Fijne aankopen!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
8nnemiek schreef:Mijn Ralph Lauren Collection trui is binnenWat is ie mooi!
Bijna als nieuw, mooie kleur, en super zacht en dik![]()
100% kasjmier, en dat voor €15. Heel blij mee!
Er zit een gaatje in, dat had ik op de foto al gezien, maar dat is makkelijk te stoppen.
[ [url=m/pQl0Yy.jpg]Afbeelding[/url] ]
8nnemiek schreef:Ik ben echt heel blij met de trui ja! Een van mij favoriete aankopen![]()
Mooie koop, lau!
foxy80, fijn zeg, zo'n Moser via vinted!
De moser max 45 heb ik laatst van marktplaats gehaald, voor 100 euro inclusief alle opzetstukkenDat was ook een mazzeltje!
8nnemiek schreef:Dat is een prima deal inderdaad!
Bij die van mij zitten de 16mm en 10mm kam erbij, en de messen van 1mm, 3mm, 5mm, 9mm. Die losse messen zijn echt belachelijk duurOlie moet ik inderdaad ook nog bijkopen. Al was de moser vrijwel nieuw en zit het flesje olie nog ver vol.
foxy80 schreef:Hoe DOE je het toch, 3.5 euro voor burberry...
Hier mijn scheerapparaat van Moser binnen, lekker via Vinted gescoord alvorens de advertentie verwijderd werd YESSSS!
_San87_ schreef:Ik heb net een wollen trui opgehaald, was goed geprijsd en volgens de verkoper in goede staat. Echter was de trui nogal pillig en is de wol onder de oksel vervilt. Nu ontpilt is het wel okay.
Sja, je kunt niet altijd toppertjes scoren, I guess. Ik vind het wel jammer, de kleur is echt prachtig.
[ [url=m/FfkbIT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gXDejp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Marlou91 schreef:_San87_ schreef:Ik heb net een wollen trui opgehaald, was goed geprijsd en volgens de verkoper in goede staat. Echter was de trui nogal pillig en is de wol onder de oksel vervilt. Nu ontpilt is het wel okay.
Sja, je kunt niet altijd toppertjes scoren, I guess. Ik vind het wel jammer, de kleur is echt prachtig.
[ [url=m/FfkbIT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/gXDejp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Toch doen die truien dat ook wel snel, dat pillen. Ik heb er laatst dus eentje nieuw gekocht en die pilt/vervilt ook al best wat onder de arm/oksel, zelfs na 2x dragen en 1x wassen (netjes op wolwas) ik weet niet hoe de rest hier dat ervaart?
Hopelijk heb je er alsnog een fijne trui aan. De kleur is iig super mooi vind ik!