Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 08:33

Roos geweldige schoenen, zoiets zoek ik ook nog :j Erg mooi.

Dirndl

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 09:14

Adecuada, prachtig jurkje. En prachtig figuur ervoor ook, als ik het mag zeggen. :)) Ik heb een 70G cup, en zelfs bij mij werken bepaalde plakBH's nog. Eventueel met gewoon verbandtape nog een beetje helpen.

Enefde: succes met het zoeken naar een nieuw jurkje!

Roos, oh die schoenen, prachtig! Ik heb al zo lang niet meer op hakken gelopen; het is hier gewoon not done zeg maar, ook niet bij het uit gaan. Ik vind het heerlijk hoor, een stad met alleen maar skaters/snowboarders/getattoeerde/gepiercte mensen (pas ik er ook eens een beetje tussen := ) maar mijn ladylike kant mist het af en toe een beetje!

Ik ga zo ook weer eens winkelen, ik kan maar geen bikinitopje vinden! Bah.. Heb wel wat nu van Freya besteld, hopen dat dat goed zit. Als ik wat leuks koop komen er foto's aan :D

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:42

enefde schreef:
@xRoosss, op die foto lijkt het ook wel heel erg extreem, je ziet het zwarte strakke wel goed erdoor, en langs de zijkant. Alleen ik vond dit jurkje heerlijk omdat ik heel slecht tegen alleen iets straks kan. Met zitten en staan. Heb geen dikke buik maar word er zelf wel helemaal panisch van. Dit verborg het allemaal lekker... Maarja nu dus op zoek naar een nieuw jurkje...

Voor die schoenen zou ik inderdaad ook zeggen een dun zooltje. Als ze die wel in een andere kleur hebben dan wit..

Dat gevoel van een strak jurkje herken ik helemaal. Ondanks dat ik ook geen buikje heb ofzo haat ik het om een geheel strak jurkje aan te hebben :+ maar dat heb ik ook met tshirt hoor. Als ik een jurkje aan doe draag ik meestal een A lijn, peplum of een skaterachtig model. Ideaal :D

@Dirndl: ik heb die hakken precies met dezelfde reden gekocht :+ ik loop nooit op hakken, lang leve de sneakers. Maar wou voor de zomer toch weer eens proberen wat meer op hakken te lopen. Al moet ik nog wel even oefenen. Het lijkt er nog niet op :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:50

Leuke hakken Roos, normaal ben ik niet zo voor die blokhakken maar deze vind ik eigenlijk best wel tof! Dank je voor even aan te halen van dat glibberen. Ik heb het ook in mijn hakken maar ik dacht altijd dat dat normaal was. Dacht dat het aan mijn zweetpoten lag... :')
Ga maar een keertje gelpads proberen. Zorgen die er ook voor dat je bij peeptoe hakken niet naarvoor schuift zodat je tenen overboord hangen? ( Dat probleem heb ik nu namelijk wel als ik ga glibberen ).

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:03

Dat glibber probleem heb ik precies ook! Bungelen je tenen zo over de rand haha.

Mijn aankopen even snel op de foto gezet. Weer nieuwe kleurtjes aan m'n kleding kast toegevoegd :D

Afbeelding

Links in de paskamer van de H&M shortje daar ook vandaan en topje is van de Mango, die ik overigens na 1 dag dragen ook alweer vies heb gemaakt .. :')
Rechts hemdje van de H&M met een diepe rug: (let overigens niet op de vele moedervlekken die ik helaas bezit :+)
Afbeelding

Links zat helaas kapot in de verpakking, kwam er net achter dat die nu in de sale is. Dus kapotte retour en nieuwe met korting besteld, maak ik nog winst ook :+ en rechts ook van de mango, nog niet gestreken zoals te zien haha
Afbeelding

