Daar lijkt het wel op! Een vriendin haar vriend verkoopt nog wel eens een auto op MP. Als je dan hoort wat voor 'n reacties hij krijgt... Gaan mensen 'technisch' lopen doen met vragen die werkelijk nergens op slaan.. Tig vragen naar dingen die gewoon letterlijk in de advertentie staan... En echt op de meest vreemde tijdstippen gebeld (hij heeft wel zijn nummer erbij) worden
Anoniem
Geplaatst: 05-03-14 20:32
O, ben blij dat wij daar geen last van gehad hebben, vond de auto's juist het makkelijkst (en het leukst) om te verkopen! De eerste keer had ik mijn nummer er ook bij, kreeg iemand aan de telefoon die nauwelijks Nederlands sprak dus ik was al op m'n hoede maar die hebben de auto dus wel gekocht, die was dezelfde middag nog gereserveerd dus geen last gehad van telefoontjes laat in de avond Bij de 2e stond het nummer er niet bij en denk dat dat maar goed was aangezien er zoveel reacties waren.
Iets te koop voor 60. Iemand deed een bod van 30 (zucht).. Ik had teruggestuurd dat 45 ex mijn absolute ondergrens is. Krijg ik terug: 'Mooi! Zullen we er 40 incl van maken?' Chick! Waar zit je verstand? In je achterste?!!
Vrouw van de 40 incl heeft toch mijn minimale prijs betaald! Ik hoefde maar drie keer 'Ik wil er echt minimaal 45 exclusief verzending voor hebben' te kopiëren.
HTM
Geplaatst: 06-03-14 12:53
upendo schreef:
Vrouw van de 40 incl heeft toch mijn minimale prijs betaald! Ik hoefde maar drie keer 'Ik wil er echt minimaal 45 exclusief verzending voor hebben' te kopiëren.
yesss ! mijn zwarte nike air force zijn binnen ! had al witte, wou graag ook nog de zwarte, alleen dat vond mijn moeder wat te duur. dus wat gezocht op marktplaats en heb ze uiteindelijk voor 50 inc. verzenden gekocht ! mama en ik helemaal happy, want ze zijn nog helemaal nieuw
Pffff, mailtje nummer 4 waarop mensen dus niet antwoorden... Ben ik zo een lastige koper? Ik ben vriendelijk, geef aan de vraagprijs te willen betalen, vraag of de voorkeur gaat naar ophalen, en of het verzonden kan worden. Krijg ik dus gewoon geen antwoord. Wil je nu verkopen of niet?
lotlot2
Geplaatst: 06-03-14 23:15
Mijn moeder had gister via mp een stoelhoes besteld... Vandaag aangekomen maar bleek hij te groot te zijn... Had die vrouw verkeerde maat in de Dvertentie gezet Hij stonk trouwens naar sigaretten rook
ElfiL92
Geplaatst: 07-03-14 12:07
Weer een oplichter op de BM met Eskadron bicolor?!?!
Ik heb vanwege een verhuizing nog een hoop laminaatresten over. Vooral stukken waar wat is afgezaagd of waar een deukje in is gekomen. Ik dacht ik zet ze gratis op marktplaats, leuk voor de knutselaar of iets dergelijks. Daar is vast nog wel iets mee te doen.
En ik had 4 panelen van een ijzeren kamervoliere zonder dak of onderbak. Wilde ze eigenlijk weggooien, maar mijn vriend zei: "Zet die nou ook gewoon gratis op mp". Ik dacht die wil toch niemand hebben? het is gebruikt, niet compleet en ja, het is van ijzer maar zo weinig daar kan de winst toch ook niet in zitten.
Nou ik had meteen 5 mensen voor de panelen en nog steeds 0 voor het laminaat