Yellowfish heeft leukemie..[update:Leukemievrij en thuis!]

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meisje201

Re: Yellowfish heeft leukemie..

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:00

Succes vandaag!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:01

Zet m op Ro!

shera

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:04

Ik hoop voor je dat je morgen naar huis mag Go jij! Go jij! . Ik wens je gewoon alvast super dag!!!! Gaat vast helemaal goed komen! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:12

Ik dacht vanochtend aan je, het is vandaag heerlijk weer, hopelijk mag ook jij vandaag genieten van deze doodnormale donderdag met zijn frisse lucht Lachen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:23

Spannend hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:26

Ik duim voor je dat t vandaag allemaal goed gaat Yellowfish! Echt zó onwijs fijn voor je dat t allemaal zo goed verloopt!
Enne...met al je verslagen over hoe t met je gaat heb je natuurlijk een gewoonte gecreëerd...dus willen we ook een verslag van je eerste nachtje lekker slapen in je eigen bed! Knipoog

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 09:40

Succes vandaag!
En hopelijk mag je vandaag eventjes genieten van het prachtig mooie weer!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:42

Heel veel succes vandaag meis!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:46

Succes vandaag Yellowfish!!!

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:50

heel veel succes vandaag!

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 10:52

succes vandaag!en alvast een hele fijne dag!!

HummerTime

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 11:13

Heel veel succes vandaag!!!

Greet1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 12:31

Ik lees nu pas dit topic, enhet is natuurlijk te groot om helemaal te lezen. Ik heb dan enkele berichtjes gelezen van in het begin, en ben dan naar het einde gagaan. En ik zie dat je blijkbaar hééél goed nieuws hebt en dat het in de positieve zin evolueert. Ik wens je in ieder geval ook heel veel succes vandaag.
Ik vraag me af hoe in het kort het verhaal van jou verlopen is, maar dat kan ik natuurlijk uit die bijna 3000 berichten zo niet eens eventjes snel gaan uitzoeken.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 12:35

Greet1 schreef:
Ik vraag me af hoe in het kort het verhaal van jou verlopen is, maar dat kan ik natuurlijk uit die bijna 3000 berichten zo niet eens eventjes snel gaan uitzoeken.

Misschien is het een idee om dit topic even op auteur te sorteren (onderin beeld zie je de opties) en dan alle posts van Yellowfish door te lezen. Zo kun je denk ik alles lezen en kost het helemaal niet veel moeite!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 12:52

of even op het weblog lezen, dat zijn maar 85 berichten ofzo

Rinne76

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 13:42

Hallo Yellowfish,
Heel veel succes vandaag !!!

Greet1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:29

Bedankt Hili voor de tip. Ik zal het straks eens proberen.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:30

Succes vandaag Yellowfish!

Yellowcab

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:42

Succes!!

Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je op ons allemaal een geweldige indruk hebt achter gelaten! Wat ben jij sterk zeg! We hebben hier allemaal zo met je mee geleefd dat het net is of we je persoonlijk kennen! (wat voor enkelen hier ook is natuurlijK!) Je hebt dr zo hard voor gevochten we zijn hier allemaal heel trots op je!! Zet 'm nog even op want je bent er nu bijna!! OK dan! Samantha voor jou ook 2 duimen omhoog je bent echt een goede vriendin!

Greet1

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:46

Als ik ze op auteur sorteer, dan komen de datums allemaal door elkaar te zitten, dus dan kan je niet echt volgen.
Op het weblog lezen, wat bedoel je daarmee ? Hoe doe je dat ?

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:48

Greet1 schreef:
Als ik ze op auteur sorteer, dan komen de datums allemaal door elkaar te zitten, dus dan kan je niet echt volgen.
Op het weblog lezen, wat bedoel je daarmee ? Hoe doe je dat ?

Kijk even in de eerste post op pagina 1, daar kan je de link vinden naar de weblog.

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:51

heel veel succes vandaag Lachen heel bokt duimt voor je volgens mij! Haha!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 14:55

Succes vandaag Yellowfish!
Lees al 'n tijdje mee, maar nog nooit wat gepost. Toen k vanmiddag de promo op tv zag, vond k dat dat toch maar is moest gebeuren. Ik heb echt bewondering voor je, hoe jij je hier doorheen slaat is echt super! Hopelijk mag je morgen lekker naar huis en weer lekker van alles gaan genieten Haha!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:01

nixx schreef:
Succes!!

