders de kinderen niet zo heel vaak!
Weet t ook niet hoor..tot nu toe niks tegen gekomen! Heb er ook nog niet zo'n behoefte aan..kom net uit een relatie van 15 jr en nu net 5 maanden alleen! Eerst nog maar es 1 en ander verwerken en afronden!
De dames die ik ken, die naarstig op zoek zijn vinden ook niks zinnigs!
Laatst bijgewerkt door pol1 op 07-05-18 14:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Berichten: 33091
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 14:51

Achj, hier is het inmiddels weer 'Het zou leuk zijn, maar het hoeft niet'. En dat gevoel heb ik een hele tijd niet gehad 'want ik moest zo veel en ik ben bijna 30 en huilen'. :+

Renske_W

Berichten: 13850
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:10

Dat ik blijf altijd alleen gevoel ken ik. :')
Ik wordt dit jaar 30 en heb een kinderwens.
Dat maakt het er soms niet makkelijker op.
Maar we proberen maar zoveel mogelijk overal van te genieten en dan zien we wel hoe het loopt. :j

SophievdV
Berichten: 14758
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 07:38

Met een kinderwens drukt de tijd nog meer.. Lijkt mij heel akelig.

Ik ben 32 en heb al twee prachtkinderen die dit jaar alweer 6 en 8 worden. Ben heel blij met ze en ook met het feit dat ik al kinderen heb. Hoewel sommige mannen het Maar lastig vinden, zo'n moeder :P

nanoukkie

Berichten: 1845
Geregistreerd: 08-12-14
Woonplaats: België

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 23:26

Het ergste wat er bestaat, het liefste gewoon verdwijnen van de wereld.

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 15:03

Denk dat het zowel niet makkelijk is om te daten als single moeder maar ook als vader niet. Merk dit ook aan mijn vader, zijn vriendin heeft nog een kind van 9 jaar, en dat is ook niet altijd even makkelijk omdat zij dus nooit met mijn vader alleen wil blijven, dat voelt als 'verraad' tegenover haar eigen vader.

Ik voel me weer heel rot de laatste dagen. Dit weekend stond mijn ex plots weer voor de deur, ik weet echt niet of ik hem nu nog een kans moet geven of niet. Ik krijg het maar niet over mijn hart om er definitief een punt achter te zetten, ik weet dat hij serieus is en het meent, maar ik was ook gelukkig zonder hem en voel me nog steeds gekwetst. Ik weet écht niet wat ik moet doen, ook al weet ik dat de beste keuze gewoon zou zijn om er een punt achter te zetten, kan ik het gewoon niet. Dan denk ik dat ik het kan, en dan 5 seconden later twijfel ik weer. Ik heb donderdag een date gepland met een jongen waar ik al een paar weken mee appte, maar voel me dan ook ontzettend schuldig tegenover mijn ex.

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:23

Hoe gaat het nu met je Calipsolover?
Nog wel op date gegaan?

Winged

Berichten: 33091
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:42

Nou, hier ook even een terugval tot en met. Exscharrel (jaar aan lopen klooien, wel-niet-wel-niet) is naar zijn andere scharrel. Die nu stage loopt in Azie. Hij heeft drie weken geleden nog tegen mij lopen beweren dat hij haar alleen ging ophalen op het vliegveld.

-O-

ja, ik moet door met mijn eigen leven. Maar dat ik geeneens de waarheid waard ben doet natuurlijk wel zeer. En dat hij mogelijk nog veel meer leugens heeft vertelt en mij zo lang aan het lijntje heeft gehouden.

Sowieso, durf mij al amper open te stellen. Doe je dat eens, krijg je dit. Ik bouw wel weer een muurtje om mij heen en richt me op belangrijkere zaken ofzo. ;( Vraag me echt af of ik het uberhaupt wel waard ben om iets mee te beginnen zo langzamerhand -O-

Cer

Berichten: 30217
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:47

ja ik zou iets opbeurends willen schrijven maar dat gaat niet :)
mijn ex wilde iets wat beter bij hem paste en als ik hoor waar hij nu mee aan het daten wil denk ik "jeemig hee, als je dat 'beter' vind, wat vond je dan wel niet van mij"... :\
Ook gezien de moeite die hij dan in hun stopt... die moeite wilde hij voor mij niet meer doen ook...

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:50

Natuurlijk doet dat zeer Winged :(
En heel triest dat hij je aan het lijntje heeft gehouden :(:)

En natuurlijk ben je het waard!
Dat hij je zo behandeld heeft wilt nog niet zeggen dat je het verdient om zo behandeld te worden..
Zegt eerder wat over hem, je verdient gewoon veel beter dan zo'n figuur.

Winged

Berichten: 33091
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:52

Nou cer, dat is weer heel herkenbaar.

Mensen in de buurt zeggen tegen mij van 'ja maar, jij bent zo onafhankelijk en stoer en doet zo jouw eigen ding. Als een kerel daar tegenop wil boxen heeft hij ook wel lef nodig.'

