Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
enefde schreef:@xRoosss, op die foto lijkt het ook wel heel erg extreem, je ziet het zwarte strakke wel goed erdoor, en langs de zijkant. Alleen ik vond dit jurkje heerlijk omdat ik heel slecht tegen alleen iets straks kan. Met zitten en staan. Heb geen dikke buik maar word er zelf wel helemaal panisch van. Dit verborg het allemaal lekker... Maarja nu dus op zoek naar een nieuw jurkje...
Voor die schoenen zou ik inderdaad ook zeggen een dun zooltje. Als ze die wel in een andere kleur hebben dan wit..
Frummels schreef:Gave hakken roos! Heel mooi
Vanavond hebben we een BBQ bij mijn vriend op zijn werk en daarna aansluitend Nederland Spanje kijken daar.
Wat zou ik aan kunnen denken jullie? Het is wel een vrij net kantoor (sociale wetgeving consultancy)
Zelf dacht ik aan een donker oranje plooirok tot net boven de knie met een topje er in, wit met wit te borduursel er op en een vestje. Er onder iets van sleehakjes ? Vind het heel erg lastig en ik ken ook helemaal niemand daar..
Alle tips en ideeën zijn welkom!
xRoosss schreef:Dat glibber probleem heb ik precies ook! Bungelen je tenen zo over de rand haha.
Mijn aankopen even snel op de foto gezet. Weer nieuwe kleurtjes aan m'n kleding kast toegevoegd
[ Afbeelding ]
Links in de paskamer van de H&M shortje daar ook vandaan en topje is van de Mango, die ik overigens na 1 dag dragen ook alweer vies heb gemaakt ..
Rechts hemdje van de H&M met een diepe rug: (let overigens niet op de vele moedervlekken die ik helaas bezit)
[ Afbeelding ]
Links zat helaas kapot in de verpakking, kwam er net achter dat die nu in de sale is. Dus kapotte retour en nieuwe met korting besteld, maak ik nog winst ooken rechts ook van de mango, nog niet gestreken zoals te zien haha
[ Afbeelding ]
Dirndl schreef:Adecuada, prachtig jurkje. En prachtig figuur ervoor ook, als ik het mag zeggen.Ik heb een 70G cup, en zelfs bij mij werken bepaalde plakBH's nog. Eventueel met gewoon verbandtape nog een beetje helpen.
adecuada schreef:Dirndl schreef:Adecuada, prachtig jurkje. En prachtig figuur ervoor ook, als ik het mag zeggen.Ik heb een 70G cup, en zelfs bij mij werken bepaalde plakBH's nog. Eventueel met gewoon verbandtape nog een beetje helpen.
Wat een lief compliment, dankjewel!![]()
Heb je misschien het merk van die plak bh's voor mij? (Of weet je misschien nog waar je die gekocht hebt?)
Ik vind eigenlijk alleen maar plak bh's die tot cup D gaan, bij Nelly.com zag ik er 1 die ook cup E had, maar in zo'n beetje alle recensies las ik dat die bh zomaar los laat! Sta je dan..