Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Relaxed schreef:Nou je zegt letterlijk dat het erop lijkt dat je een veilig gehecht persoon tegen bent gekomen. Dat klinkt toch wel redelijk stellig.. ik vind het allemaal nogal vergezocht en moeilijk klinken
Alja schreef:Berdien schreef:Daarbij, als iemand die ik date zulke uitspraken over mij zou doen zou dat een enorme red flag zijn.
Op dat gebied lijkt iedereen tegenwoordig wel een psycholoog
Captain schreef:Fly_high schreef:
Bijna iedereen die je ooit in Nederland tegenkomt is veilig gehecht, in die zin is het waarschijnlijk geen al te grote gok
Waar je geboren bent zegt precies niets over je hechtingsstijl.Hou eens op met jouw verleden vergelijken met mensen die in Nederland zijn geboren. Het ligt er telkens zo dik bovenop.
Alja schreef:Berdien schreef:Daarbij, als iemand die ik date zulke uitspraken over mij zou doen zou dat een enorme red flag zijn.
Op dat gebied lijkt iedereen tegenwoordig wel een psycholoog
Relaxed schreef:Hebben jullie nog leuke kerstplannen vandaag? Ik vind deze dagen echt meer dan prima om alleen te zijn. Hoor mijn collega's al de hele week klagen over alle verplichtingen
capopjekop schreef:Ik heb het idee dat je wat zaken door elkaar haalt germie.
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Hebben jullie nog leuke kerstplannen vandaag? Ik vind deze dagen echt meer dan prima om alleen te zijn. Hoor mijn collega's al de hele week klagen over alle verplichtingen
Ik ben erg verkouden en voel me niet lekker. Gisteren nog uurtje naar mijn moeder geweest maar vandaag blijf ik thuis. Ik hoest de longen uit mijn lijf dus mensen zijn nu toch niet blij met mijn gezelschap.
Vjestagirl schreef:Kunnen we weer terug naar de tinder dates? Dit gezeur hebben we allemaal al eens besproken