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:40

Gave hakken roos! Heel mooi :j

Vanavond hebben we een BBQ bij mijn vriend op zijn werk en daarna aansluitend Nederland Spanje kijken daar.
Wat zou ik aan kunnen denken jullie? Het is wel een vrij net kantoor (sociale wetgeving consultancy)
Zelf dacht ik aan een donker oranje plooirok tot net boven de knie met een topje er in, wit met wit te borduursel er op en een vestje. Er onder iets van sleehakjes ? Vind het heel erg lastig en ik ken ook helemaal niemand daar.. :')
Alle tips en ideeën zijn welkom!

merrylegs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:12

Frummels schreef:
Gave hakken roos! Heel mooi :j

Vanavond hebben we een BBQ bij mijn vriend op zijn werk en daarna aansluitend Nederland Spanje kijken daar.
Wat zou ik aan kunnen denken jullie? Het is wel een vrij net kantoor (sociale wetgeving consultancy)
Zelf dacht ik aan een donker oranje plooirok tot net boven de knie met een topje er in, wit met wit te borduursel er op en een vestje. Er onder iets van sleehakjes ? Vind het heel erg lastig en ik ken ook helemaal niemand daar.. :')
Alle tips en ideeën zijn welkom!

Zijn sleehakken en een plooirok niet iets te formeel voor een barbeque?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 14:38

Geen idee, maar ik ben altijd liever overdressed dan underdressed. :+
Iedereen blijft daar na werktijd, dus alle mannen zijn gewoon nog in pak. :)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 15:41

Klinkt netjes hoor Frummels, volgens mij kan het prima! :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:28

Klinkt inderdaad tof. En het is maar wat voor BBQ. Een BBQ bij vrienden durf ik nog in paardrijkleding te gaan. Meestal is het daar gewoon een shortje, topje en een jasje mee voor als het fris wordt.
Familie ( niet niet zo close met mijn familie ) ga ik meestal ook formeel met een jurkje en hakken aan. Wel een casual jurkje.
Klinkt prima hoor frummels! En die mensen kennen jou niet, ze kunnen niet oordelen over jij overdressed of underdressed bent voor jou doen :) En mannen in pak *\o/* Daarlangs wil je er leuk uitzien

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:36

Bij vrienden ga ik bewijze van spreken nog in mn jogginbroek als het even kan :+ Meestal jeans met een shirtje en een vest of iets simpels. Familie doe ik vaak ook netjes hoor. Ik zie mijn familie niet zo vaak, dus doe dan vaak netjes. :)
Tja al die mannen in pak he <3 Zijn ook allemaal nog jong (tussen de 24 en de 38) dus ik zal een doosje tissues meenemen voor als ik wat speeksel verlies hier en daar :')
Vind het totaal niet erg dat vriendlief elke dag in pak moet.. haha.

Bedankt voor jullie mening, denk dat ik t gewoon aan doe :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:39

Heb je per toeval nog een plaatsje vrij voor mij? :o

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:41

Absoluut, ik zeg wel dat we samen voor 1 eten. (prioriteiten stellen) :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:53

xRoosss schreef:
Dat glibber probleem heb ik precies ook! Bungelen je tenen zo over de rand haha.

Mijn aankopen even snel op de foto gezet. Weer nieuwe kleurtjes aan m'n kleding kast toegevoegd :D

[ Afbeelding ]

Links in de paskamer van de H&M shortje daar ook vandaan en topje is van de Mango, die ik overigens na 1 dag dragen ook alweer vies heb gemaakt .. :')
Rechts hemdje van de H&M met een diepe rug: (let overigens niet op de vele moedervlekken die ik helaas bezit :+)
[ Afbeelding ]

Links zat helaas kapot in de verpakking, kwam er net achter dat die nu in de sale is. Dus kapotte retour en nieuwe met korting besteld, maak ik nog winst ook :+ en rechts ook van de mango, nog niet gestreken zoals te zien haha
[ Afbeelding ]

Super leuke outfits <3 Vooral je broekje en outfit 1 vind ik helemaal geweldig! <3

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:59

Leuk Roos! goed geshopt!

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 18:29

Thanks dames :D

mysecrets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:04

Een paar paginas terug gevraagd voor jurkjes en kijk nu pas weer! Super bedankt! Ik moet nu wel iets kunnen vinden!!! Thanks!

