Varekaj schreef:De avondmarkt is verzand is een zuipfestijn. De relatieruzies die al onder ons balkon zijn uitgevochten (verbaal) zijn niet te tellen.
Er was echter ook regelmatig geklikt van onze toegangspoort te horen, maar niemand liep er doorheen. Tot iemand aangebeld heeft en dankzij de camera zag ik de reden: ze komen gewoon tegen dat toegangspoortje en de garagepoorten wildplassen...
De eerste die ik nu betrap, daar lanceer ik een emmer ijskoud water naartoe. Dit is gewoon goor.
Mijn ouders wonen vlakbij een rotonde, wat elk sportfestijn (meestal voetbal) omgebouwd wordt tot een feestlocatie en waar grote feesten gegeven worden als Nederland wint.
Vroeger, was dat super gezellig, paar versierde auto's met vlaggen reden een rondje, er was muziek etc.
Tegenwoordig, is het echt niet meer zo leuk!
Het gaat door tot diep in de nacht, et zijn een heleboel opstootjes, teveel drank in het spel en de schutting van mijn ouders wordt regelmatig ondergepist of gekakt
Hoe vaak mijn moeder wel niet een emmer water over mensen heeft heen gegooid is niet meer op 2 handen te tellen. Maar ze mag het niet meer doen van mijn vader, want die mensen worden ronduit agressief tegenwoordig...
(En als er wat van gezegd wordt tegen de organisatie krijgen ze een grote waffel en de domme opmerking dat ze er dan niet hadden moeten gaan wonen, mijn ouders wonen er al langer dan dat die feesten er gegeven worden)