Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 17:39

xPabloBokt schreef:
Belt natuurlijk NU pas die poedersuiker dat ik mijn auto kan ophalen. Terwijl mijn vriend voor zijn stomme werk naar een stomme storing is en ik niemand anders in de buurt heb om me naar de garage te brengen. En het is te ver om te lopen of fietsen want het ligt aan de andere kant van de stad.

Echt ben zo klaar met deze rotdag

:(:)

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 17:42

xPabloBokt klinkt als een van die dagen, adem in, adem uit alvast ff drank halen je overleeft het wel :knuffel:

Het is nog steeds zo belachelijk vies warm. Ik moet naar mijn paard maar hij is dan ook vies warm en stinkend en bezweet en uh, wil iemand een Henk?

Let it be winter already

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 17:44

Zebrastreep schreef:
Nou mensen ik ben eerlijk geweest tegen mijn oud huisgenoot en heb gezegd dat ik afstand ga nemen want het gaat ten koste van mij en dat wil ik niet meer.

Ook gezegd dat ik zijn nieuwe vriendin niet hoef te ontmoeten en daar ook geen behoefte aan heb.

En dat hij zondag niet meegaat en ik een vriendin meeneem naar een festival.

Lekker gedaan! Meer dan terecht.

Appeltje_1 schreef:
Nog even 2 weken doorstuderen. Maar de motivatie is soms zo afwezig. Vooral omdat ik bang ben dat het ondanks het harde werken niet gaat lukken en ik weet dat ik dan zo ontzettend teleurgesteld ga zijn. Ik weet niet hoe ik met die teleurstelling om zou moeten gaan.
Dus dan zou ik bijna liever niks doen en niet teleurgesteld zijn dan alles doen wat ik kan en nog steeds teleurgesteld zijn -O- .
Geen idee of het logisch klinkt, maar dat maakt niet.

Herkenbaar. Ik snap je heel goed, maar als je niet leert heb je studievertraging en dat is nog ellendiger.
Maar ik weet ook niet hoe ik er mee moet dealen als ik onvoldoendes blijk gehaald te hebben :+ . Iets met een brug denk ik :') .

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-23 17:44

Fly_high schreef:
xPabloBokt klinkt als een van die dagen, adem in, adem uit alvast ff drank halen je overleeft het wel :knuffel:

Het is nog steeds zo belachelijk vies warm. Ik moet naar mijn paard maar hij is dan ook vies warm en stinkend en bezweet en uh, wil iemand een Henk?

Let it be winter already

Ja deze dag is echt niet goed voor mijn autisme :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 17:44

Ik vind het heerlijk, elke dag waterballet met mijn paard momenteel. <3

Pablo :knuffel: En wat Fly_high zegt!

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 17:53

Zebrastreep schreef:
Nou mensen ik ben eerlijk geweest tegen mijn oud huisgenoot en heb gezegd dat ik afstand ga nemen want het gaat ten koste van mij en dat wil ik niet meer.

Ook gezegd dat ik zijn nieuwe vriendin niet hoef te ontmoeten en daar ook geen behoefte aan heb.

En dat hij zondag niet meegaat en ik een vriendin meeneem naar een festival.

Goed gedaan ZS!! *\o/*

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 18:02

Doe je goed Zebrastreep!

Ah balen Pablo!

Ik heb een bestelling bij een firma besteld waar ik vaker besteld heb. Ze hadden een andere leverancier, buitenkant misschien iets anders maar wel bruikbaar voor wat ik wilde (expliciet gevraagd) dus besteld en ontvangen: niet bruikbaar voor mij. Dus gebeld en op verzoek van de firma rechtstreeks retour gezonden naar waar zij het vandaan (gedropshipt) hadden laten komen. Dat adres moest wel via hun komen want zelf wist ik immers niet waar zij het besteld hadden. Krijg ik nu een gepeperde mail dat ze niet wisten dat ik het retour zou sturen en wel nog verzendkosten moet betalen bla bla bla.
Uh hallo ik moest het retour sturen van jouw collega die me zelf naam en adres gegeven heeft waar het heen moest :') en nee ik ga niet 2x verzendkosten betalen als jullie me iets onbruikbaars opsturen. :evaw: communiceren die mensen niet ofzo? Ik heb hem de t&t gestuurd en een kopie van zijn eigen voorwaarden waarin staat dat koper enkel verantwoordelijk is voor de retour kosten. Wat een gedoe
Laatst bijgewerkt door Caira op 13-06-23 18:03, in het totaal 1 keer bewerkt

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 18:02

Ik hou van dit weer, sorry mensen maar ik leef eindelijk zonder last te hebben van mijn spieren.
Net als Mkango iedere dag met water spelen bij mijn paard :D

Ik heb les gehad en die ging deels heel goed en deels had ik een links / rechts error _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 18:10

Fly_high schreef:

Let it be winter already

Ja, ik wil Henk wel <3. Maar dan krijg je m in de winter niet terug *steekt tong uit.

