Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSwanHeart schreef:Hebben jullie trouwens ook zo'n moeite met het budget? Ben er echt dik overheen gegaan
Vind het echt heel moeilijk om voor tien euro een leuk pakket samen te stellen... Zie je iets leuks in de winkel, check je de prijs en dan is het meteen een euro of 8 (of meer). Blijft er weinig ruimte over voor andere dingen.
Citaat:HUISHOUDELIJKE MEDEDELING
Budget: €10,- EXCL verzendkosten, mocht je graag meer willen doen dan mag dit.
Opgave: Je kunt je opgeven tot MAANDAG 2 NOVEMBER
Adressen: Ik wil heel graag uiterlijk ZATERDAG 7 NOVEMBER de adressen hebben van de deelnemers, heb ik ze op zondag 8 november niet, helaas pindakaas, dan doe je niet mee.
Je mag een klein verlanglijstje maken, of dingen meesturen die je absoluut niet wilt hebben.
Loting: Uiterlijk ZONDAG 15 NOVEMBER wil ik zorgen dat mensen hun secret santa binnen hebben.
Ik hou best wat tijd tussen einde opgave en versturen van de lootjes, maar er is vorig jaar meer werk in gaan zitten dan ik in 1e instantie had ingeschat, en dit jaar is de groep nog groter.
Gelukkig heb ik hulp![]()
Verzenden: Ik stel voor dat iedereen zijn pakketjes verzend tussen MAANDAG 14 DECEMBER en ZATERDAG 19 DECEMBER zo zit je ruim genoeg voor de kerst.
Alle pakketten worden verzonden via PostNL. Bewaar je T&T code goed, tot je Secret Santa het pakketje binnen heeft. Mocht er iets mis gaan kan het nagekeken worden.
Voeg iets leuks toe, een foto, een hint, een rijmpje, bedenk iets leuks, wees creatief![]()
Foto's en raden wie je Secret Santa was mag uiteraard weer in dit topic