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 19:41

Leuk Roos, fijne aankopen! Ik heb ook veel te veel uitgegeven vandaag, zal morgen even dingen op de foto zetten :)

Oranje top (was vergeten mijn Nederland shirt mee naar Oostenrijk te nemen), turquise top, 2 jurkjes, 1 t-shirt/bloesje-achtig-iets, sjaal, bikini ( *\o/* ) en nog een hele leuke crop top waar ik geloof ik eindelijk zelfverzekerd genoeg voor ben :=

Ik ga straks voetbal kijken met de andere PhDs/ postdocs uit het onderzoeksteam, zitten we daar straks, 1 vrouwelijke en 4 mannelijke übernerds die absoluut niets om Nederland geven. Gelukkig is iedereen heel enthousiast, hebben we een poule en kijken we allemaal graag voetbal. Heb er zin in! :)F

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:08

Ik heb altijd het gevoel dat ik belachelijk veel kleding bestel, tot ik jou berichtjes lees Dirndl. Jij overtreft mij, bedankt *\o/* :+

Ik zie ook altijd zoveel leuke croptops, helaas heb ik soms dagen waarop mijn darmen niet meewerken en ik een hele bolle buik heb. Durf het nog niet aan.

Maar ben benieuwd naar je aankopen :D

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:12

Toch kunnen slagen voor een bikini dirndl?

Hier is het ernstig, zaterdag 2 pakjes gekregen en heb pas de helft gepast :o

FBN

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:13

oooh roos wat een gave schoenen! waar zijn die ergens van?

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 00:18

ninz schreef:
oooh roos wat een gave schoenen! waar zijn die ergens van?

Zijn van New Look! Besteld bij de V&D :D

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 08:17

Dirndl schreef:
Adecuada, prachtig jurkje. En prachtig figuur ervoor ook, als ik het mag zeggen. :)) Ik heb een 70G cup, en zelfs bij mij werken bepaalde plakBH's nog. Eventueel met gewoon verbandtape nog een beetje helpen.

Wat een lief compliment, dankjewel! :D
Heb je misschien het merk van die plak bh's voor mij? (Of weet je misschien nog waar je die gekocht hebt?)
Ik vind eigenlijk alleen maar plak bh's die tot cup D gaan, bij Nelly.com zag ik er 1 die ook cup E had, maar in zo'n beetje alle recensies las ik dat die bh zomaar los laat! Sta je dan.. _O-

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 09:41

Hier ben ik ook echt volledig losgeslagen met shoppen :D
Heb besloten wat meer kleur in mijn garderobe te willen. Heb zelfs een kort tuinbroekje gekocht, ben benieuwd of ik hem ook daadwerkelijk aan trek. Een witte met bloemetjes erop, hij staat super leuk, maar nu nog even de zelfvertrouwen en de moed vinden om zoiets aan te doen :))

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 10:29

adecuada schreef:
Dirndl schreef:

Wat een lief compliment, dankjewel! :D
Heb je misschien het merk van die plak bh's voor mij? (Of weet je misschien nog waar je die gekocht hebt?)
Ik vind eigenlijk alleen maar plak bh's die tot cup D gaan, bij Nelly.com zag ik er 1 die ook cup E had, maar in zo'n beetje alle recensies las ik dat die bh zomaar los laat! Sta je dan.. _O-

Ik heb ze toen bij de Bijenkorf gekocht geloof ik, grootste maat :)

Haha Roos, het is nu bij mij alleen zo erg omdat het voor mij een ramp is om aan een bikini te komen. Normaal bestel ik eigenlijk nooit, en wat ik heb besteld gaat ook allemaal terug.
Maar gisteren met winkelen was het inderdaad een beetje veel.. ik was vergeten hoe veel warmer het hier wordt dan in Nederland! (Ik heb hier inmiddels zo vaak in de winter gewerkt dat ik vergeet anders de zomers zijn...) het Ik heb gewoon te weinig zomerkleding mee := En ik had te veel kokerrokken/blouses etc. mee, maar gelukkig blijkt het kantoor niet zo formeel te zijn!

Foto's komen eraan!