Het ene moment vind ik roze helemaal geweldig en het andere moment vind ik het verschrikkelijk. Ik zit nu in de tweede fase.
CastaMickey
Geplaatst: 01-11-21 10:56
Roze Ik heb hier trouwens nog een opaatje van 16 die aan z'n 3e jeugd is begonnen. Sinds een aantal maanden is hij op een dieet tegen zijn overactieve schildklier en is hij van 3.5 naar bijna 4.5kg gegaan (en ikzelf ook bijna 20 gezonde kilo's aangekomen , zo kat zo baasje). Hij speelt dus weer maar hij heeft maar 1 balletje en dat zijn we altijd kwijt. Dus eenvoudig kattenspeelgoed is welkom! Toen hij net bij ons was met een paar weken wilde de dierenarts hem een spuitje geven omdat hij lichamelijk gehandicapt is maar hij heeft daar zelf geen last van en doet het top
M_D_H
Geplaatst: 01-11-21 10:59
Ami schreef:
Roze heb ik alleen voor mijn paard.
Likeur met zuivel vind ik juist een top. De yoghurt versie van bols is ook lekker
Klinkt goed
Ik ben niet zo van het roze Wel heel erg van het blauw
Roulette_
Geplaatst: 01-11-21 11:08
Wat leuk dat hij zo is opgeknapt CastaMickey, heerlijk verhaal voor de maandag ochtend.
Roze is niet echt mijn kleur en ook snoepjes hoeven niet per se. Ben niet zo’n zoetekauw, snoepjes koop ik nooit, chocolade vind ik wel lekker maar gaat niet zo hard (in de zomer in Zwitserland nog een paar repen bij de Lindt winkel gehaald, super lekker maar de meerderheid ligt nog steeds in de kast) en taart/koekjes etc vind ik leuker om te maken dan om op te eten. Dat laatste zijn de collega’s van mijn man dan weer erg blij mee.
Hi bokkers! Ik wou vorige week wel eea doen aan Halloween maar afgelopen donderdag is mijn lieve hondje helaas overleden. Daardoor ontbrak het mij aan zin om Halloween decoraties te maken. Mijn lieve Eef mocht 11 jaar bij ons zijn. Foto's van een bokt fotomeeting waarbij Evy model was.
Daarnaast is eten/drinken in mijn SSS pakket een echte flop aangezien ik morgen een intake gesprek heb bij een personal coach en hoop zo'n 50 kilo af te vallen.
Snoep in de vorm van kouwbotten oid voor mijn hond Hugo is overigens zeer welkom :-D
Edit: excuses voor mijn foto spam.
Marjo
Geplaatst: 01-11-21 15:14
Oef roze is aan mij niet besteed Y:) Ik houd van aardse/natuurkleuren. Groen, okergeel, oranje...
Heel veel sterkte Yvje86. Laat vast een heel groot gat in je hart achter momenteel.
Over de kleur roze. Ik kan het met mate wel waarderen, maar ben meer van de natuurtinten. Verder hebben wij op een muur in huis + de schouw de kleur 'Peacock Pride' van Flexa. Dat vind ik naast natuurtinten echt een supermooie kleur!