Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:39

Granoek schreef:
Ik kan echt een boek schrijven met keren dat ik me geërgerd heb aan anderen hun kinderen terwijl die niet eens in de buurt waren. Ziek melden want geen opvang dus ik langer werken, moet even kinderen van school naar opvang gaan brengen, het is rustig dus iemand kan naar huis en dan is dat dus degene met kinderen want babysit is duur

Doei

Bij een nieuwe baan moet je ook gewoon doen alsof je een kind hebt. Random foto op het bureau en hallo vrije middagen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:43

Biecht over Duits: ik heb daar zelden tot nooit voor gestudeerd en haalde alsnog met gemak scoren tussen 7,5 en het maximum. Hoe dat komt? Al sinds kleutertijd ging ik op woensdag naar mijn grootouders die in Duitsland hebben gewoond/gewerkt en ook de Belgische oostkantons. Alle gezelschapsspellen hadden de uitleg enkel in het Duits. Als tiener ook de Duitse tienermagazine gelezen (ben de naam kwijt) en hopsa, hallo Duitse leerstof :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 08:57

Ik zit met een beker koffie in de bus die ik in mijn tas heb gesmokkeld. Een ander meisje moest die van haar weggooien :')

Afbeelding

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:19

M_D_H schreef:
Varekaj schreef:
De avondmarkt is verzand is een zuipfestijn. De relatieruzies die al onder ons balkon zijn uitgevochten (verbaal) zijn niet te tellen.
Er was echter ook regelmatig geklikt van onze toegangspoort te horen, maar niemand liep er doorheen. Tot iemand aangebeld heeft en dankzij de camera zag ik de reden: ze komen gewoon tegen dat toegangspoortje en de garagepoorten wildplassen...

De eerste die ik nu betrap, daar lanceer ik een emmer ijskoud water naartoe. Dit is gewoon goor.

Mijn ouders wonen vlakbij een rotonde, wat elk sportfestijn (meestal voetbal) omgebouwd wordt tot een feestlocatie en waar grote feesten gegeven worden als Nederland wint.
Vroeger, was dat super gezellig, paar versierde auto's met vlaggen reden een rondje, er was muziek etc.

Tegenwoordig, is het echt niet meer zo leuk!
Het gaat door tot diep in de nacht, et zijn een heleboel opstootjes, teveel drank in het spel en de schutting van mijn ouders wordt regelmatig ondergepist of gekakt :r
Hoe vaak mijn moeder wel niet een emmer water over mensen heeft heen gegooid is niet meer op 2 handen te tellen. Maar ze mag het niet meer doen van mijn vader, want die mensen worden ronduit agressief tegenwoordig...

(En als er wat van gezegd wordt tegen de organisatie krijgen ze een grote waffel en de domme opmerking dat ze er dan niet hadden moeten gaan wonen, mijn ouders wonen er al langer dan dat die feesten er gegeven worden)

Omgekeerde wereld... Ik heb sowieso een grondige hekel aan voetbal en alles wat ermee te maken heeft. Het krijgt veel te veel podium, terwijl er nog zoveel andere, echt mooie sporten zijn met gemoedelijke aanhangers.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:23

Lau schreef:
Ik zit met een beker koffie in de bus die ik in mijn tas heb gesmokkeld. Een ander meisje moest die van haar weggooien :')

[ [url=m/dlLAhS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Koffie? Het lijkt wel een beker soep. :')

Kuggur

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 10:43

Koffie en ontbijt in één, in de bus. Efficiënt leven.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:11

Kuggur schreef:

Je kunt bij jullie toch zo ongeveer alles door de grautur gooien? Of is kaffi erdoor stiekem toch not done?

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:21

Themba schreef:
M_D_H schreef:

Mijn ouders wonen vlakbij een rotonde, wat elk sportfestijn (meestal voetbal) omgebouwd wordt tot een feestlocatie en waar grote feesten gegeven worden als Nederland wint.
Vroeger, was dat super gezellig, paar versierde auto's met vlaggen reden een rondje, er was muziek etc.

Tegenwoordig, is het echt niet meer zo leuk!
Het gaat door tot diep in de nacht, et zijn een heleboel opstootjes, teveel drank in het spel en de schutting van mijn ouders wordt regelmatig ondergepist of gekakt :r
Hoe vaak mijn moeder wel niet een emmer water over mensen heeft heen gegooid is niet meer op 2 handen te tellen. Maar ze mag het niet meer doen van mijn vader, want die mensen worden ronduit agressief tegenwoordig...

(En als er wat van gezegd wordt tegen de organisatie krijgen ze een grote waffel en de domme opmerking dat ze er dan niet hadden moeten gaan wonen, mijn ouders wonen er al langer dan dat die feesten er gegeven worden)

Haha de rotonde van de 3 maagden toevallig?

Jup :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:23

Kuggur schreef:

:)* :D

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 11:31

Ik heb de kat van de buren geadopteerd. Zij weten dit niet, voor hun is het een buitenkat

Ik ben helemaal geen kattenpersoon maar "poekie" weet ondertussen prima de deur hier (en van de week een open raam :+ ) te vinden. Nu regent het hier, de deur staat open en poekie ligt op een stoel :')

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 12:45

Shenavallie schreef:
Lau schreef:

[ [url=m/dlLAhS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Koffie? Het lijkt wel een beker soep. :')

Ijs koffie _/-\o_

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 15:31

Zei ik hier laatst dat we geen onverwachts bezoek krijgen.
Staat er zojuist een klasgenootje van mijn dochter met haar moeder op de stoep. En dat terwijl de kinderen net verplicht rust hadden, ik de hele dag bh-loos en in pyama rondloop...
Gelukkig wel een moeder waarvan ik het kan hebben...

