Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 14:52

UK kijk nu regelmatig op MP voor een kitten en ook daar struikel je over de katten uit Turkije, Spanje en Dubai...
Denk dat er hier genoeg HTK katten te halen zijn hoor.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 14:54

Trein vier ondertussen :') Maar we komen in de buurt! Leuk zo’n defecte bovenleiding..

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 14:55

Foaly schreef:
Mensen die een babyshower organiseren en dan niet even kijken of hun locatie een beetje te doen is met het OV. Hallo, niet iedereen heeft een auto en rijdt zo in een halfuur naar Schubbekutteveen :+

Je had ook al kunnen stoppen met het uiten van de ergernis na de eerste vijf woorden...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 14:59

Schuur_ schreef:
UK kijk nu regelmatig op MP voor een kitten en ook daar struikel je over de katten uit Turkije, Spanje en Dubai...
Denk dat er hier genoeg HTK katten te halen zijn hoor.

Die dieren uit het buitenland is ook soms uitkijken zit soms verkapte broodfok achter.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 15:06

Toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor mijn hart. Sloeg net weer over, en het is gewoon vervelend. Kan ze gelijk naar een moedervlek kijken die ik niet vertrouw.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 15:39

Bloodymary schreef:
Foaly schreef:
Mensen die een babyshower organiseren en dan niet even kijken of hun locatie een beetje te doen is met het OV. Hallo, niet iedereen heeft een auto en rijdt zo in een halfuur naar Schubbekutteveen :+

Je had ook al kunnen stoppen met het uiten van de ergernis na de eerste vijf woorden...

_O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 15:50

Bloodymary schreef:
Foaly schreef:

True _O-

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 15:55

Dat ik een afspraak heb om 16:30 en nu al niks meer kan doen voor mijn gevoel :')
Heb hier al de hele ochtend last van.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 16:14

Ik heb mini pocket printer besteld bij de action en vandaag kwam die binnen. Maak 'm open, normaal zitten er 3 rolletjes bij, zaten er maar twee in. Kijk in de printer, zit daar al een rolletje in. Lijkt wel alsof ze een gebruikte hebben opgestuurd.. Maar plastic zat om het doosje. Beetje vreemd

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 16:20

De katten die weer lekker autistisch bezig zijn. CV wordt vervangen dus er liggen wat spullen en er loopt een man rond.
Een kat was buiten en schoot al in paniek uit m'n armen toen die man iets zei. De andere kat zit de hele dag al bang onder m'n bed nadat ze beneden had gekeken en vreemde spullen zag liggen.
Aanstellers :')

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 17:03

Net bij de tandarts geweest omdat ik een gaatje in een kies had.
Zegt de tandarts een wortelkanaalbehandeling voor de kies zou beter zijn.

Tot ik even de kosten hoorde a €600 nou dus vul hem maar gewoon met vulling. _O-

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 17:13

Die schijttrein in Amersfoort die op een ander spoor stond en niet kon wachten op alllllle omreizende reizigers vanuit Utrecht. Wat een naaistreek. Nu half uur vertraging en het duurde al 25 minuten langer door die kapotte bovenleiding :x

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 17:13

Over de aan gelopen poes die ze weer naar de buurvrouw zouden brengen toch een beetje een gekke update.

Plots is het baasje gevonden. Heel fijn natuurlijk ik ben daar heel blij mee. Maar ik vind het jammer dat ze geen informatie willen geven. Ik snap de privacy wet, maar na dik 8 maanden er deels ervoor gezorgd te hebben plus kosten is een klein bedankje wel op zijn plaats.

Neiging om zelf er nog achteraan te bellen. Ik hoef geen geld terug van de dierenarts en het voer, dat kan mij niet zoveel schelen. Maar ik wil gewoon dat ze het goed heeft.

En ook wel bijzonder 8 maanden op internet en sociale media gestaan en opeens is er iemand die zich meldt. Die had de poes op Amvedi gezien...

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 18:13

Bloed laten prikken vanochtend arm blauw en dik…

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-25 18:13

denisesilver schreef:
Toch maar een afspraak bij de huisarts gemaakt voor mijn hart. Sloeg net weer over, en het is gewoon vervelend. Kan ze gelijk naar een moedervlek kijken die ik niet vertrouw.

