Lavitabella, wat leuk. Gefeliciteerd.
Marjo schreef:Oh die wil ik ook wel in mijn pakket.Mag ik van mijn Secret Santa het winnende lot voor de staatsloterij? Zodat ik niet meer hoef te werken?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjo schreef:Oh die wil ik ook wel in mijn pakket.Mag ik van mijn Secret Santa het winnende lot voor de staatsloterij? Zodat ik niet meer hoef te werken?
marleen_88 schreef:Over loten gesproken.... Ik vind zo'n decemberkalender altijd leuk om te krijgen.En dan alles in 1x wegkrassen.
germie schreef:Heb je er nu straks 2 of 3?
Lavitabella schreef:Ik kan mijn openingspost eindelijk aanpassen. Vanaf vandaag ben ik officieel eigenaar van een nieuw paard! Ze is drachtig dus volgend jaar ook weer een veulentje in de wei. Ik ben dus van 1 paard weer naar 2 paarden gegaan .![]()
Flessenlikker gebruiken wij niet. Pannenlikker gebruik ik wel is bij het bakken. Dit zou ik overigens ook wel meer willen doen maar schiet er altijd beetje bij in.
Animal schreef:Adventskalenders vind ik ook erg leuk! Alleen kan ik mijn nieuwsgierigheid nooit bedwingen en zijn alle vakjes uiterlijk binnen 3 dagen geopend![]()
Het winnende staatslot zou ik ook wel kunnen gebruiken!