Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 10:06

Mensen die je voicemail inspreken maar het zo onverstaanbaar maken dat je het nummer niet kunt verstaan.

En eigenlijk heb ik ook een vakantiedag opgenomen vandaag en hoef ik ook niet te bellen met werk.

Hutcherson

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 10:23

@bullebeest onze rechtspositie is reeds uitgezocht. Enige wat we konden was milieumaatschappij in gebreke stellen omdat ze steeds hun plan wijzigden wat volgens onze advocaat niet mocht. Echter, na gesprek met milieumaatschappij gisteren, bleek het dus te gaan om een grondinnemingsplan waar de vorige mensen voor getekend hebben. Waarbij ze dus een vrijbrief geven aan die maatschappij op zoon 2700m2 van onze grond. De onderhandse overeenkomst voor het project is in 2022 al getekend. Maar de notariele akte is nog even gauw opgesteld voordat wij de sleuteloverdracht hadden. Deze akte is achtergehouden door iedereen. Waarom weten we niet. Maar ook dit is juridisch geen gebrek van de notaris omdat deze de akte wss is vergeten? En er immers wel een onderhandse overeenkomst uit 2022 bij ons bekend was en de inhoud was nagenoeg hetzelfde qua project.
Alleen was ons de vergoeding belooft en in die akte kwam naar voren dat die allang aan de vorige eigenaars was uitbetaald. Na gesprek met hen hebben ze last van spontane vergeetachtigheid dat ze steeds hadden aangegeven dat wij de vergoeding zouden ontvangen.
Juridisch krijgen we dus geen vergoeding, mag de milieumaatschappij doen wat ze willen en wij zijn de sjaak. Is vaak zo he, bij de zaken waarvan je denkt: dit kan juridisch nooit, blijkt alles net precies binnen de lijnen te vallen.

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 10:28

Zebrastreep schreef:
Mensen die je voicemail inspreken maar het zo onverstaanbaar maken dat je het nummer niet kunt verstaan.

En eigenlijk heb ik ook een vakantiedag opgenomen vandaag en hoef ik ook niet te bellen met werk.

Ik heb mijn voicemail zo ingesteld dat je niet kunt inspreken.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 11:24

Ik ga vanavond naar het ziggodome en heb geen idee wat ik aan moet, weet iemand hoe warm/ koud het daar is…

WannabeAnky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 11:24

Tandarts was weer om te huilen (van binnen dan hé :+). En moet nu nog vaker en sneller weer terug ook omdat er weer werk aan de winkel is. -O- Wanneer niet denk ik dan, heb letterlijk nog nooit van m'n leven een keer gehoord dat ik 't goed doe. Dus altijd gezeur en gezeik en gedoe. Dat plus een klein tandarts trauma maakt dat ik nu al tegen de volgende keer opzie. ;(

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 11:32

Dat het heerlijk warm is (ik hou ervan), maar dat het op kantoor gewoon echt koud is omdat de airco op standje vrieskist staat, heb net wel de stand veranderd naar 1 ipv 3.

Snap dat niet iedereen het warm wil hebben, maar vind het zo jammer dat het hierbinnen 20 graden moet zijn.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 12:29

Het is zo beroerd warm dat ik zelfs niet ging huilen van de uien die ik net heb gesneden. Normaal kan ik daar absoluut niet tegen. Kan het een graadje minder? :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 12:35

Er staat een grote kraan op onze oprit en ook ervoor, kan geen auto meer op. Dus moet de mijne op de parkeerplaats zetten met meer kans op schade.

Gelukkig was ik voor die tijd al met de auto weg. Maar even toestemming vragen voor je een fiets kraan op iemands terrein zet is wel netjes. :n

Edit: foto
Afbeelding

Ben echt super hangry dus ben in staat ze nu te verzoeken hem weg te zetten. _O-

(Ga ik niet doen hoor)

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:12

saskiaojan schreef:
Ik ga vanavond naar het ziggodome en heb geen idee wat ik aan moet, weet iemand hoe warm/ koud het daar is…

T-shirt met drie kwart broek is prima. Vorig jaar met hitte daar concert meegemaakt. Enig nadeel is dat je dan alsnog geen eigen flesjes mee mag nemen met water. Maar qua temperatuur goed te doen. (Van iemand die slecht tegen hitte kan)

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:24

Dat mijn arme seat mii'tje lichtelijk in de kreukels ligt :'(
Enigzins wel weer blij dat mijn vader hem zelf weer kan maken, wat enorm gaat schelen in de kosten...

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 13:50

xSagan schreef:
saskiaojan schreef:

T-shirt met drie kwart broek is prima. Vorig jaar met hitte daar concert meegemaakt. Enig nadeel is dat je dan alsnog geen eigen flesjes mee mag nemen met water. Maar qua temperatuur goed te doen. (Van iemand die slecht tegen hitte kan)

Bestaat dat nog een 3/4 broek? Wij gaan naar de lama’s dus vooral zitten :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:09

Wederom de post. Nu een ander bedrijf (dpd) die beweert mijn pakket volgens neerzettoestemming heeft afgeleverd, maar geen pakket en níet aangebeld..

