Urbanus schreef:De kerkzesoog komt gelukkig alleen in Australië voor.
De stal waar ik m'n paard had stond gewoon in NL
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.
.
.
gelukkig is het een lang weekend
. De rest komt morgen wel nu de twee mutsen de hoop poep, stro en oud hooi als ligplaats hebben gekozen
.
Fly_high schreef:Mkango schreef:Is al die negativiteit nou echt nodig?We kunnen het toch ook gewoon over konijntjes hebben?
Bij deze je dagelijkse dosis schattige nijntjes![]()
[ [url=m/MzDc7Q.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze liggen trouwens ook met regelmaat in hun plasbak te slapen met alle bijbehorende smerigheid, whatever floats their boat
Lopen ze bij jou los?Femke_Tweety schreef:Blaag loopt hond uit te dagen en geluiden te maken.
Hond zegt 1x wroefffff
Blaag draait om en rent weg.
De betere momenten
Fly_high schreef:Mkango schreef:Is al die negativiteit nou echt nodig?We kunnen het toch ook gewoon over konijntjes hebben?
Ze liggen trouwens ook met regelmaat in hun plasbak te slapen met alle bijbehorende smerigheid, whatever floats their boat
Mkango schreef:Fly_high schreef:
CuuuuteLopen ze bij jou los?
ongeveer zo eigenwijs, net zoals echte katten kunnen ze niet van lege boodschappentassen noch kartonnen dozen afblijven... en net zoals katten hebben ze 0 respect voor andermans persoonlijke grenzen, als je wc-deur niet goed op slot doet krijg je gegarandeerd gezelschap
heeft vandaag Het Doopfeest te trotseren. Hoe-ra. Gelukkig schijnt de zon en kan ik met wat geluk mensen hoofdpijn bezorgen. Mijn benen zijn reflecterend wit en niks zo irritant als de hele dag in teruggekaatst zonlicht moeten staren
En behalve de doopkrijs zullen er nog 2 kindjes zijn, iets ouder dan een jaar, waarvan zelfs schoonbroer en schoonzus al vaak geklaagd hebben dat ze absoluut geen opvoeding krijgen. We verwachten dat het buffet zal zijn. Is hamsteren op een bord toegestaan om ondergekwijld voedsel te vermijden? Asking for a friend...
dus wellicht heeft het type zonlicht er ook mee te maken. Ofzoiets.