Matig zeg... hier is het gelukkig boven 0, dat scheelt al een hoop, dus als er wat valt is het regen! http://www.knmi.nl/actueel/images/tempgmt.png
Hier in Groningen ligt er gelukkig nog geen sneeuw! Moet vanavond wel weer richting Zwolle, hoe is het daar?
Hier gelukkig ook geen sneeuw! De regendruppels liggen op mijn auto, dus het heeft ook niet flink gevroren... Gelukkig maar
Wil iedereen de sneeuw alsjeblieft doorsturen naar Zuid Holland? Ik heb hier helemaal niks en ik wil juist sneeuw
Vanmorgen toen ik wakker werd sneeuwde het. Nu is de sneeuw weer gesmolten Laat het voorjaar maar komen! Ik wil weer met zonder jas naar buiten kunnen zonder het koud te krijgen of nat te worden...
PureSylk, is dat bij jullie gevallen vanacht? Waar is dat?Hier is niks gevallen GELUKKIG!Het is wel bewolkt, maar droog.
Hier sneeuwt het al vanaf vanmorgen, maar doordat het net boven het vriespunt is blijft het niet heel enthousiast liggen, denk cm of 2...Daar gaat mn buitenrit
Yvanka_ schreef:PureSylk, is dat bij jullie gevallen vanacht? Waar is dat?Hier is niks gevallen GELUKKIG!Het is wel bewolkt, maar droog.Yep..Vanaf gisteravond 8 uur ofzo.. 15 cm!In Zuid-Frankrijk.. Waar het zo'n 15 graden hoort te zijn!
Nog steeds sneeuw, zit nu bij mn vriend thuis, moet eigenlijk naar huis maar zo gee nzin om door de sneeuw naar de bus te lopen
Nymphadora schreef:Wil iedereen de sneeuw alsjeblieft doorsturen naar Zuid Holland? Ik heb hier helemaal niks en ik wil juist sneeuw heb je koorts of zo?