Ik heb de rechter gedaan. Idd een uitdaging met alle groen.... En soms echt enorm zoeken op het voorbeeld naar waar het hoort. Ik had op een gegeven moment een stukje flamingo maar keek ik constant overheen
xGoldenHero
Geplaatst: 25-12-19 00:14
Ik puzzel sinds kort ook weer. Ik heb vrij weinig vrije tijd maar iedere middag heb ik samen met mijn dochter van 2 aan de tafel gezeten. Ik met mijn puzzel, zij met haar puzzels! Super gezellig. De laatste 10 stukjes heeft ze me bij geholpen en trots dat ze was! Gelijk greep ze de randen en riep OVERNIEUW!
Gezellig samen puzzelen Klinkt zo wel super leuk en de laatste 10 stukjes zijn te overzien! Ik hèb Stiekem altijd een hekel als iemand meehelpt met puzzelen
JPitty
Lid Nieuwsredactie
Geplaatst: 25-12-19 00:58
Das een mooie! Lijkt wel ergens in de alpen zo te zie. Hoeveel stukjes telt die?
xGoldenHero
Geplaatst: 25-12-19 01:04
@MaiNat ja erg gezellig! Ze heeft veel geduld dus we zaten al snel een uur samen aan tafel. Ik hou er ook niet van als iemand mij helpt maar mijn dochter mag dat natuurlijk. Bij elk stukje dat paste, riep zij APPLAUS! Goed gedaan mama! Haha geweldig.
@JPitty ik vind hem ook erg mooi. De bomen en de bergen vond ik wel lastig hoor, ik werkte van onder naar boven. Het is Zuid-Tirol!
Ik zit met puzzelen op een been.... Die heb ik dan onder m'n billen gevouwen zeg maar. En dat is prima, maar niet als je een paar uur achter elkaar zo zit te puzzelen. Nu heb ik m'n binnenste knieband verrekt en kan echt alleen maar bedenken dat het van het puzzelen komt
Ik heb de laatst tijd weer wat leuke puzzels gekocht. Maar de leukste hebben we voor kerst gevraagd. Een escape room puzzel:
Omdat de puzzel anders is dan het plaatje, zal ik de voortgang in spoiler zetten:
Spoiler:
Saul
Geplaatst: 28-12-19 18:34
Oh wat een heerlijk topic
Ik ben sinds kort besmet ! Had voor sinterklaas een puzzel gevraagd en gekregen.
Toen dacht ik, zo'n handige puzzelmat moet ik nog hebben ! Dus op marktplaats gekeken. 1 gevonden in de buurt maar moest er 43 puzzels bij kopen. Ach het was super goedkoop dus waarom niet!
Begonnen met een kleintje om te oefenen. Heb immers in geen 100 jaar meer gepuzzeld
260 stukjes maar vond hem stiekem best pittig Maar binnen een paar avonden was ie klaar.
Op naar nummer 2. Deze keer een van 1000 stukjes.
Nou ik dacht dat de vorige moeilijk vond. Nondeju
En tancreda herkenbaar.
Oh klinkt gaaf dalena! Die wasgij puzzels lijken me ook cool.
Als ik het "niet meer zie", dan laat ik de puzzel gewoon liggen, ga iets anders doen en zie de volgende dag wel weer.
Valerie93
Geplaatst: 29-12-19 12:30
Ben sinds kort weer samen met mijn moeder aan het puzzelen geslagen.
Kwam deze gister tegen op fb,moest wel even hardop lachen. Had actie voor mij kunnen zijn als ik er niet meer uitkwam.
SpeechLess
Geplaatst: 29-12-19 13:10
Die escape room puzzel lijkt me ook wel leuk, had ze nog niet eerder gezien. Misschien dat ik die binnenkort aan m'n moeder cadeau doe, om samen te maken dan
dalena
Geplaatst: 29-12-19 13:53
Escape room af! Meeste puzzels hadden we zelf maar bij sommige echt een hint moeten gebruiken. (niet logisch) De oplossing ga ik niet plaatsen maar is echt heel leuk bedacht!
Als mensen echt nieuwsgierig zijn kan ik de puzzel wel in spoiler zetten. Maar als je hem wilt maken moet je echt niet kijken