Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bloodymary schreef:Ik heb ook niks met bloemen. En van die mannen die vaak bloemen meenemen voor een vrouw krijg ik altijd een beetje een vervelende nasmaak. Weet niet. Vind het juist iets dat niet spontaan is.
Roosch schreef:Bloodymary schreef:Ik heb ook niks met bloemen. En van die mannen die vaak bloemen meenemen voor een vrouw krijg ik altijd een beetje een vervelende nasmaak. Weet niet. Vind het juist iets dat niet spontaan is.
Ik heb wel eens bloemen gekregen vanuit zakelijk perspectief of van mensen die me niet zo goed kennen. Zodra die weg zijn loop ik naar de buuf die er op haar beurt enorm blij mee is.
Onze katten doen er eigenlijk haast gelijk een bommetje op.
MyWishMax schreef:Met vinger tussen de staldeur gezeten. Netjes ontsmet en gekoeld maar toen ik net de pleister er vanaf haalde was hij heel raar dik en blauw. Bleef ook wer kloppen maar ik dacht dat dat normaal was. Toch tussen 2 stalen delen gezeten met flink3 snelheid. Even hap gebeld maar voelde me aansteller.
Moet ik meteen komenwant ze vindt het er slecht uit zien...
Kana schreef:Ouder etiquette,mijn zoon heeft zijn eerste playdate volgende week en ik heb geen idee of ik dan daar moet blijven om koffie te drinken met die moeder of dat ik er vandoor moet gaan. Ik ben zoooo onhandig in sociale dingen.
Kana schreef:Ouder etiquette,mijn zoon heeft zijn eerste playdate volgende week en ik heb geen idee of ik dan daar moet blijven om koffie te drinken met die moeder of dat ik er vandoor moet gaan. Ik ben zoooo onhandig in sociale dingen.