Ik ging vanmorgen met dikke mist naar het werk en ga ook met dikke mist weer terug.. Hier in Emmen geen zon gezien hoor.. Wat een triest weer vandaag..
Hier is het de hele dag echt prachtig geweest, strak blauw en volop zon. Vanmorgen ook nog heel mooi alles wit om me heen.
Toen ik rond 4 uur op de scooter terug naar huis zat reed ik eerst nog heerlijk in het zonnetje en van het een op andere moment was het overal super mistig. Schrok er zelfs even een beetje van, leek meer op een of andere grote ramp haha.
Vanmiddag was het heerlijk maar toen ik net naar huis reed vanaf de paardjes had ik me toch weinig zicht! Echt flinke mist pff, was even spannend met de auto op een smal boerendijkje.
aerdenhout1
Geplaatst: 11-12-13 21:17
Hier vanmorgen koud en alles bevroren, de hele dag schitterend weer met volop zon, nu trekt alles dicht met een dikke mist.
De hele dag al koud en mistig. Dat zal nu eerder erger zijn minder zijn geworden verwacht ik. Hoop dat morgen het zonnetje er wel door komt.
Bonnyyyyyy
Geplaatst: 11-12-13 21:25
is er hier iemand die in of dicht ij dinxperloo woont, en mij het weer voor de aankomende dagen, en als het nietteveel moeite kost de tempratuur vande sloot wilt vertellen? vanhet weekend een wedstrijd daar, maar aangezien ikop ruim2 uur afstand woon