Kopen & verkopen op Vinted #2

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Pantykous

Re: Kopen & verkopen op Vinted #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:36

Nee, doe ik niet.

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:38

Nee, alleen als er daadwerkelijk iets niet gaat zoals het hoort.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:40

Texas02 schreef:
Geven jullie een slechtere review, 3 sterren ofzo, als het eerst eeuwig duurt totver afgehaald wordt (na herinnering van mij haalde ze het op), en vervolgens niet de bestelling geaccepteerd wordt maar je moet wachten tot vinted het automatisch afrondt en betaalt?

Nee, ik geef dan geen review. Als verkoper geef ik wel een review als de koper snel alles afhandelt, maar anders niet. Het is niet tegen de regels in en soms zijn mensen druk/ vergeten ze iets. Niet te moeilijk over doen hoor :)

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:24

Dan laat ik vinted gewoon een automatische review doen :)

Roraima

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:33

Nee,want iemand heeft ook gewoon meerdere dagen de tijd om een pakketje op te halen. Zo ligt er sinds woensdag net voor sluitingstijd een pakketje voor mij bij een Vintedpunt zo'n 6km verderop. Gelijk aangegeven bij verkoper dat ik ergens deze week hem ophaal en nu krijg ik al het 2e berichtje dat mijn pakketje er ligt. Ik heb dus nu toch heel vriendelijk aangeven dat ik nog meerdere dagen heb en dat ik er niet speciaal gelijk voor ga rijden, maar het pakketje echt wel opgehaald wordt. Als je mij daarvoor zou afrekenen, dan zou ik dat echt heel raar vinden. Ik vind het stiekem heel irritant als je mij continue berichtjes daarover blijft sturen als je al weet dat ik hem echt ergens deze week ophaal. := :o

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:40

Texas02 schreef:
Geven jullie een slechtere review, 3 sterren ofzo, als het eerst eeuwig duurt totver afgehaald wordt (na herinnering van mij haalde ze het op), en vervolgens niet de bestelling geaccepteerd wordt maar je moet wachten tot vinted het automatisch afrondt en betaalt?

Nee, ik geef dan geen 3 sterren.(wat ik daar al extreem heftig voor vindt, dat je 4 sterren zou overwegen zou ik logischer vinden)
Mensen hebben ook een leven naast een vinted pakje ophalen/uitpakken.
Is het frustrerend als verkoper, zeker maar dat is geen reden om het de koper aan te rekenen dat hij/zij die tijd gebruikt.

Dus ik zou dan gewoon op automatische review laten zetten door vinted.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:31

Ik kreeg laatst 3 sterren omdat iets een oud item was. Een oude longeersingel. Stond overduidelijk met foto's en tekst erbij en het was voor een spotprijs. Tekst was iets in de trant van "wel oud maar voor deze prijs prima" ja uuuuh...?!

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:44

Texas02 schreef:

Nee.
Eerder als een verkoper heel pushy is :D

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:00

Ik geef een koper nooit een review. Alleen een verkoper.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:38

Ik geef kopers ook nooit reviews. En zolang ze het voor het retour sturen afhalen vind ik het prima. Maakt me ook weinig uit als ze niet meteen op accepteren klikken of wachten tot de koop automatisch wordt afgerond. Zolang het allemaal binnen de spelregels valt, is dat iets waar ik rekening mee moet houden.

Nayan

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:50

Kopers krijgen ook geen automatische review dus je kunt het gewoon laten.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:23

Als ik een review krijg, stuur ik er daarna altijd 1 terug. Wel zo netjes.

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:28

Skessa_ schreef:

Ik ook, maar geen hele teksten. Gewoon een duimpje omhoog. Veel is er meestal niet te vertellen over een normaal verlopende koop.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:32

Weet iemand toevallig of je ook berichten kan verwijderen van verwijderde vinted gebruikers? Ik was bezig met het verwijderen van oude verkopen en aankopen, maar ik zie de mogelijkheid niet om het gesprek met verwijderde gebruikers dus te verwijderen? :Y) Ik vind het behoorlijk irritant dat ze in mijn lijst blijven staan.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:37

cobiie schreef:
Skessa_ schreef:

Ik ook, maar geen hele teksten. Gewoon een duimpje omhoog. Veel is er meestal niet te vertellen over een normaal verlopende koop.

Ja ik ook. Meestal iets van veel plezier ermee of bedankt oid.