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 18:51

Had wel naar Slipknot gewild.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 18:55

Ik durf niet aan mijn proeftoets statistiek te beginnen omdat ik bang ben dat ik het niet kan ;( .

Helemaal knoop in mijn maag alles.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 18:59

Ik ben mijn halve (vrije) middag kwijt, ben rond 14.00u in slaap gevallen, en werd 3 uur later weer wakker.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 19:03

Siggislief schreef:
Ik ben mijn halve (vrije) middag kwijt, ben rond 14.00u in slaap gevallen, en werd 3 uur later weer wakker.

Jaloers. Een dutje doet soms wonderen. Ik lag vanaf 2 uur vannacht wakker ivm de warmte, toen van 7 tot 6 onderweg geweest en moet zo weer even weg.

Ik hoop iig op een goede nachtrust.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 19:07

Roosch schreef:
Siggislief schreef:

Jaloers. Een dutje doet soms wonderen. Ik lag vanaf 2 uur vannacht wakker ivm de warmte, toen van 7 tot 6 onderweg geweest en moet zo weer even weg.

Ik hoop iig op een goede nachtrust.

Ik heb 2 nachten heel slecht geslapen ongeacht dat ik 2 ramen over elkaar open gezet heb.
En afgelopen nacht wakker werd met hoofdpijn, en mocht gelukkig vandaag ook weer om 12u weg ivm de hitte.

Merkte vanmiddag echt dat ik moe moe was, dan maar even op bed liggen en dan ben je even 3 uur weg.

Succes nog even zometeen.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 19:22

Schaap op de weg gevonden. :+ Omstanders hadden de eigenaar gebeld die gelukkig kwam maar zeker 5 auto's die doorreden en de mensen die belde vanuit huis kwamen ook zeker niet de schaap helpen maar lieten het lopen op een 60 weg... Heb het dier bij de wei gehouden tot meneer kwam maar erger me dat mensen zo gewoon doorrijden. Pasgeleden okal een sint Bernard midden op die 60 weg en niemand die het iets boeide. :wave:

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 19:38

Ik heb een polaroid camera gekregen voor mn verjaardag en nu wil ik super veel foto's maken, maar dat is natuurlijk een beetje zonde :P
+ Van de 20 heb ik er nu nog 17 over :P

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 19:43

In bulk kopen op ebay.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 20:24

_San87_ schreef:
Twee (!!) mussen doodgereden in een woonwijk waar je 15 km/u mag. Hoe dan :?

De warmte....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 20:29

hagelslag schreef:
_San87_ schreef:

De warmte....

Ik bedoel meer, hoe krijg je het over je hart eroverheen te rijden. Als je langzaam rijdt en op de weg let, dan zie je ze toch bij elkaar zitten?

Ze lagen naast elkaar. Ik vind t zo sneu ;(.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 20:37

Mss zijn ze wel aan iets anders overleden en daarna pas overreden? Ik zag vorig jaar een zwerm vogels vliegen en toen vielen er zo een paar uit de lucht op de grond. Ik schrok me dood toen ze voor m'n auto vielen op een 100 km weg

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 20:55

_San87_ schreef:

Edit: notitie aan mezelf: volgende keer eerst het topic aflezen
Laatst bijgewerkt door Niobe op 13-06-23 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 20:55

Mja, zou kunnen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 22:02

Het kunnen ook makkelijk 2 jongen zijn geweest, die zijn sowieso al kwetsbaarder en die zitten ook vaak op de grond. Dat zou ook verklaren waarom het er 2 waren, ze blijven doorgaans bij elkaar in de buurt. Het kan ook een ouder en een jong zijn geweest tijdens een voerbeurt want pas uitgevlogen jongen worden nog gevoerd door hun ouders.

Knap inderdaad dat iemand ze blijkbaar niet heeft kunnen ontwijken in een gebied waar je 15 kmh mag, best onnodig wel.

Birdspam!
Het heeft al een maand niet meer geregend, veel plekken waar water stond daar is het water inmiddels ook wel verdwenen, ik weet niet of het bij jou in de woonwijk is maar als vogels zo verzwakt op straat neerploffen, maar dan vind je het zelf misschien een fijn idee om een rustig schaduwplekje in je tuin te voorzien van een vogelbadje waar ze kunnen afkoelen en drinken, onder het motto dan hebben ze in elk geval een kans. Het badje in mijn tuin is nu elke ochtend leeg, een combinatie van leeg gedronken, veel water gespetterd tijdens het badderen en verdampt door de warmte. Bij mij maken ze er zo dankbaar gebruik van elke dag, zeker nu.
Einde birdspam :') love all the birds ❤️

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 22:03

Dat het alweer juni is en ik nog geen zeilboot van dichtbij gezien heb dit jaar. |o

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-23 22:12

Moe, teveel te doen, te weinig uren in een dag en om de haverklap iemand die tegen me praat.
Laat me gewoon even mijn dingen doen.....