Ik denk dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat je op ons allemaal een geweldige indruk hebt achter gelaten! Wat ben jij sterk zeg! We hebben hier allemaal zo met je mee geleefd dat het net is of we je persoonlijk kennen! (wat voor enkelen hier ook is natuurlijK!) Je hebt dr zo hard voor gevochten we zijn hier allemaal heel trots op je!! Zet 'm nog even op want je bent er nu bijna!! OK dan! Samantha voor jou ook 2 duimen omhoog je bent echt een goede vriendin!

Niks aan toe te voegen!
Helemaal mee eens!!

Yellowfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-07 15:16

Nou, toch weer even een domper hier! Mijn bloeduitslagen zijn telkens weer goed, maar er wordt weer flink langs elkaar heen gewerkt en opnieuw ben ik daar de dupe van; mijn supervisor is het er absoluut niet mee eens dat ik naar huis ga voor bekend is of het transplantaat is aangeslagen of niet, terwijl telkens weer verteld is dat dat een uitslag is waarvoor we niet hier hoeven te blijven; hij kan ook doorgebeld worden.

Zo is het nu dus dat mijn behandelend arts vanmorgen met het nieuws kwam dat ik morgen níet met ontslag mag. Ik natuurlijk gelijk over de rooie want de heimwee begint hier flink toe te slaan. Als gulden middenweg hebben we nu besloten dat ik morgen aan het eind van de ochtend tóch naar huis toe mag voor een nachtje maar dan wel zaterdag aan het einde van de dag terug moet en nog twee nachten hier moet blijven. De verwachting is dat maandag de uitslag van mijn chimerisme onderzoek wel binnen is en als dat in orde is mag ik dan wel definitief met ontslag, maar dat is dus nog afwachten en aangezien het vertrouwen in artsen op dat gebied bij mij nu écht even op is, zie ik dat maandag wel weer.

Ik probeer te blijven lachen, ben net even heerlijk naar buiten geweest naar het geitenboerderijtje hier in de buurt, lekker in het zonnetje, én het eruithalen van mijn hickman is voorbeeldig gegaan, dat was echt met 10 minuten gebeurd, dus dat zijn toch de positieve dingen Lachen er is vandaag bloed afgenomen om te kijken of we kunnen stoppen met een bepaald medicijn, op die uitslag wachten we nu nog even. Dat zou namelijk ook weer een grote stap vooruit zijn.

Hoe langer ik hier nu ben, hoe meer me het gevoel bekruipt dat ik hier nu nog voor niets ben, wat in feite ook zo is. Mijn bloedwaarden zijn goed genoeg om naar huis te gaan, ik heb geen andere complicaties, mijn slangen zijn er allemaal uit en alles gaat eigenlijk goed; het enige waar ik nu nog op moet wachten hier is een (belangrijke) uitslag, die naar mijn idee net zo goed doorgebeld zou kunnen worden. Maargoed, ik ben maar allang blij dat ik een dagje met verlof mag want dat schijnt al een wonder opzich te zijn.

Ik ga het hier natuurlijk nogmaals melden dat ik het niet eens ben met de manier waarop het overleg tussen de verpleging, de artsen en de supervisors gaat; daar moet gewoon duidelijker 1 lijn in getrokken worden, dat zou een hoop teleurstellingen voorkomen. Verder zet ik mijn blik maar weer op oneindig Clown ik ben net naar buiten geweest dus begin nu een beetje rozig te worden.. zo maar een dutje doen en dan vanmiddag misschien nog een keer naar buiten, want dat is een ding dat in ieder geval wel mag *LOL*

Het is weer een heel verhaal geworden, waar jullie eigenlijk weinig mee kunnen, maar zo zijn jullie weer een beetje op de hoogte Knipoog ik ga morgen en overmorgen genieten van het thuis zijn (zaterdag mag ik langs mijn pony! ) en dan hopen dat maandag alles binnen en in orde is Ja

Liefs,
Yellowfish