Het is hier nu droog, ik geloof dat het volgens buienradar vanmiddag weer flink gaat regenen dus ik ga maar vast Paardrijden.
Josien_ schreef:Het is hier nu droog, ik geloof dat het volgens buienradar vanmiddag weer flink gaat regenen dus ik ga maar vast Paardrijden.Ik wacht toch nog maar ff
tine10 schreef:Tot nu toe hele dag droog.Hoe is het inmiddels met je bak, is die al een beetje gesetteld? Toch aardig wat regen gevallen inmiddels?
De bak is helemaal geweldig. Ben erg blij met de houtsnippers, ideaal spul. Geen zandverstuivingen meer.
Hier ook de hele dag al, baal er zo van ... er stond van alles gepland voor vandaag wat nu niet door kan gaan Ze weten het verdorie nog geen dag vooruit te voorspellen
duikbril.........checkbadpak met lange broek..........checkbadmuts.........checksnorkel........checkflippers........checkboddyguard........check zo, klaar om zo richting werk te zwemmen.Kijken of ik het sneller gezwommen ga krijgen dan gisteren
Je maakt mijn dag weer goed, toch wat vaker weer in het topic komen koekeloeren. Ik heb het koud, het is grijs en geen weer voor mij. Hopen dat het snel minder depri wordt.