Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Echwel schreef:Maar Pien de grenzen zijn toch gewoon open en gevaccineerd weinig beperkingen..
pien_2010 schreef:Echwel schreef:Maar Pien de grenzen zijn toch gewoon open en gevaccineerd weinig beperkingen..
Echwel we zijn al 2x hals over kop gevlucht uit Nederland vanwege besmetting van diegene waar we waren (verschillende mensen) nl maart 2020 en juli 2021. Om nu weer te gaan terwijl ook de ziekenhuizen nu erg vol zijn (was toen niet) , voelt niet goed.
Want wij knuffelen dan wel natuurlijk. Dus wij gaan weer niet, net als vorige winter.
Echwel schreef:Ik knuffel niet met mijn dochter zelfs
Heb niemand binnen mijn 1.5 meter behalve mijn man.
Gaat prima toch
Sizzle schreef:Ik lees net onze regels voor terugreis.
Je moet verplicht van te voren een PCR test doen maar als je dat vergeten bent dan kun je ook bij thuiskomst een antigeen sneltest doen……wtf
Met het vliegtuig zal er geen ontkomen aan zijn maar met de auto weet ik dan wel wat ik zou kiezen, scheelt genoeg geld.
Naskapower schreef:Mijn moeder heeft mij uit angst voor corona sinds het begin van de pandemie op afstand gehouden. Ze was hoog risico patiënt en wilde koste wat kost geen corona krijgen.
Dat is haar gelukt, ze is 12 november overleden, maar niet aan corona. Bijna 61 geworden. De laatste 2 weken ben ik daar wel veel geweest, haar laatste week mantelzorg gedaan.
Ik begrijp echt wel het risico van Corona maar denk ook goed na over van wie je misschien wel geen afstand wil nemen.
Ik heb in ieder geval behoorlijk spijt van alle afspraken met mij die mijn moeder het laatste jaar uit angst afgezegd heeft, was ik maar wel gegaan want die tijd krijg ik nooit meer terug.
Electra63 schreef:Stel dat je moeder wel Corona had gekregen, dan had jij je misschien heel schuldig gevoeld.