Extrasystolen (hart staat wat langer stil dan normaal en bonst dan heel hard)? Ik heb die ook (gehad) wordt erger als ik stress heb. Schijnt vaker voor te komen en is niets zorgelijks.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 18:24

Ik moet om 19u bij een vriendin zijn. Dus natuurlijk zit ik al vanaf 16u volledig geblokkeerd 'want ik moet over 2,5u in de auto stappen'. Compleet irrationeel maar o zo aanwezig.

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 18:27

xPabloBokt schreef:
denisesilver schreef:

Extrasystolen (hart staat wat langer stil dan normaal en bonst dan heel hard)? Ik heb die ook (gehad) wordt erger als ik stress heb. Schijnt vaker voor te komen en is niets zorgelijks.

Het lijkt mij niet bevorderlijk om zomaar diagnoses eraan te gaan koppelen. Het hoeft niets ernstigs te zijn, maar laat vooral de artsen dat beoordelen. :j

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 18:56

Mensen die gelijk ontzettend boos worden , overdreven met kastjes en deuren gaan smijten.

Mijn moeder heeft soms nogal racistische gedachten, ben daar de. laatste tijd wel een beetje beu van. Dus ik benoem dat ook dat elke persoon op deze planeet maakt niet uit wat voor kleur iemand heeft kwade bedoelingen kan hebben. Nou dat was weer teveel van het goede. En kreeg als reactie ja ik mag dit niet van jou denken en zeggen?

Laatst ook in een restaurant hardop praten over een bepaalde groep mensen en daarbij ook een benaming gebruiken. Ik schaamde mij kapot. Later ook gezegd dat ik het niet netjes vond zeker niet in een openbare ruimte.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-25 18:57

Was meer interesse, niet mijn bedoeling om te diagnosticeren. Ben geen arts :)

_chou

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:01

_chou schreef:
Dat ik een afspraak heb om 16:30 en nu al niks meer kan doen voor mijn gevoel :')
Heb hier al de hele ochtend last van.

Hiervan een afwijzing gekregen en ben nu voor mijn gevoel de hele dag kwijt geweest voor niks (was wel mijn eigen schuld, maar toch).

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:15

Om 33 kreeg ik bericht dat om 23 het pakket was afgeleverd.
Afbeelding
Afbeelding

Helaas niet bij mij en ook niet bij de buren -O- Hopen dat het een foutje is en ze morgen alsnog komen -O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:27

Aan de 24/7 pijn aan m'n enkel/voet.
Vandaag verwijzing voor second opinion gekregen want de huisarts schrok ervan hoe blauw en dik m'n enkel/voet nog steeds is(ongelukje vond al in september plaats gescheurde enkelbanden/spieren/pezen)
Vorige orthopeed zei alleen slik maar paracetamol en kan wel jaar duren

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 19:37

Vanmorgen bij de fysio geweest de hele dag last van tintelingen gehad in de duim..
Sinds kort voelt ie ook verdoofd, en vandaag ook nog pijnlijke tintelingen er in, word er niet goed van.
(Heb een zenuw beknelling ergens in mijn nek/schouder zitten vandaar de tintelingen in de duim/wijsvingers/onderarm)

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 20:36

xPabloBokt schreef:
denisesilver schreef:

Yep, ik heb een angststoornis, dus icm stress kan heel goed kloppen (haha), maar ik slik ook bètablokkers die de bloeddruk verlagen, en ik heb een cholesterol afwijking, dus ik laat het liefst even kijken. Plus die moedervlek, kan ze daar gelijk naar kijken. Vind het vreselijk naar de huisarts te gaan, voel me altijd zo'n zeikerd, maar heb nu eindelijk een huisarts die me serieus neemt, dus er wordt wat achterstallig werk ingehaald.

Ik heb echt een idioot grote aft op mijn lip. Zo vreselijk irritant.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-25 21:12

Kom er vandaag achter dat de echtelijke woning van mijn overleden vader is verkocht door de echtgenote. Uiteraard zonder dat zij die bevoegdheid was want zus en ik zijn erfgenaam en hebben naakt eigendom. Nu moet ik daar weer achteraan. Notaris zit ook lekker op te letten.