Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Wat stom van haar zeg? Heb je nog andere bewijzen? Je hebt het zeker hier vaker geroepen.. Maar vind dit we zo heftig dat ik hier iets mee zou doen: het kan toch niet zo’n ‘arts’ hiermee wegkomt? Fouten maken is menselijk, maar dit is puur fraude.. met gevolgen!
hagelslag schreef:Ze heeft het inderdaad aangepast.
En dan vooral extreem zo aangepast dat ik psychisch niet stabiel zou zijn en percee geen operatie zou willen etc.
Tevens ook dat ik geen verlamming verschijnsel had etc
Joh, ik voelde gewoon hele facking hele niks meer
oomens schreef:hagelslag schreef:Ze heeft het inderdaad aangepast.
En dan vooral extreem zo aangepast dat ik psychisch niet stabiel zou zijn en percee geen operatie zou willen etc.
Tevens ook dat ik geen verlamming verschijnsel had etc
Joh, ik voelde gewoon hele facking hele niks meer
Geen gevoel is toch ook iets anders dan verlammingsverschijnselen? Als er bij jou alleen gevoelszenuwen bekneld waren maar er waren geen motorische zenuwen aangedaan, dan is 'geen verlammingsverschijnselen' in het dossier toch gewoon correct?
hagelslag schreef:Uiteraard om te verbloemen dat ze fouten gemaakt heeft.
En hoe makkelijk is het om iemand als psygisch niet fit neer te zetten.
Joh raar dat ik niet fit was, ik zat onder weet ik veel hoeveel pijnstilling. Meer dan 3 uur aan 1 stuk slapen ging niet. Dan moest ik weer door de woonkamer lopen en pijnstilling nemen etc....
Bizar gewoon bizar
Steeph schreef:hagelslag schreef:Uiteraard om te verbloemen dat ze fouten gemaakt heeft.
En hoe makkelijk is het om iemand als psygisch niet fit neer te zetten.
Joh raar dat ik niet fit was, ik zat onder weet ik veel hoeveel pijnstilling. Meer dan 3 uur aan 1 stuk slapen ging niet. Dan moest ik weer door de woonkamer lopen en pijnstilling nemen etc....
Bizar gewoon bizar
Stop met dit op internet publiceren. Laat je openbare reacties naar aanleiding van je dossier verwijderen. Zoek een goede jurist die je hierbij kan helpen.
hagelslag schreef:[
Jaein.
Doofheid of gevoelstoring is ook een verlamming van de zenuw.
Verlamming is niet alleen het wel of niet functioneren van spier.
Maar ook de aangedane spier voel je niet /de huid niet