-O-

Ik wil geen kerel met lef. Ik wil iemand die bij mij past en mij waardeert om wie ik ben.

Tijd zal het leren ofzo, maar ik ben die tijd nu wel aardig zat.

Winged

Berichten: 33091
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 14:54

Lieszje schreef:
Natuurlijk doet dat zeer Winged :(
En heel triest dat hij je aan het lijntje heeft gehouden :(:)

En natuurlijk ben je het waard!
Dat hij je zo behandeld heeft wilt nog niet zeggen dat je het verdient om zo behandeld te worden..
Zegt eerder wat over hem, je verdient gewoon veel beter dan zo'n figuur.

Hoofd is het hiermee eens, het hart zegt 'ja maar....'

Irritante is dat ook zij in juni weer terug is, en dan hebben we bijna in de stad ons grootste festival (iets met motoren en een circuit enzo ;) ) kom ik ze vast samen tegen. Jasses -O-

Cer

Berichten: 30217
Geregistreerd: 22-10-01

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:20

Winged, dat zeggen ze tegen mij ook, en ik heb precies hetzelfde als jij ... :(:)

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:23

Dat is naar Cer :(
Weet nog wel hoe mijn ex (van een aantal jaar terug) opeens veranderde en opeens wel dingen kon ondernemen..
Dat deed hij bij mij toen ook niet en dat deed verschrikkelijk veel pijn toen.

Je hebt echt geen vent met lef nodig hoor Winged..
Maar gewoon iemand die ook zijn eigen ding kan doen en goed bij je past..
Mijn huidige vriend (nog een beetje gek om hem zo te noemen :o) is juist iemand met een klein hartje en heeft ook lekker zijn eigen ding.
Hij laat mij ook lekker mijn eigen gang gaan en heb ook gezegd dat ik in Augustus nog steeds gewoon met die singlesreis mee ga :)

Klinkt als een leuk Festival Winged (ben wel benieuwd waar het is eigenlijk (assen?) :o).
Wie weet kom je ze niet eens tegen en maak je, je 'druk' om niets.
Hoop dat je een leuke dag gaat hebben!

Winged

Berichten: 33091
Geregistreerd: 28-12-05

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:27

Lieszje: Jij mag door voor de koelkast :)) En in 4 dagen is er wel kans dat ik ze tegenkom :=
(Ik wil niet.... Ik wil niet... Ik wil niet...)

Ach, ik kan het haar ook niet kwalijk nemen. Hij is gewoon een enorme klootzak. En het is zo verleidelijk om tegen haar even wat dingen te vertellen over wat meneer heeft geflikt.... Maar ik hou mijn mond want ik ben oud en volwassen enzo... :Y)

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 15:31

Yessss :D
Ben met mijn motorrijbewijs bezig dus hoop volgend jaar zelf met de motor die kant op te kunnen komen :)
Hoop dat je, je tegen die tijd een stuk beter erover voelt en het je niet zoveel meer doet!
Wel heel goed dat je dat al inziet!

CalipsoLover

Berichten: 5590
Geregistreerd: 14-08-11

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:38

Veel sterkte Winged en Cer :(:) Niet leuk allemaal zo te horen. Maar jullie mogen best wat meer zelfvertrouwen hebben!

Lieszje: Blij te horen dat alles zo goed gaat met je nieuwe vriend, houden zo! Mijn date heb ik gewoon nog gedaan, en dat ging heel goed. Was hartstikke gezellig en ging normaal niet zo lang blijven (1,5u ofso) en heb er uiteindelijk 4 uur mee zitten kletsen. We hebben zaterdag terug afgesproken. Met mijn ex heb ik vandaag gebeld en gezegd dat ik het niet meer zie zitten. Hij reageerde hier beter op dan verwacht, alleen is het nu afwachten of hij dit gaat respecteren of niet.

Lieszje
Berichten: 7187
Geregistreerd: 13-10-08

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 18:43

Wat fijn dat je date gezellig was Calipso! :D
En goed dat je tegen je ex hebt gezegd dat je het niet meer ziet zitten.
Hoop voor je dat hij het inderdaad gaat respecteren!

SophievdV
Berichten: 14758
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-18 21:29

Cer schreef:
ja ik zou iets opbeurends willen schrijven maar dat gaat niet :)
mijn ex wilde iets wat beter bij hem paste en als ik hoor waar hij nu mee aan het daten wil denk ik "jeemig hee, als je dat 'beter' vind, wat vond je dan wel niet van mij"... :\
Ook gezien de moeite die hij dan in hun stopt... die moeite wilde hij voor mij niet meer doen ook...


Dat zwakt vanzelf weer af. Ze kunnen niet eeuwig op hun tenen lopen en zich beter voor doen dan ze daadwerkelijk zijn. Zijn nieuwe vrouw krijgt uiteindelijk dezelfde man als die jij hebt gehad.