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 15:52

Dat ik een bod op een huis heb gedaan (kreeg een appartement aangeboden), deze vrouw van ong 70 het liefst met een maand nog naar Belgie wilde verhuizen en het allemaal snel wilde en mijn hypotheekgesprek eigenlijk al te lang voor haar duurde, ik een bod uit heb gebracht en ze 2 weken wilde om met haar broer te overleggen die op vakantie was. Vervolgens heb ik niks van haar gehoord, en na die 2 weken haar gebeld maar ze nam niet op. Dus ik ben langs geweest en ze schrok dat ik voor haar deur stond. Ze werd zenuwachtig, zei dat ze nu geen tijd had en in gesprek was en gooide de deur voor me dicht. Was echt flabbergasted. Dus naar huis gegaan, gewacht tot eind van de week (nog een halve week gewacht dus maar hoorde niks) en haar opnieuw gebeld. Kreeg voicemail dus ingesproken dat ik hoop dat ik wat van haar hoor, en dat ik het jammer vind dat ze de deur voor mijn hoofd dichtgooide en dat ik hoop dat ze wat laat horen of ze op mijn bod in gaat.

Kreeg zojuist een bericht: 'Bod afgewezen en nu moet je me met rust laten. Je zet me onder druk en gaat ver over mijn grens heen. Dag. '

Nu is mijn biecht dat ik haar het liefst uit haar huis zou willen trekken en uit zou willen schelden. ~~}>
Okee, dat gaat wel heel ver maar ik ben zo flabbergasted dat ik wat van haar zou horen maar maar niks hoor en dus langs ben geweest en nu een halve week later een voicemail heb ingesproken of ze wat wil laten horen. En ik baal daar mega erg van want met al die vele bezichtigingen en de woningnood hier zijn de appartementen die voor mij betaalbaar zijn voor mijn neus weg met 5 biedingen die hoger zijn dan die van mij en daardoor geen schijn van kans heb met een makelaar. Wat was dat een uitkomst dat zij aan mij het appartement aanbood en ik de enige was en we ook bijna overeenkwamen in prijs.

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:24

Dat is flink klöte.
Sowieso die mensen die alles snel snel willen en jou onder druk zetten en als jij dan mee gaat in die haast, voelen ze zich ineens onder druk gezet en kappen ze het af. Wat wil je nou {:)-:(

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 16:55

Mijn biecht: ik had vandaag 25 rapporten moeten schrijven. Het zijn er slechts 13 geworden. Verder heerlijk in huis gerommeld, bestelde kleding gepast en naar de winkels geweest.
Goed, ik snijd uiteindelijk mezelf in de vingers, die rapporten moeten alsnog een andere keer geschreven. :=

Kimmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 19:57

Biecht:

Ik heb vanochtend ontbeten met pizza. En niet omdat er nog leftovers in de koelkast lagen, nee, gewoon een pizza in de oven zetten, 13 minuten terug in bed wachten tot hij klaar is, en bon appetit.

Geen seconde spijt. Had een drukke dag en ben blij met de solide maaltijd vooraf. :o

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 21:45

Mijn vader zei altijd "ergens op de wereld is het nu tijd om X te eten" als excuus om nasi oid als ontbijt te nemen :P

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 21:50

Ik heb ook wel eens pizza op als ontbijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 22:59

Pizza, pasta, lasagne, been there done that.

Soms eet ik gewoon avondeten en stop ik een uur erna nog pizza in de oven. Als tussendoor snack. Ik eet weleens alle pizza op en koop erna nieuwe zodat het lijkt alsof er niemand aan is geweest. Idem met de bakken ijs, chips, koekjes...

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:01

Varekaj schreef:

Soms eet ik gewoon avondeten en stop ik een uur erna nog pizza in de oven. Als tussendoor snack. Ik eet weleens alle pizza op en koop erna nieuwe zodat het lijkt alsof er niemand aan is geweest. Idem met de bakken ijs, chips, koekjes...

Hier ook soms.
Nu ook gewoon weer 'trek'.
Dus ik ga nog wat frituur hapjes maken.

Maar ik denk dat het komt doordat we nu eerder eten aangezien we beide thuis zitten ivm corona..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:02

Als ik zo zou denken dan kan je me wegrollen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:13

Ik ben er wel vanaf gestapt of in ieder geval flink verminderd. Door de week eet ik vooral koolhydraatarme dingen, al volg ik niet specifiek het dieet. Eet gerust weleens een boterham tussen door bijvoorbeeld. Maar ik drink enkel nog water en koffie, geen snoep meer of koekjes en dus ook zelden nog pasta, rijst en aardappelen.

Doet wonderen, vooral omdat ik nu een hoop minder vocht vasthou.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:24

Biebz schreef:
Varekaj schreef:

Hier ook soms.
Nu ook gewoon weer 'trek'.
Dus ik ga nog wat frituur hapjes maken.

Maar ik denk dat het komt doordat we nu eerder eten aangezien we beide thuis zitten ivm corona..

Mijn frituurpan is ermee opgehouden en nu voel ik mij even heel zielig -O- ;(

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:32

Een pannetje olie op het fornuis werk ook prima hoor :j
En anders de oven.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-22 23:32

Ik biecht op dat ik mezelf grappig vind. :')

Ja, dat is heel sneu! Ik weet het.

Een vriend van mij, verkoopt zijn Seat. Seat Ibiza om precies te zijn.
En ik kon het niet laten om er onder te zetten.

"Iedereen die voor deze auto langskomt, heeft het recht om te zingen... Wooow were going to Ibiza"

:')