Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiaojan schreef:Ik ga vanavond naar het ziggodome en heb geen idee wat ik aan moet, weet iemand hoe warm/ koud het daar is…
xSagan schreef:saskiaojan schreef:Ik ga vanavond naar het ziggodome en heb geen idee wat ik aan moet, weet iemand hoe warm/ koud het daar is…
T-shirt met drie kwart broek is prima. Vorig jaar met hitte daar concert meegemaakt. Enig nadeel is dat je dan alsnog geen eigen flesjes mee mag nemen met water. Maar qua temperatuur goed te doen. (Van iemand die slecht tegen hitte kan)
xSagan schreef:saskiaojan schreef:Ik ga vanavond naar het ziggodome en heb geen idee wat ik aan moet, weet iemand hoe warm/ koud het daar is…
T-shirt met drie kwart broek is prima. Vorig jaar met hitte daar concert meegemaakt. Enig nadeel is dat je dan alsnog geen eigen flesjes mee mag nemen met water. Maar qua temperatuur goed te doen. (Van iemand die slecht tegen hitte kan)
black_kelpie schreef:Vandaag nieuwe hoorapparaten gekregen om te testen, maar ook deze lijken waardeloos voor mij en het zijn echt wel goede apparaten. Ben er zo gruwelijk zat van, waarom herstelt die gehoorzenuw nou niet gewoon
fjordjes schreef:Wil graag nog wat aquariums klaar gaan maken voor m'n nieuwe kweek groepen maar het is zo warm boven dat ik daardoor er weinig zin in heb.
MarlindeRooz schreef:Er staat een grote kraan op onze oprit en ook ervoor, kan geen auto meer op. Dus moet de mijne op de parkeerplaats zetten met meer kans op schade.
Gelukkig was ik voor die tijd al met de auto weg. Maar even toestemming vragen voor je een fiets kraan op iemands terrein zet is wel netjes.
Edit: foto
[ [url=m/3W066e.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ben echt super hangry dus ben in staat ze nu te verzoeken hem weg te zetten.
(Ga ik niet doen hoor)
Polarize schreef:Wat jammer dat deze ook niet werkten! Er is echt niks aan als je zoveel probeert en niks werkt.
Was er nog een goede kans dat je gehoorzenuw verder zou herstellen?