Vorige week donderdag ook via PostNL een bericht dat brievenbus pakketje bezorgd was. Dat lag dinsdag pas in de bus..

Dus hopelijk komt dit pakket ook alsnog..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:16

Gaslucht in de keuken. Mijn ma zegt, ik ga de brandweer bellen. Mijn vader: Dan ga ik eerst de kamer en keuken stofzuigen.

We hebben hem uiteraard aan z'n verstand gepeuterd dat dat gestoord is.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:22

MarlindeRooz: Wat is dat voor feest?

Het is warm en ik kan om 16.20 pas naar de tandarts en ik ben er eigenlijk wel allemaal klaar mee :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:36

Net 4 bakken Ben en Jerry gehaald en 2 gratis.
Bedankt voor de tip.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:41

Wil graag nog wat aquariums klaar gaan maken voor m'n nieuwe kweek groepen maar het is zo warm boven dat ik daardoor er weinig zin in heb.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:41

Dat we nogsteeds geen airco's hebben op de praktijk. Al drie jaar zeuren we bij de verhuurder maar helaas. Nog geen actie vanuit zijn kant. Kan eigenlijk niet met dit soort temperaturen mensen ontvangen. Heb wel een waaier en mobiele airco maar doe maken zoveel herrie.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:52

xSagan schreef:
saskiaojan schreef:

Een eigen flesje mag als er geen dop op zit. Dus voordat je naar binnen gaat en controle krijgt even die dop wegstoppen en dan heb je een flesje mee! En dan waar de beveiliging het niet zit het dopje er weer op draaien :')
Ziggodome heeft de airco altijd lekker aan staan, al helemaal als ik zitplekken heb voelt het zelfs nog wel eens goed koud voordat het concert begint

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 14:55

Vandaag nieuwe hoorapparaten gekregen om te testen, maar ook deze lijken waardeloos voor mij en het zijn echt wel goede apparaten. Ben er zo gruwelijk zat van, waarom herstelt die gehoorzenuw nou niet gewoon ;(

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:00

Mensen die oordelen zonder te vragen, die absoluut geen beeld hebben van het totale plaatje en of context.

Irritant.

Als mensen toch eens zouden leren dat vrágen hoort te komen vóór oordelen.

Zou de wereld een stukje fijner maken.

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:01

black_kelpie schreef:
Vandaag nieuwe hoorapparaten gekregen om te testen, maar ook deze lijken waardeloos voor mij en het zijn echt wel goede apparaten. Ben er zo gruwelijk zat van, waarom herstelt die gehoorzenuw nou niet gewoon ;(

Wat jammer dat deze ook niet werkten! Er is echt niks aan als je zoveel probeert en niks werkt.
Was er nog een goede kans dat je gehoorzenuw verder zou herstellen?

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:02

fjordjes schreef:
Wil graag nog wat aquariums klaar gaan maken voor m'n nieuwe kweek groepen maar het is zo warm boven dat ik daardoor er weinig zin in heb.

Hier vanmorgen een waterwissel gedaan om de temperatuur wat te laten zakken, maar die staat nu ook weer op 30 graden |(

Een uur geleden twee vrieselementen in m'n nek gelegd, maar die zijn nu ook al ontdooid. Blijven met normaal weer altijd een goede 4 uur koud.

En ik moet zo naar een medewerkersbijeenkomst + bbq. Ik vind het veel te warm om iets anders te doen dan in de schaduw zitten.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:04

Ik ga dus naar Thailand toe in mijn eentje, maar ik heb het mijn ouders nog niet verteld en ik heb ook geen idee hoe ik dat zó moet laten vallen in een gesprek :')

8Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:07

MarlindeRooz schreef:
Er staat een grote kraan op onze oprit en ook ervoor, kan geen auto meer op. Dus moet de mijne op de parkeerplaats zetten met meer kans op schade.

Gelukkig was ik voor die tijd al met de auto weg. Maar even toestemming vragen voor je een fiets kraan op iemands terrein zet is wel netjes. :n

Edit: foto
[ [url=m/3W066e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ben echt super hangry dus ben in staat ze nu te verzoeken hem weg te zetten. _O-

(Ga ik niet doen hoor)

Waarom staan ze daar nou weer, heb ik weer wat gemist?
Was er ook rond die tijd :') gelukkig andere weg genomen naar de egelantier.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-24 15:11

Polarize schreef:
Wat jammer dat deze ook niet werkten! Er is echt niks aan als je zoveel probeert en niks werkt.
Was er nog een goede kans dat je gehoorzenuw verder zou herstellen?

In het begin zei de neurochirurg dat het met 3 maanden vermoedelijk wel hersteld zou zijn. Inmiddels is het "we hebben geen idee" en zijn we bijna 8 maanden verder. Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het nog ergens op gaat lijken eerlijk gezegd, maar in theorie kan het nog wel verbeteren.